GuidZP400 |
ed07470a-9a34-4baf-aed9-1c9ae9cbb16d
|
Biuletyn |
616264-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
https://www.uni.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
a) w części nr 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st.; b) w części nr 4: Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Uniwersytetu Łódzkiego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem Dział Zakupów UŁ - OFERTA na przetarg 122/ZP/202
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa zestawów wideokonferencyjnych, drona oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
|
Numer referencyjny |
122/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów wideokonferencyjnych, drona oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32232000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Zamawiający przy dostawie przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości asortymentu określonego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie to będzie stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe do 100% wartości umowy, może zostać zrealizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w czasie obowiązywania umowy i w zależności od jego potrzeb. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach asortymentu określonego w umowie jako zamówienie podstawowe i będzie realizowane w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia w ramach prawa opcji, nie później niż do dnia 31.12.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
2) w przypadku np. wycofania z sieci dystrybucji zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu będącego przedmiotem zamówienia i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić produkt równoważny lub model będący jego technologicznym następcą, pod warunkiem, że posiada on właściwości/spełnia parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) kolumna nr 1. W sytuacji, gdy asortyment równoważny/model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych wymienionych w formularzu cenowym - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inny asortyment spełniający ww. wymagania. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego asortymentu wskazując produkt proponowany wraz
z zapewnieniem o spełnianiu wymaganych minimalnych parametrów. Brak sprzeciwu
ze strony Zamawiającego w okresie 5 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę asortymentu;
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
5) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
częśc nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32232000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu wideokonferencyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32232000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu wideokonferencyjnego (małego) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w części nr 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dwóch zestawów: kamera cyfrowa, statyw, karta pamięci, torba - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
część nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34711200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w części nr 4: Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.05.00-IP.08.00-PZ3/18, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z302/18-00 z dnia 27.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drona - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
część nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora multimedialnego oraz ekranu wraz z okablowaniem i montażem, instalacją, uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
część nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dwóch projektorów multimedialnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
część nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora multimedialnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
część nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dwóch projektorów multimedialnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWIZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
część nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32332100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dyktafonu wraz z akcesoriami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
część nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa telewizorów 40" z uchwytami oraz transmiterem obrazu HD przez sieć IP - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
część nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dostawa telewizora LED wraz z mobilnym stojakiem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
część nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38650000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa cyfrowej lustrzanki jednoobiektywowej (aparat fotograficzny) z obiektywem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
część nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dwóch kserokopiarek cyfrowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
część nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711420-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa płyty indukcyjnej z dwoma polami grzejnymi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |