GuidZP400 |
c16d200b-1941-4da6-ad09-847c0781ef40
|
Biuletyn |
616446-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
|
Regon |
29007300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 142 551
|
Zamawiajacy fax |
126 142 551
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na dzienniku podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31 – 202 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa opatrunków i różnych wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
DZ.271.99.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa opatrunków i różnych wyrobów medycznych (opatrunki, zestawy do pomp infuzyjnych, nakłuwacze do pobierania próbek krwi, zestawy do podawania leków, igły Hubera, itp). Całkowita wartość zamówienia wynosi 534 770 PLN
|
Cpv glowny przedmiot |
33194100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
534770,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1.certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla zaoferowanych wyrobów medycznych;
2. katalogi lub ulotki producenta dla zaoferowanych wyrobów – dotyczy wszystkich pakietów;
3. instrukcja użycia w języku polskim – dotyczy pakietu 2;
4. próbki zaoferowanych wyrobów zgodnie z załącznikiem nr 5 siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz;
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany stawki VAT lub w przypadku zmiany zasad finansowania wynikających z ustawy z dnia 12 maja 2011 o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Jeżeli zmiana spowoduje podwyższenie urzędowej ceny maksymalnej, Wykonawca może zażądać podwyższenia ceny jednostkowej w takim stosunku, w jakim wzrosła urzędowa cena maksymalna. Jeżeli zmiana spowoduje, że cena określona przez Wykonawcę będzie wyższa niż urzędowa cena maksymalna, do wysokości której Zamawiający może nabywać dostarczane produkty lecznicze/ wyroby medyczne, Wykonawca może zażądać zapłaty ceny jednostkowej, nie wyższej niż nowa, maksymalna cena urzędowa. W takim przypadku, jak również w przypadku obniżenia stawki VAT Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu. Jeżeli jednak obniżenie urzędowej ceny maksymalnej spowoduje obniżenie ceny produktu, obowiązującej miedzy stronami, o co najmniej 10 %, Wykonawca może zaproponować w obniżonej cenie dostawę produktu równoważnego, odpowiadającego SIWZ. Propozycja Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
Jeżeli obniżenie urzędowej ceny maksymalnej spowoduje obniżenie ceny produktu, obowiązującej między stronami, o co najmniej 10 %, Wykonawca może zaproponować w obniżonej cenie dostawę produktu równoważnego, odpowiadającego SIWZ. Propozycja Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
W razie wycofania refundacji produktu leczniczego o nazwie handlowej, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający:
a) ma prawo jednostronnie zdecydować o zwrocie dostarczonych produktów, pozostających w magazynie Zamawiającego w dniu wycofania refundacji i zażądać zwrotu zapłaconej ceny;
b) dopuszcza:
• produkt równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ, z zastrzeżeniem stosowania podpunktu 8a w paragrafie 2 wzoru umowy)
• realizację dostawy przez podwykonawcę wskazanego przez Wykonawcę umowy.
Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
Strony dopuszczają możliwość zwiększenia ilości poszczególnych produktów leczniczych, określonych w odpowiednim załączniku do umowy (w ramach tego załącznika) w przypadku, gdy obniżona cena jednostkowa wynikająca z obowiązującego obwieszczenia Ministra Zdrowia lub z decyzji administracyjnej o objęciu refundacją dostarczanego produktu leczniczego w zakresie instrumentów dzielenia ryzyka spowoduje, że maksymalna cena zamówień dla danego załącznika nie zostałaby w okresie umownym wyczerpana. Taka zmiana w żadnym wypadku nie może jednak spowodować przekroczenia kwot określonych zgodnie z postanowieniami ust. 3 dla poszczególnych załączników jako maksymalna cena zamówienia i może być wprowadzona raz na kwartał, na podstawie prognozy użycia danego produktu leczniczego.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
101120,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek hydrofobowy z dodatkiem srebra, impregnowany maścią, Opatrunek hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran, Opatrunek z alginianu wapnia w formie taśmy, Opatrunek z alginianu wapnia, Hydroaktywny opatrunek płucząco-absorpcyjny, Sterylny opatrunek z folii poliuretanowej. itp. Wartość zamówienia wynosi 101120 PLN
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
55700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do podawania leków fibrynolitycznych - 100 sztuk;
Igła Hubera - 200 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141300-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
55200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Bezpieczny nakłuwacz do pobierania próbek krwi - 240 000 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
322750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych - 16500 sztuk;
Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych z portem igłowym - 10000 sztuk;
Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych do infuzji krwi i preparatów krwiopochodnych z portem igłowym -1000 sztuk;
Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych do żywienia dojelitowego z portem ENfit - 500 sztuk;
Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych do infuzji leków światłoczułych z portem igłowym - 500 sztuk.
|
| |