Dostawa zestawu serwerowego i sprzętu komputerowego dla potrzeb MZBM w Kaliszu w podziale na cztery części.

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616018-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawu serwerowego i sprzętu komputerowego dla potrzeb MZBM w Kaliszu w podziale na cztery części, tj.:
Część 1: Dostawa zestawu serwerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, modernizacja infrastruktury informatycznej MZBM w Kaliszu,
Część 2: Dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 6 szt;
Część 3: Dostawa komputerów przenośnych – laptopów w ilości 4 szt;
Część 4: Dostawa skanerów w łącznej ilości 8 szt.
2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) Część 1: Dostawa zestawu serwerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, modernizacja infrastruktury informatycznej MZBM w Kaliszu, w tym:
I zakres:
- Dostarczenie dwóch serwerów wirtualizacyjnych, macierzy dyskowej, elementów infrastruktury sieciowej (m.in. przełączniki sieciowe) oraz oprogramowania do backupu,
II zakres:
- Dostawa i montaż szafy do zastosowań serwerowych i sieciowych wysokość 42U,
- Montaż serwerów w pomieszczeniu serwerowni;
- Instalacja Upgrade firmware’u oraz instalacja wirtualizatora wraz z ich aktualizacjami, konfiguracja IP,
- Instalacja kontrolera domeny, konfiguracja klastra HA, konfiguracja HYPER-V,
- Instalacja serwera plików oraz jego konfiguracja,
- Montaż 2 serwerów, switchy oraz ich podłączenie do sieci,
- Migracja obecnych 2 serwerów fizycznych na wirtualne,
- Instalacja systemu backupu na hoście po fizycznym SQL, konfiguracja środowiska backupowego,
- Instalacja agentów na serwerach oraz na stacjach roboczych,
- Konfiguracja polityk backupowych dla stacji roboczych oraz serwerów w technologii GRT Aplikacyjnych SQL i AD oraz GRT plikowego na serwerze plików, uruchomienie backupu,
- Testy odtworzeniowe całej maszyny wirtualnej oraz odtworzenie obiektu AD, SQL i pliku,
- Instalacja Windows Serwer Standard na obecnym serwerze,
- Przygotowanie dokumentacji powdrożeniowej,
- Migracja 10 stacji roboczych,
- dostawa i podlączenie Smart-UPS;
2) Część 2: Dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 6 szt;
3) Część 3: Dostawa komputerów przenośnych – laptopów w ilości 4 szt;
4) Część 4: Dostawa skanerów, w tym:
- dostawa skanerów płaskich A4 ze zintegrowanym podajnikiem ADF A4 - obudowa kompaktowa zawierająca skaner z podajnikiem automatycznym (ADF) oraz skaner płaski, w ilości 5 sztuk,
- dostawa skanerów dokumentowych z podajnikiem ADF A4 – z możliwością integracji cyfrowej z szybą formatu A4 i A3, w ilości 3.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: SIWZ i załączniki do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60b9a726-1dc9-4789-a411-96e1bc3b4523
Biuletyn 616018-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Regon 25052391600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dobrzecka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 598 55 00
Zamawiajacy fax 62 598 55 01
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mzbm.kalisz.pl
Adres strony url www.mzbm.kalisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowy Zakład Budżetowy
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mzbm.kalisz.pl - zakładka "zamówienia publiczne"
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mzbm.kalisz.pl - zakładka "zamówienia publiczne"
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności nalezy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w Siedzibie Zamawiajacego w Kaliszu, ul. Dobrzecka 18, parter: Centrum Obsługi Interesantów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu serwerowego i sprzętu komputerowego dla potrzeb MZBM w Kaliszu w podziale na cztery części.
Numer referencyjny ZP.271.1.16.2020.PST
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawu serwerowego i sprzętu komputerowego dla potrzeb MZBM w Kaliszu w podziale na cztery części, tj.: Część 1: Dostawa zestawu serwerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, modernizacja infrastruktury informatycznej MZBM w Kaliszu, Część 2: Dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 6 szt; Część 3: Dostawa komputerów przenośnych – laptopów w ilości 4 szt; Część 4: Dostawa skanerów w łącznej ilości 8 szt. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) Część 1: Dostawa zestawu serwerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, modernizacja infrastruktury informatycznej MZBM w Kaliszu, w tym: I zakres: - Dostarczenie dwóch serwerów wirtualizacyjnych, macierzy dyskowej, elementów infrastruktury sieciowej (m.in. przełączniki sieciowe) oraz oprogramowania do backupu, II zakres: - Dostawa i montaż szafy do zastosowań serwerowych i sieciowych wysokość 42U, - Montaż serwerów w pomieszczeniu serwerowni; - Instalacja Upgrade firmware’u oraz instalacja wirtualizatora wraz z ich aktualizacjami, konfiguracja IP, - Instalacja kontrolera domeny, konfiguracja klastra HA, konfiguracja HYPER-V, - Instalacja serwera plików oraz jego konfiguracja, - Montaż 2 serwerów, switchy oraz ich podłączenie do sieci, - Migracja obecnych 2 serwerów fizycznych na wirtualne, - Instalacja systemu backupu na hoście po fizycznym SQL, konfiguracja środowiska backupowego, - Instalacja agentów na serwerach oraz na stacjach roboczych, - Konfiguracja polityk backupowych dla stacji roboczych oraz serwerów w technologii GRT Aplikacyjnych SQL i AD oraz GRT plikowego na serwerze plików, uruchomienie backupu, - Testy odtworzeniowe całej maszyny wirtualnej oraz odtworzenie obiektu AD, SQL i pliku, - Instalacja Windows Serwer Standard na obecnym serwerze, - Przygotowanie dokumentacji powdrożeniowej, - Migracja 10 stacji roboczych, - dostawa i podlączenie Smart-UPS; 2) Część 2: Dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 6 szt; 3) Część 3: Dostawa komputerów przenośnych – laptopów w ilości 4 szt; 4) Część 4: Dostawa skanerów, w tym: - dostawa skanerów płaskich A4 ze zintegrowanym podajnikiem ADF A4 - obudowa kompaktowa zawierająca skaner z podajnikiem automatycznym (ADF) oraz skaner płaski, w ilości 5 sztuk, - dostawa skanerów dokumentowych z podajnikiem ADF A4 – z możliwością integracji cyfrowej z szybą formatu A4 i A3, w ilości 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: SIWZ i załączniki do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w związku z czym nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia oświadczeń lub dokumentów w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu 2) Z uwagi na nieokreślenie przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3) niniejszego ogłoszenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części: dla części 1: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla części 2: 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych), dla części 3: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), dla części 4: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), 2. Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 3. Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu serwerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, modernizacja infrastruktury informatycznej MZBM w Kaliszu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Został zawarty w pk. II.4) niniejszego ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 6 szt;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Został zawarty w pkt II.4) niniejszego ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych – laptopów w ilości 4 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Został zawarty w pkt II.4) niniejszego ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa skanerów w łącznej ilości 8 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Został zawarty w pkt II.4) niniejszego ogłoszenia.
  

Criterion

Kryteria Wysokość kar umownych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)