| Data publikacji |
2020-11-26 |
| Data zakończenia |
2020-12-17 00:00:00 |
| Instytucja |
Szkoła Podstawowa w Prostkach im. Jana Pawła II |
| Miejscowość |
Prostki |
| Województwo |
warmińsko-mazurskie |
| Branża |
- Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
616039-N-2020 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 151000009, 155000003, 156000004, 31000002, 158100009, 30000001, 158942003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
aa99bc40-1b96-4a26-96ad-44a782e4da8a
|
| Biuletyn |
616039-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa w Prostkach im. Jana Pawła II
|
| Regon |
00063701600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
1 Maja
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Prostki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
19-335
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
87 6112015
|
| Zamawiajacy email |
gim_prostki@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
spprostki.szkolnastrona.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
spprostki.szkolnastrona.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
spprostki.szkolnastrona.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie- poczta tradycyjna, kurier, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Prostkach, ul. Szkolna 9, 19-335 Prostki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie dostarczać zamawiany towar od poniedziałku do piątku (codziennie) z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 06:30 do 07:00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar transportem, na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Podział zamówienia na części: Grupa I – Mięso, wędliny, drób świeży, Grupa II - Mleko i produkty mleczarskie, Grupa III - Różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi, Grupa IV- Produkty mrożone i ryby, Grupa V - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty, Grupa VI - Pieczywo i wyroby ciastkarskie, Grupa VII – Jajka, Grupa VIII - Wyroby garmażeryjne. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach 2a- 2h do SIWZ. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony odpowiednio do realnych potrzeb zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
10
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Z wyłączeniem lipca i sierpnia oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiany towar od poniedziałku do piątku (codziennie) z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 06:30 do 07:00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar transportem, na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawo zamówień publicznych- zał. nr 3 do SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Formularz oferty- zał. nr 1 do SIWZ 3. Formularz cenowy- zał. nr 2 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny, drób świeży
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- mięso, wędliny, drób świeży. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2a SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Mleko i produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- mleko i produkty mleczarskie. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2b SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2c SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty mrożone i ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Produkty mrożone i ryby. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2d SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03100000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Produkty rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2e SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby ciastkarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Pieczywo i wyroby ciastkarskie. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2f SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Jaja. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2g SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894200-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Wyroby garmażeryjne. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2h SIWZ
|
| | |