Zakup sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym oraz programów biurowych do Urzędu Miejskiego

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Gmina Czarna Białostocka
Miejscowość Czarna Białostocka
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616492-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym oraz programów biurowych do Urzędu Miejskiego
1. Laptop 14 szt.
Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne
1 Typ Laptop. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta.
2 Zastosowanie Laptop będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu, poczty elektronicznej oraz pracy w systemie zdalnym.
3 Procesor Procesor osiągający w teście CPU PassMark minimum 4100 pkt. (załącznik nr 3 do SIWZ)
W ofercie wymagane jest podanie modelu oraz producenta procesora.
4 Pamięć RAM co najmniej 8 GB
5 Parametry pamięci masowej SSD minimum 512 GB
6 Grafika Zintegrowana
7 Kamera Wbudowana w ramkę ekranu
8 Przekątna ekranu Min. 15,6”
9 Rozdzielczość ekranu Min. 1920 x 1080
10 Ekran dotykowy Nie
11 Klawiatura QWERTY
12 Porty USB Minimum 3 szt.
13 Port LAN 1Gbit
14 Wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac
15 Napęd optyczny Tak, wewnętrzny
16 Zabezpieczenia Układ szyfrowania TPM,
17 System operacyjny Zainstalowany Windows 10 Pro PL 64 bit lub równoważny. System preinstalowany, ze wszystkimi sterownikami oraz najnowszym Service Pack.
18 Pakiet biurowy Zainstalowany MS Office 2019 lub równoważny.
19 Gwarancja Minimum 24 miesięczna gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Dedykowany portal techniczny producenta, umożliwiający Zamawiającemu zgłaszanie awarii.
2. System operacyjny:
1. Microsoft Windows 10 Pro wersja 64bit PL
- preinstalowany na laptopach wraz z nośnikiem instalacyjnym (np. dysk DVD)
Powinien posiadać certyfikat licencyjny w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi w administracji państwowej, lub równoważny.
2. Warunki równoważności:
Za rozwiązanie równoważne uznaje się takie, które posiada wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji (bez jakichkolwiek emulatorów, implementacji lub programów towarzyszących), zapewniające:
1) polską wersję językową,
2) możliwość instalacji i poprawnego działania oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji Microsoft Office 2013, Microsoft Office 2019 oraz możliwość pełnej integracji z systemem domenowym MS Windows,
3) możliwość instalacji i poprawnego działania aplikacji wykorzystywanych przez Zamawiającego, oraz poprawnej obsługi powszechnie używanych, urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser),
4) dostępność aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych z możliwością wyboru instalowanych poprawek,
5) możliwość zdalnej, automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu,
6) możliwość automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami, obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechniania systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości przez sieć komputerową,
7) możliwość wdrożenia nowego obrazu przez zdalną instalację,
8) graficzne środowisko instalacji i konfiguracji,
9) możliwość udostępniania i przejmowania pulpitu zdalnego,
10) możliwość udostępniania plików i drukarek,
11) możliwość blokowania lub dopuszczenia dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk sprzętowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
12) zapewnienie wsparcia dla większości powszechnie używanych urządzeń (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, urządzeń Plug & Play, WiFi,
13) wyposażenie systemu w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim,
14) zapewnienie pełnej kompatybilności z oferowanym sprzętem,
15) zintegrowanie z systemem modułu pomocy dla użytkownika w języku polskim,
16) zintegrowanie z systemem modułu wyszukiwania informacji,
17) możliwość wykonywania kopii bezpieczeństwa (całego dysku, wybranych folderów, kopii przyrostowych) wraz z możliwością automatycznego odzyskania wersji wcześniejszej,
18) zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników,
19) zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacja dostępna u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych,
20) licencja na system operacyjny musi być nieograniczona w czasie, pozwalać na wielokrotne instalowanie systemu na oferowanym sprzęcie bez konieczności kontaktowania się przez Zamawiającego z producentem systemu lub sprzętu,
21) oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny,
22) zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów.
3. Pakiet biurowy:
1) Współpraca z systemem Windows 10 Pro;
2) W pakiecie powinny znaleźć się:
- arkusz kalkulacyjny,
- edytor tekstu,
- program do tworzenia prezentacji,
- program pocztowy,
3) Pełna kompatybilność z plikami wytworzonymi w MS Office 2013 (m.in. poprawne formatowanie tekstu, tabel, formuł)
4) Możliwość przenoszenia licencji między stanowiskami;
5) Wymagane jest, aby licencje były nowe, wcześniej nie użytkowane, pochodzące z legalnego źródła.

4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania.
5. Wszystkie użyte w SIWZ znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie , nazwy produktów oraz firm, oraz określone wyraźnie w SIWZ parametry mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych
i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty „równoważne” jednakże nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57a4594b-34b6-4a7c-b2e2-d0b19a35f8aa
Biuletyn 616492-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Czarna Białostocka
Regon 52880100000000
Zamawiajacy adres ulica Torowa
Zamawiajacy adres numer domu 14A
Zamawiajacy miejscowosc Czarna Białostocka
Zamawiajacy kod pocztowy 16-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 131 340
Zamawiajacy fax 857 131 349
Zamawiajacy email przetargi@czarnabialostocka.pl
Adres strony url https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej : osobiście, za pośrednictem operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej , ul. Torowa 14A 16-020 Czarna Białostocka
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym oraz programów biurowych do Urzędu Miejskiego
Numer referencyjny Se.271.14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym oraz programów biurowych do Urzędu Miejskiego 1. Laptop 14 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne 1 Typ Laptop. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. 2 Zastosowanie Laptop będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu, poczty elektronicznej oraz pracy w systemie zdalnym. 3 Procesor Procesor osiągający w teście CPU PassMark minimum 4100 pkt. (załącznik nr 3 do SIWZ) W ofercie wymagane jest podanie modelu oraz producenta procesora. 4 Pamięć RAM co najmniej 8 GB 5 Parametry pamięci masowej SSD minimum 512 GB 6 Grafika Zintegrowana 7 Kamera Wbudowana w ramkę ekranu 8 Przekątna ekranu Min. 15,6” 9 Rozdzielczość ekranu Min. 1920 x 1080 10 Ekran dotykowy Nie 11 Klawiatura QWERTY 12 Porty USB Minimum 3 szt. 13 Port LAN 1Gbit 14 Wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac 15 Napęd optyczny Tak, wewnętrzny 16 Zabezpieczenia Układ szyfrowania TPM, 17 System operacyjny Zainstalowany Windows 10 Pro PL 64 bit lub równoważny. System preinstalowany, ze wszystkimi sterownikami oraz najnowszym Service Pack. 18 Pakiet biurowy Zainstalowany MS Office 2019 lub równoważny. 19 Gwarancja Minimum 24 miesięczna gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Dedykowany portal techniczny producenta, umożliwiający Zamawiającemu zgłaszanie awarii. 2. System operacyjny: 1. Microsoft Windows 10 Pro wersja 64bit PL - preinstalowany na laptopach wraz z nośnikiem instalacyjnym (np. dysk DVD) Powinien posiadać certyfikat licencyjny w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi w administracji państwowej, lub równoważny. 2. Warunki równoważności: Za rozwiązanie równoważne uznaje się takie, które posiada wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji (bez jakichkolwiek emulatorów, implementacji lub programów towarzyszących), zapewniające: 1) polską wersję językową, 2) możliwość instalacji i poprawnego działania oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji Microsoft Office 2013, Microsoft Office 2019 oraz możliwość pełnej integracji z systemem domenowym MS Windows, 3) możliwość instalacji i poprawnego działania aplikacji wykorzystywanych przez Zamawiającego, oraz poprawnej obsługi powszechnie używanych, urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser), 4) dostępność aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych z możliwością wyboru instalowanych poprawek, 5) możliwość zdalnej, automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, 6) możliwość automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami, obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechniania systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości przez sieć komputerową, 7) możliwość wdrożenia nowego obrazu przez zdalną instalację, 8) graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, 9) możliwość udostępniania i przejmowania pulpitu zdalnego, 10) możliwość udostępniania plików i drukarek, 11) możliwość blokowania lub dopuszczenia dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk sprzętowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu), 12) zapewnienie wsparcia dla większości powszechnie używanych urządzeń (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, urządzeń Plug & Play, WiFi, 13) wyposażenie systemu w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim, 14) zapewnienie pełnej kompatybilności z oferowanym sprzętem, 15) zintegrowanie z systemem modułu pomocy dla użytkownika w języku polskim, 16) zintegrowanie z systemem modułu wyszukiwania informacji, 17) możliwość wykonywania kopii bezpieczeństwa (całego dysku, wybranych folderów, kopii przyrostowych) wraz z możliwością automatycznego odzyskania wersji wcześniejszej, 18) zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników, 19) zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacja dostępna u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych, 20) licencja na system operacyjny musi być nieograniczona w czasie, pozwalać na wielokrotne instalowanie systemu na oferowanym sprzęcie bez konieczności kontaktowania się przez Zamawiającego z producentem systemu lub sprzętu, 21) oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny, 22) zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów. 3. Pakiet biurowy: 1) Współpraca z systemem Windows 10 Pro; 2) W pakiecie powinny znaleźć się: - arkusz kalkulacyjny, - edytor tekstu, - program do tworzenia prezentacji, - program pocztowy, 3) Pełna kompatybilność z plikami wytworzonymi w MS Office 2013 (m.in. poprawne formatowanie tekstu, tabel, formuł) 4) Możliwość przenoszenia licencji między stanowiskami; 5) Wymagane jest, aby licencje były nowe, wcześniej nie użytkowane, pochodzące z legalnego źródła. 4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania. 5. Wszystkie użyte w SIWZ znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie , nazwy produktów oraz firm, oraz określone wyraźnie w SIWZ parametry mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty „równoważne” jednakże nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego z art. 26 ust. 2 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 7 SIWZ: a) oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych (zał. nr 6 do SIWZ). b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: Dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.5 SIWZ - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.6.1 lit b SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.6.1 lit a SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 8.7 SIWZ stosuje się odpowiednio. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 8 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia przyszłej umowy stanowią Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 1 3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych poniżej. 3.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w sytuacji wystąpienia następujących okoliczności: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, 4) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, 5) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak: a) zaistnienia siły wyższej, b) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostawy będą następstwem okoliczności za które odpowiada Zamawiający, c) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), - zmiany danych teleadresowych, - zmiana obowiązującej stawki VAT. 3.2 W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w punkcie 3.1 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3.3. Warunki zmian: 1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Dopuszcza się złożenie oferty w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)