dostawa zestawów wideokonferencyjnych, drona oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Sprzęt wideokonferencyjny,
  • Telewizje,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616264-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322320008, 386515008, 347112006, 386521001, 323321000, 323246006, 386500006, 301211004, 397114209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów wideokonferencyjnych, drona oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed07470a-9a34-4baf-aed9-1c9ae9cbb16d
Biuletyn 616264-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url https://www.uni.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu a) w części nr 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st.; b) w części nr 4: Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Uniwersytetu Łódzkiego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem Dział Zakupów UŁ - OFERTA na przetarg 122/ZP/202
Nazwa nadana zamowieniu dostawa zestawów wideokonferencyjnych, drona oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer referencyjny 122/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów wideokonferencyjnych, drona oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32232000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Zamawiający przy dostawie przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości asortymentu określonego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie to będzie stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe do 100% wartości umowy, może zostać zrealizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w czasie obowiązywania umowy i w zależności od jego potrzeb. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach asortymentu określonego w umowie jako zamówienie podstawowe i będzie realizowane w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia w ramach prawa opcji, nie później niż do dnia 31.12.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 2) w przypadku np. wycofania z sieci dystrybucji zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu będącego przedmiotem zamówienia i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić produkt równoważny lub model będący jego technologicznym następcą, pod warunkiem, że posiada on właściwości/spełnia parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) kolumna nr 1. W sytuacji, gdy asortyment równoważny/model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych wymienionych w formularzu cenowym - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inny asortyment spełniający ww. wymagania. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego asortymentu wskazując produkt proponowany wraz z zapewnieniem o spełnianiu wymaganych minimalnych parametrów. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 5 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę asortymentu; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 5) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa częśc nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32232000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu wideokonferencyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32232000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu wideokonferencyjnego (małego) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w części nr 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
Zalacznik krotki opis Dostawa dwóch zestawów: kamera cyfrowa, statyw, karta pamięci, torba - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34711200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w części nr 4: Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.05.00-IP.08.00-PZ3/18, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z302/18-00 z dnia 27.12.2018 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa drona - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego oraz ekranu wraz z okablowaniem i montażem, instalacją, uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa dwóch projektorów multimedialnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa dwóch projektorów multimedialnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWIZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa część nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32332100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa dyktafonu wraz z akcesoriami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa część nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa telewizorów 40" z uchwytami oraz transmiterem obrazu HD przez sieć IP - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa część nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa dostawa telewizora LED wraz z mobilnym stojakiem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa część nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa cyfrowej lustrzanki jednoobiektywowej (aparat fotograficzny) z obiektywem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa część nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa dwóch kserokopiarek cyfrowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa część nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711420-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa płyty indukcyjnej z dwoma polami grzejnymi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)