GuidZP400 |
905c4dcf-b544-4093-9bd4-914dcb2a72f1
|
Biuletyn |
612862-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
|
Regon |
00700346700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lubomelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-072
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 5245108/09 w.13,
|
Zamawiajacy fax |
081 5245108/09
|
Zamawiajacy email |
m.gering@ohp.pl,
|
Adres strony url |
www.lubelska.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ohplublin.bip.e-zeto.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ohplublin.bip.e-zeto.eu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – 5 części
|
Numer referencyjny |
LWK.OSIW.Z.270.08.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - 5 części, w tym:
część I – dostawa świeżego drobiu, produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin i produktów mięsnych
część II – dostawa ryb mrożonych, ryb przetworzonych i konserwowych oraz produktów mrożonych
część III – dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, nie produkowanych z ciasta głęboko mrożonego.
część IV– dostawa owoców, warzyw świeżych i produktów podobnych
część VI – dostawa różnych produktów spożywczych – pozostałych, dostawa napojów bezalkoholowych, dostawa olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, dostawa produktów mleczarskich
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy wykażą bezpośredni lub pośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę
2) zmiana godziny dostawy żywności
3) zmiana pierwotnie zaoferowanego produktu spożywczego, wskazanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do umowy
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa świeżego drobiu, produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin i produktów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - część I – dostawa świeżego drobiu, produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin i produktów mięsnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa ryb mrożonych, ryb przetworzonych i konserwowych oraz produktów mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - część II – dostawa ryb mrożonych, ryb przetworzonych i konserwowych oraz produktów mrożonych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, nie produkowanych z ciasta głęboko mrożonego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - część III – dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, nie produkowanych z ciasta głęboko mrożonego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa owoców, warzyw świeżych i produktów podobnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - część IV– dostawa owoców, warzyw świeżych i produktów podobnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa różnych produktów spożywczych – pozostałych, dostawa napojów bezalkoholowych, dostawa olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu -część V – dostawa różnych produktów spożywczych – pozostałych, dostawa napojów bezalkoholowych, dostawa olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, dostawa produktów mleczarskich
|
| |