Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku – etap II

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
Miejscowość Płońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Instalacje wodne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615392-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393700006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana 14 starych kotłów na nowe gazowe kotły kondensacyjne, w 14 lokalizacjach na terenie miasta Płońsk w ramach zadania pn.: „Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku - etap II”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb83ea37-6854-4f6c-a86e-186cb12253a6
Biuletyn 615392-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
Regon 13037784700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Płocka
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Płońsk
Zamawiajacy kod pocztowy 09-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 622 691
Zamawiajacy fax 023 663 13 40
Zamawiajacy email zp@plonsk.pl
Adres strony url www.plonsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inwestycja współfinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; Działanie 4.3. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.plonsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.plonsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze).
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku – etap II
Numer referencyjny ZP.271.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wymiana 14 starych kotłów na nowe gazowe kotły kondensacyjne, w 14 lokalizacjach na terenie miasta Płońsk w ramach zadania pn.: „Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku - etap II”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
Cpv glowny przedmiot 39370000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający nie żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Formularz wzoru umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wzór umowy zawiera warunki i okoliczności możliwych zmian treści umowy. § 11 Zmiany umowy 1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie zmiany terminu realizacji umowy o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 1) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia, 2) z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz zawieszenia umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy w przypadku : 1) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ, przez siłę wyższą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 2) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, 3) zmian wynikających z przepisów prawa, 4) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń, leżących po Stronie Zamawiającego i nie wynikających z winy Wykonawcy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy, 5) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, bez konieczności uzasadnienia, 7) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 8) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez Zamawiającego, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, co może skutkować zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy. 4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić o sumę ilości dni dla każdej z przyczyn, o których mowa w ust. 4. 5. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)