GuidZP400 |
530957b4-117d-4216-8f5a-8282242c3e50
|
Biuletyn |
616479-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
10639130000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
110
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krzeszowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-065
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-12 282 02 19
|
Zamawiajacy fax |
0-12 282 02 19 wew. 20
|
Zamawiajacy email |
kontakt@dpsczerna.pl
|
Adres strony url |
www.dpsczerna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsczerna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
TAK - drogą pocztową, kurierem ( osobiście po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CZERNA nr 110, 32-065 KRZESZOWICE
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych do magazynu DPS Czerna w roku 2021
|
Numer referencyjny |
DPS-AK-271-1/2021
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 osób - mieszkańców DPS do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Czernej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości i rodzaj asortymentu jaki będzie potrzebny do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2021, przedstawiony został w 5 częściach Arkusza – propozycja cenowa, zwanego dalej „Arkuszem”, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ., a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są w SIWZ i w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jednak całość towaru określonego w danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, kilka części lub wszystkie 5 części. Wykonawca zobowiązuje się, w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r., dostarczać produkty spożywcze, zwane dalej „towarem”, określone w następujących częściach:
CZĘŚĆ Nr I RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – DPS AK-271-1/1/AS/2021
CZĘŚĆ Nr II MIĘSO, DRÓB, PRODUKTY MIĘSNE I DROBIOWE – DPS AK-271-1/2/M W/2021
CZĘŚĆ Nr III OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE – DPS AK-271-1/3/OW/2021
CZĘŚĆ Nr IV PRODUKTY MLECZARSKIE – DPS AK-271-1/4/AN/2021
CZĘŚĆ Nr V PIECZYWO – DPS AK-271-1/5/P/2021
do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszt i ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności w orientacyjnej ilości określonej w arkuszu kalkulacyjnym – propozycja cenowa.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i 4a do SIWZ, o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
c) korzystaniu przy wykonaniu zamówienia z podwykonawców;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art.24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu
oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego;
b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; c) z uwagi na bieżące potrzeby zamawiającego zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania niniejszej umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym załącznik do umowy, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. umowy.
d) wynikającym ze zmian regulacji prawnych dotyczących przedmiotu umowy, przy czym ceny jednostkowe netto określone w formularzu asortymentowo - cenowym nie zostaną podwyższone w trakcie obowiązywania umowy. Dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto, w przypadku gdy w okresie realizacji umowy dojdzie do zmiany stawki podatku VAT i
tylko o kwotę wynikającą z tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – DPS AK-271-1/1/AS/2021
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych produktów spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2021 tj siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszt
i ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności w orientacyjnej ilości określonej w arkuszu kalkulacyjnym – propozycja cenowa, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Mięso i produkty wędliniarskie, Drób.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i produktów wędliniarskich oraz drobiu do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszti ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności w orientacyjnej ilości określonej w arkuszu kalkulacyjnym – propozycja cenowa, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców i warzyw świeżych do magazynu DPS Czerna -siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszt
i ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności w orientacyjnej ilości określonej w arkuszu kalkulacyjnym – propozycja cenowa, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY MLECZARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich do DPS Czerna - siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszti ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności w orientacyjnej ilości określonej w arkuszu kalkulacyjnym – propozycja cenowa, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa do magazynu DPS Czerna - siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszt
i ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności w orientacyjnej ilości określonej w arkuszu kalkulacyjnym – propozycja cenowa, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |