GuidZP400 |
c550b666-2339-4d99-8561-add4b913313c
|
Biuletyn |
616226-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu
|
Regon |
00029561000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Parchanie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław 2
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 351 27 90; 52 351 26 58
|
Zamawiajacy fax |
52 351 27 90; 52 351 26 58
|
Zamawiajacy email |
dpsparchanie@wp.pl
|
Adres strony url |
www.dpsparchanie.naszdps.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„POMAGAMY SKUTECZNIE" nr: POWR.02.08.00-00-0111/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsparchanie.naszdps.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie zgodnie z zasadami SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowrocław 2 (wejście G - administracja)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
|
Numer referencyjny |
DPS.AGK.2611.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej
dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
CZĘŚĆ I - Środki ochrony indywidualnej 1
1) Rękawice jednorazowe nitrylowe – 510 opakowań po 100 szt.
CZĘŚĆ II – Środki ochrony indywidualnej 2
1) Maseczki wielorazowe z filtrem – 1240 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186). Wszystkie środki ochrony muszą spełniać normy określone prze Ministerstwo Zdrowia w Informacji dotyczącej produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19, Ministerstwo Zdrowia gov.pl, 23.03.2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w dokumencie "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|