Wsparcie techniczne oraz przedłużenie gwarancji na posiadane urządzenia (rozwiązanie UTM firmy FortiNet) dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615970-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienia obejmuje:
1) przedłużenie gwarancji dla dwóch posiadanych urządzeń FortiGate-400E na Fortinet (24x7 FORTICARE PLUS APPLICATION CONTROL, IPS,AV,WEB FILTERING AND ANTYSPAM, FORISANDBOX CLOUD) od dnia 13.12.2022 r. na okres 3 lat, tj. do dnia 12.12.2025 r.
2) zakup FortiClient Security Fabric Agent for 100 Clients - 100 licencji dla klientów VPN FortiClient na okres 3 lat od momentu wdrożenia;
3) wdrożenie przedmiotowego systemu wraz z przeszkoleniem pracowników działu TI.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 865721bb-f135-470c-97e8-9a575216da26
Biuletyn 615970-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Regon 01254763400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szwoleżerów
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-464
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3366126
Zamawiajacy fax 22 3366192
Zamawiajacy email giller.alicja@zgn.waw.pl
Adres strony internetowej www.zgn.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgn.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej w zamkniętej i opisanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5
Nazwa nadana zamowieniu Wsparcie techniczne oraz przedłużenie gwarancji na posiadane urządzenia (rozwiązanie UTM firmy FortiNet) dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Numer referencyjny TZ-098/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienia obejmuje: 1) przedłużenie gwarancji dla dwóch posiadanych urządzeń FortiGate-400E na Fortinet (24x7 FORTICARE PLUS APPLICATION CONTROL, IPS,AV,WEB FILTERING AND ANTYSPAM, FORISANDBOX CLOUD) od dnia 13.12.2022 r. na okres 3 lat, tj. do dnia 12.12.2025 r. 2) zakup FortiClient Security Fabric Agent for 100 Clients - 100 licencji dla klientów VPN FortiClient na okres 3 lat od momentu wdrożenia; 3) wdrożenie przedmiotowego systemu wraz z przeszkoleniem pracowników działu TI.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane 2) dysponuje: osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 6 oraz osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 7.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; b) Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy c) oświadczenie o dysponowaniu: osobą posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 6 oraz osobą posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 7. 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; b) Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy c) oświadczenie o dysponowaniu: osobą posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 6 oraz osobą posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 7. 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; b) Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy c) oświadczenie o dysponowaniu: osobą posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 6 oraz osobą posiadającą wyższe wykształcenie (inżynier) z certyfikatem NSE 7. 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Cena oferty
Informaje przebiegu aukcji 1. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. 2. Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej wpisując kod dostępu w odpowiednie pole systemu. Kod dostępu zostanie przekazany przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, których oferty nie zostaną zakwalifikowane do odrzucenia. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 1) być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM 2) posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy 3) posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą 4) posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s. 3. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4. Jedynym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. 5. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej klasyfikacji. 6. W przypadku nieprzeprowadzenia aukcji lub, gdy po jej przeprowadzeniu nie ulegnie zmianie najkorzystniejsza oferta wybrana w II etapie oceny, wiążąca jest ocena dokonana w II etapie. 7. W pkt. 13 Formularza Oferty należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)