Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616459-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie następującego sprzętu komputerowego:
a) Serwer - 1 sztuka
b) Serwer NAS - 1 sztuka
c) Szafa RAC - 1 sztuka
d) Zasilacz UPS - 1 sztuka
e) Zestaw komputerowy – 2 monitorowy - 11 sztuk
f) Zestaw komputerowy – 1 monitorowy - 19 sztuk
g) Komputer przenośny - 1 sztuka
h) Dysk USB - 6 sztuk
i) Licencja na system operacyjny - 1 sztuka
j) Karta sieciowa do serwera - 2 sztuki
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała.
4) Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych.
5) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.155 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016, poz. 806).
6) Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
a) Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
b) Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.1231 z późn. zm.)
c) Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak podłączenie, zamontowanie/złożenie, instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.

Warunki gwarancji:
1) Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres, jaki został wskazany formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego/Strony Umowy całość lub część przedmiotu umowy dostarczy ponownie.
2) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

Rozwiązania równoważne:
W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych lub typów, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które zostały wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym opisane wymaganiami minimalnymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu lub oprogramowania równoważnego Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca składając ofertę nie wykaże spełnienia wymagań równoważności określonych dla poszczególnych sprzętów bądź oprogramowania.

W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę produkty równoważne nie będą współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowodują zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowania Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu produktu równoważnego.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, w celu oceny oferty, możliwość odwołania się do oficjalnych publicznie dostępnych stron internetowych producenta weryfikowanego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 432234f5-ae42-4cc1-a027-334bbab565f5
Biuletyn 616459-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej
Regon 72183131000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 8136-900
Zamawiajacy fax 33 8136-897
Zamawiajacy email jacek.kulinski@powiat.bielsko.pl
Adres strony url www.powiat.bielsko.pl
Adres strony internetowej https://bip.powiat.bielsko.pl/5384
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.powiat.bielsko.pl/5536/okres/2020
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiat.bielsko.pl/5536/okres/2020
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, Kancelaria ogólna bud. A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
Numer referencyjny BZ.272.14.2020.HM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie następującego sprzętu komputerowego: a) Serwer - 1 sztuka b) Serwer NAS - 1 sztuka c) Szafa RAC - 1 sztuka d) Zasilacz UPS - 1 sztuka e) Zestaw komputerowy – 2 monitorowy - 11 sztuk f) Zestaw komputerowy – 1 monitorowy - 19 sztuk g) Komputer przenośny - 1 sztuka h) Dysk USB - 6 sztuk i) Licencja na system operacyjny - 1 sztuka j) Karta sieciowa do serwera - 2 sztuki 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała. 4) Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych. 5) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.155 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016, poz. 806). 6) Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie: a) Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.), b) Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.1231 z późn. zm.) c) Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak podłączenie, zamontowanie/złożenie, instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Warunki gwarancji: 1) Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres, jaki został wskazany formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego/Strony Umowy całość lub część przedmiotu umowy dostarczy ponownie. 2) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rozwiązania równoważne: W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych lub typów, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które zostały wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym opisane wymaganiami minimalnymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu lub oprogramowania równoważnego Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca składając ofertę nie wykaże spełnienia wymagań równoważności określonych dla poszczególnych sprzętów bądź oprogramowania. W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę produkty równoważne nie będą współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowodują zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowania Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu produktu równoważnego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, w celu oceny oferty, możliwość odwołania się do oficjalnych publicznie dostępnych stron internetowych producenta weryfikowanego przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-29T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty przetargowej: 1. formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ 2. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ Inne dokumenty: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp: 1) W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy/Organizacja informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce oświadczenia wymienionego w pkt. 1).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, a warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian oraz wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; zmiany te nie mogą prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 4) zmiany Podwykonawcy; 5) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu dostaw/usług, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom; 6) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego; 7) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa; 8) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy; 9) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria dodatkowa gwarancja producenta
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)