Dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na dwie części

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616282-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na 2 części - wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym, który zawiera wstępne/szacunkowe wymiary – zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ
a) Część 1 - Zabudowy pod wymiar obejmujące: szafki górne, szafki dolne, blaty, szkło oraz oświetlenie – zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2a do SIWZ.

W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą do Części I - próbki elementu korpusu czołowego szafek (Laminat AR+) oklejonego obrzeżem ABS lub PCV za pomocą kleju poliuretanowego. Próbka o wymiarach minimum 150mm x150 oklejone wszystkie krawędzie.
W przypadku kiedy próbka Wykonawcy po nasiąknięciu wodą spuchnie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp

b) Część 2 - szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne -
zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2b do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. (termin gwarancji – kryterium wyboru oferty)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6eb80477-5f80-4b4a-872e-cb77ed497864
Biuletyn 616282-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
Regon 10202670000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczęśliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-353
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 228 853
Zamawiajacy fax 228 231 219
Zamawiajacy email zamowienia@szpzlo-ochota.pl
Adres strony url www.szpzlo-ochota.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpzlo-ochota.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpzlo-ochota.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWRTEGO WARSZAWA-OCHOTA, 02-353 WARSZAWA , ul. SZCZĘŚLIWICKA 36 – Kancelaria II piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na dwie części
Numer referencyjny ZP-2511-21-MDM/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na 2 części - wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym, który zawiera wstępne/szacunkowe wymiary – zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ a) Część 1 - Zabudowy pod wymiar obejmujące: szafki górne, szafki dolne, blaty, szkło oraz oświetlenie – zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2a do SIWZ. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą do Części I - próbki elementu korpusu czołowego szafek (Laminat AR+) oklejonego obrzeżem ABS lub PCV za pomocą kleju poliuretanowego. Próbka o wymiarach minimum 150mm x150 oklejone wszystkie krawędzie. W przypadku kiedy próbka Wykonawcy po nasiąknięciu wodą spuchnie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp b) Część 2 - szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne - zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2b do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. (termin gwarancji – kryterium wyboru oferty)
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu precyzyjnego skalkulowania ceny ofert. Zamawiający informuje iż w dniu 03.12.2020 r. o godz. 12:00 (miejsce spotkania: Kancelaria II Piętro p.212) odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36, podczas której zainteresowanym Wykonawcom zostaną udostępnione rzuty pomieszczeń, podlegających wyposażeniu
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy; w przypadku gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument bez wzywania Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Właściwe pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej przez notariusza. 1. Wypełniony Formularz ofertowy (zal. nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zabudowy pod wymiar (16 zestawów)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis a) Część 1 - Zabudowy pod wymiar obejmujące: szafki górne, szafki dolne, blaty, szkło oraz oświetlenie – zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2a do SIWZ. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą do Części I - próbki elementu korpusu czołowego szafek (Laminat AR+) oklejonego obrzeżem ABS lub PCV za pomocą kleju poliuretanowego. Próbka o wymiarach minimum 150mm x150 oklejone wszystkie krawędzie. W przypadku kiedy próbka Wykonawcy po nasiąknięciu wodą spuchnie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Część 2 - szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne - zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy/realizcji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)