GuidZP400 |
6f9f2869-818b-49eb-a142-09a106d9db56
|
Biuletyn |
615646-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Tarnowska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy email |
aigzoz@tarnow.home.pl
|
Adres strony url |
www.zozdt.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozdt.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem poczty, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą środków, materiałów, sprzętu do utrzymania czystości oraz worków foliowych.
|
Numer referencyjny |
24/20/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą środków, materiałów, sprzętu do utrzymania czystości oraz worków foliowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4) W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa:
• Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów - załącznik nr 7 do SIWZ
• Wykonawca winien dołączyć do oferty - Pakiet 1, Pakiet 10:
- aktualne karty charakterystyki
- ulotki informacyjne z podanym składem, zalecanym stężeniem roboczym i sposobem użytkowania preparatu,
• Wykonawca winien dołączyć do oferty - Pakiet 3:
- aktualne karty charakterystyki
- ulotki informacyjne z podanym składem i sposobem użytkowania preparatu,
Pakiet 1 pozycja 6 - Technologia (opis stosowania środka)
Pakiet 2 poz. 1, 15 - ulotki informacyjne dotyczące minimum ilości prań jaką wytrzymuje mop, temperatura prania.
Pakiet 2 poz. od 2 do 5 - ulotki informacyjne dotyczące trwałości ścierki, rodzaju materiału oraz temperatury prania.
Pakiet 7 :
- aktualne karty charakterystyki
- ulotki informacyjne z podanym składem, zalecanym stężeniem roboczym i sposobem użytkowania preparatu, odczynem.
Pakiet 9, 12 - ulotki, foldery, opisówki, fotografie o danym asortymencie winne być złożone do każdej pozycji z pakietu.
Pakiet 11 - wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty ulotek informacyjnych wraz ze zdjęciami produktów lub etykiet wraz ze zdjęciami produktów.
2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia– zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zaleca się, aby każda zapisana strona załączników do oferty była podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ - dotyczące podwykonawców.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do Umowy w zakresie asortymentu poprzez:
a. w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z promocji ustalonej przez producenta,
b.w przypadku obniżenia ceny,
c.w przypadku wyczerpania wartości pakietu w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zapewni dostawę asortymentu po cenach przetargowych. Dostawy odbywać się będą do chwili rozstrzygnięcia nowego przetargu.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegną ceny brutto. Cena netto pozostanie bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy.
Urzędowa zmiana stawki podatku VAT nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki do mycia, czyszczenia i zabezpieczenia powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki do mycia, czyszczenia i zabezpieczenia powierzchni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczny sprzęt do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczny sprzęt do sprzątania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki gospodarstwa domowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki gospodarstwa domowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki papierowe składane, papier toaletowy, pojemniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe składane, papier toaletowy, pojemniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki papierowe w roli jednowarstwowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe w roli jednowarstwowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki papierowe w roli dwuwarstwowe, pojemniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe w roli dwuwarstwowe, pojemniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Środki do maszynowego mycia naczyń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki do maszynowego mycia naczyń
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Worki z folii polietylenowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki z folii polietylenowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44613800-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Środki do profesjonalnego mycia powierzchni kuchennych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki do profesjonalnego mycia powierzchni kuchennych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt do sprzątania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44613800-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 2
|
| |