GuidZP400 |
9fb31769-f32b-4628-bf1a-2b982349fa05
|
Biuletyn |
614007-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Jasienicy
|
Regon |
14066039200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jasnienica, Ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tłuszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 757 31 13
|
Zamawiajacy fax |
29 757 31 13
|
Zamawiajacy email |
zsjasienica@wp.pl
|
Adres strony url |
http://zsjasienica.pl/zsj/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb szkoły i przedszkola przy Zespole Szkół w Jasienicy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.zsjasienica.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zsjasienica.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - prawo pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Jasienicy ul. Szkolna 8 05-240 Tłuszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły i Przedszkola przy Zespole Szkół w Jasienicy
|
Numer referencyjny |
ZSJ/1/11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułOw spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy w roku 2021 z podziałem na części. Dostawy będą realizowane partiami , zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiajżcego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następowało drogą elektroniczną/telefoniczną przez upoważnionego pracownika, najpóżniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw(zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy.Dostwy muszą być realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przwdmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym(arkuszu kalkulacyjnym), stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
|
Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia:od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, ferii zimowych oraz dni wolnych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę żadnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji w przypadku zmian przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
b) zmian osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Zamawiającego jak również Wykonawcy,
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,
d) wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktur, zmiana okresu rozliczeniowego),
f) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 – formularz cenowy – z powodu wzrostu cen towarów w nim określonych, w sposób powodujący, że wykonanie umowy nie leży w interesie wykonawcy i powoduje powstanie straty po jego stronie;
|
IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrozonych dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załaczniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje soki, produkty przemiału ziarna, napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, soki, produkty przemiału ziarna, napoje dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty rolnictwa, hodowli-jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj dla Zespołu Szkół w Jasienicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców oraz produktów podobnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców oraz produktów podobnych dla potrzeb Zespołu Szkół w Jasienicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo poisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |