Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2021 (styczeń – czerwiec) (z podziałem na części)

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Przedszkole Nr 49
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Tłuszcze jadalne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616048-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 153000001, 151000009, 152200006, 154300001, 158000006, 158110006, 153321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych, jaj, mięsa i jego przetworów, owoców i warzyw mrożonych, produktów mleczarskich
i olejów, produktów przemiału ziarna, różnych produktów spożywczych, pieczywa, ryb świeżych, mrożonych i wędzonych do stołówki Przedszkola nr 49, w roku 2021 (styczeń-czerwiec) zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części
1) Zamówienie realizowane będzie w następujących częściach:
Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE ,
Część nr 2 – MIĘSO I JEGO PRZTWORY ,
Część nr 3 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE, ,
Część nr 4 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE ,
Część nr 5 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, JAJKA ,
,
Część nr 6 – PIECZYWO ,
Część nr 7 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7cc0184f-9889-4c66-b561-9f9ca347724b
Biuletyn 616048-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Nr 49
Regon 72353627000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skośna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 812 63 42
Zamawiajacy fax 33 812 63 42
Zamawiajacy email pm49@mzo.bielsko.pl
Adres strony url www.przedszkole49.bielsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole nr 49, ul. Skośna 3, 43-300 Bielsko-Biała
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2021 (styczeń – czerwiec) (z podziałem na części)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych, jaj, mięsa i jego przetworów, owoców i warzyw mrożonych, produktów mleczarskich i olejów, produktów przemiału ziarna, różnych produktów spożywczych, pieczywa, ryb świeżych, mrożonych i wędzonych do stołówki Przedszkola nr 49, w roku 2021 (styczeń-czerwiec) zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części 1) Zamówienie realizowane będzie w następujących częściach: Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE , Część nr 2 – MIĘSO I JEGO PRZTWORY , Część nr 3 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE, , Część nr 4 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE , Część nr 5 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, JAJKA , , Część nr 6 – PIECZYWO , Część nr 7 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wdrażanie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP - załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2.1-7 do SIWZ odpowiednio w zależności, której części dotyczy oferta. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z Częścią III pkt 5 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.: konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na 19.06.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=4fe0b1c6-83f6-4308-bf6f-cebbcf146597 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=4fe0b1c6-83f6-4308-bf6f-cebbcf146597 8/22 zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do nin. SIWZ.
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15430000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, JAJKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 – PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin składania zamówienia na cząstkową dostawę
Znaczenie 10,00
  
Kryteria najniższa wartość cząstkowej dostawy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)