GuidZP400 |
6eb80477-5f80-4b4a-872e-cb77ed497864
|
Biuletyn |
616282-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
|
Regon |
10202670000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczęśliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-353
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 228 853
|
Zamawiajacy fax |
228 231 219
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpzlo-ochota.pl
|
Adres strony url |
www.szpzlo-ochota.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpzlo-ochota.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpzlo-ochota.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWRTEGO WARSZAWA-OCHOTA, 02-353 WARSZAWA , ul. SZCZĘŚLIWICKA 36 – Kancelaria II piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na dwie części
|
Numer referencyjny |
ZP-2511-21-MDM/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na 2 części - wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym, który zawiera wstępne/szacunkowe wymiary – zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ
a) Część 1 - Zabudowy pod wymiar obejmujące: szafki górne, szafki dolne, blaty, szkło oraz oświetlenie – zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2a do SIWZ.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą do Części I - próbki elementu korpusu czołowego szafek (Laminat AR+) oklejonego obrzeżem ABS lub PCV za pomocą kleju poliuretanowego. Próbka o wymiarach minimum 150mm x150 oklejone wszystkie krawędzie.
W przypadku kiedy próbka Wykonawcy po nasiąknięciu wodą spuchnie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp
b) Część 2 - szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne -
zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2b do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. (termin gwarancji – kryterium wyboru oferty)
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu precyzyjnego skalkulowania ceny ofert.
Zamawiający informuje iż w dniu 03.12.2020 r. o godz. 12:00 (miejsce spotkania: Kancelaria II Piętro p.212) odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36, podczas której zainteresowanym Wykonawcom zostaną udostępnione rzuty pomieszczeń, podlegających wyposażeniu
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy; w przypadku gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument bez wzywania Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Właściwe pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej przez notariusza. 1. Wypełniony Formularz ofertowy (zal. nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zabudowy pod wymiar (16 zestawów)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
a) Część 1 - Zabudowy pod wymiar obejmujące: szafki górne, szafki dolne, blaty, szkło oraz oświetlenie – zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2a do SIWZ.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą do Części I - próbki elementu korpusu czołowego szafek (Laminat AR+) oklejonego obrzeżem ABS lub PCV za pomocą kleju poliuretanowego. Próbka o wymiarach minimum 150mm x150 oklejone wszystkie krawędzie.
W przypadku kiedy próbka Wykonawcy po nasiąknięciu wodą spuchnie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 - szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne -
zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2b do SIWZ.
|
| |