Dostawy różnych produktów spożywczych

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Cukier,
  • Produkty mączne,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616509-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153311376, 158312004, 153322903, 156121002, 156100007, 158900003, 158511009, 152410009, 152000000, 153311709, 31425003, 159812000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia będą dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Sądowa 4, 45-033 Opole. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Aresztu Śledczego w Opolu będącego jednostką z sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e8c2772a-7e80-4638-93aa-f61021108450
Biuletyn 616509-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Opolu
Regon 59913200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sądowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-033
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 545 647
Zamawiajacy fax 774 539 741
Zamawiajacy email as_opole@sw.gov.pl
Adres strony url https://www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-opolu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa 4, 45-033 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy różnych produktów spożywczych
Numer referencyjny 17/PN/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia będą dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Sądowa 4, 45-033 Opole. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Aresztu Śledczego w Opolu będącego jednostką z sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 5 do specyfikacji, wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy i formularz ofertowy cenowy muszą mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 4 i 4A do specyfikacji, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin; 2) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; 3) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację; 4) zmniejszenia ilości dostaw do 30% poszczególnych produktów ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innych nadzwyczajnych sytuacji lub zdarzeń; 5) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie); 6) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej: a) zaistnieniem siły wyższej, która w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne b) w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, c) bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy, d) brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego, e) wystąpieniem sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.).
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kiełki sojowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331137-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cukier biały
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15831200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dżemy i herbata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332290-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mąka pszenna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze i produkty suszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Makaron niegotowany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ryby w folii lub puszkowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15241000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Mrożone warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Woda źródlana gazowana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)