1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie następującego sprzętu komputerowego:
a) Serwer - 1 sztuka
b) Serwer NAS - 1 sztuka
c) Szafa RAC - 1 sztuka
d) Zasilacz UPS - 1 sztuka
e) Zestaw komputerowy – 2 monitorowy - 11 sztuk
f) Zestaw komputerowy – 1 monitorowy - 19 sztuk
g) Komputer przenośny - 1 sztuka
h) Dysk USB - 6 sztuk
i) Licencja na system operacyjny - 1 sztuka
j) Karta sieciowa do serwera - 2 sztuki
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała.
4) Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych.
5) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.155 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016, poz. 806).
6) Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
a) Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
b) Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.1231 z późn. zm.)
c) Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak podłączenie, zamontowanie/złożenie, instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
Warunki gwarancji:
1) Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres, jaki został wskazany formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego/Strony Umowy całość lub część przedmiotu umowy dostarczy ponownie.
2) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
Rozwiązania równoważne:
W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych lub typów, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które zostały wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym opisane wymaganiami minimalnymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu lub oprogramowania równoważnego Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca składając ofertę nie wykaże spełnienia wymagań równoważności określonych dla poszczególnych sprzętów bądź oprogramowania.
W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę produkty równoważne nie będą współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowodują zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowania Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu produktu równoważnego.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, w celu oceny oferty, możliwość odwołania się do oficjalnych publicznie dostępnych stron internetowych producenta weryfikowanego przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
432234f5-ae42-4cc1-a027-334bbab565f5
|
Biuletyn |
616459-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej
|
Regon |
72183131000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 8136-900
|
Zamawiajacy fax |
33 8136-897
|
Zamawiajacy email |
jacek.kulinski@powiat.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.bielsko.pl
|
Adres strony internetowej |
https://bip.powiat.bielsko.pl/5384
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.powiat.bielsko.pl/5536/okres/2020
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiat.bielsko.pl/5536/okres/2020
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, Kancelaria ogólna bud. A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
|
Numer referencyjny |
BZ.272.14.2020.HM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie następującego sprzętu komputerowego:
a) Serwer - 1 sztuka
b) Serwer NAS - 1 sztuka
c) Szafa RAC - 1 sztuka
d) Zasilacz UPS - 1 sztuka
e) Zestaw komputerowy – 2 monitorowy - 11 sztuk
f) Zestaw komputerowy – 1 monitorowy - 19 sztuk
g) Komputer przenośny - 1 sztuka
h) Dysk USB - 6 sztuk
i) Licencja na system operacyjny - 1 sztuka
j) Karta sieciowa do serwera - 2 sztuki
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała.
4) Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych.
5) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.155 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016, poz. 806).
6) Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
a) Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
b) Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.1231 z późn. zm.)
c) Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak podłączenie, zamontowanie/złożenie, instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
Warunki gwarancji:
1) Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres, jaki został wskazany formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego/Strony Umowy całość lub część przedmiotu umowy dostarczy ponownie.
2) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
Rozwiązania równoważne:
W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych lub typów, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które zostały wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym opisane wymaganiami minimalnymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu lub oprogramowania równoważnego Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca składając ofertę nie wykaże spełnienia wymagań równoważności określonych dla poszczególnych sprzętów bądź oprogramowania.
W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę produkty równoważne nie będą współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowodują zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowania Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu produktu równoważnego.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, w celu oceny oferty, możliwość odwołania się do oficjalnych publicznie dostępnych stron internetowych producenta weryfikowanego przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty przetargowej:
1. formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ
2. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty:
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp:
1) W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy/Organizacja informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce oświadczenia wymienionego w pkt. 1).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, a warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian oraz wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone;
2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; zmiany te nie mogą prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
4) zmiany Podwykonawcy;
5) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu dostaw/usług, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom;
6) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego;
7) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa;
8) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy;
9) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|