Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 606284-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem 50 szt. zestawów komputerowych dla ŁUKASIEWICZ-PORT, w tym 43 szt. w wersji STANDARD i 7 szt. w wersji PRO oraz 50 szt. dodatkowych monitorów LCD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone
w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP, polegającego na zwiększeniu zakresu przedmiotu Umowy maksymalnie o 4 szt. zestawów komputerowych w wersji STANDARD oraz maksymalnie o 4 szt. dodatkowych monitorów LCD. Prawo opcji będzie realizowane poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej/elektronicznej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamawiający może realizować prawo opcji jednorazowo lub wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej ilości zamówienia objętej prawem opcji, o której mowa w niniejszym punkcie zdanie pierwsze. Możliwość skorzystania z prawa opcji obowiązuje przez cały okres trwania Umowy. Prawo opcji realizowane będzie na zasadach, w tym terminach, przypisanych do zamówienia podstawowego.
Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ lub OPZ wymagania przez wskazanie „nazw własnych”, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to należy traktować takie określenie jako wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych.
Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez Zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z parametrami wymaganymi opisem przedmiotu zamówienia.
W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca na własny koszt odinstaluje rozwiązanie równoważne oraz dokona przywrócenia właściwego działania środowiska sprzętowego i programowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ae7cde3-4986-4850-a448-13ae427326a8
Biuletyn 606284-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Regon 00003007360000
Zamawiajacy adres ulica Stabłowicka
Zamawiajacy adres numer domu 147
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48 71 734 77 77,
Zamawiajacy fax +78 71 720 16 00
Zamawiajacy email zakupy@port.org.pl,
Adres strony url www.port.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.port.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.port.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, bud. 1 Recepcja
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT
Numer referencyjny PO.271.33.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem 50 szt. zestawów komputerowych dla ŁUKASIEWICZ-PORT, w tym 43 szt. w wersji STANDARD i 7 szt. w wersji PRO oraz 50 szt. dodatkowych monitorów LCD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP, polegającego na zwiększeniu zakresu przedmiotu Umowy maksymalnie o 4 szt. zestawów komputerowych w wersji STANDARD oraz maksymalnie o 4 szt. dodatkowych monitorów LCD. Prawo opcji będzie realizowane poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej/elektronicznej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamawiający może realizować prawo opcji jednorazowo lub wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej ilości zamówienia objętej prawem opcji, o której mowa w niniejszym punkcie zdanie pierwsze. Możliwość skorzystania z prawa opcji obowiązuje przez cały okres trwania Umowy. Prawo opcji realizowane będzie na zasadach, w tym terminach, przypisanych do zamówienia podstawowego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ lub OPZ wymagania przez wskazanie „nazw własnych”, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to należy traktować takie określenie jako wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez Zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z parametrami wymaganymi opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca na własny koszt odinstaluje rozwiązanie równoważne oraz dokona przywrócenia właściwego działania środowiska sprzętowego i programowego.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykazał się realizacją co najmniej 3 dostaw (rozumianych jako trzy odrębne dostawy w ramach trzech umów, na rzecz trzech odrębnych zamawiających) odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z wykazu dostaw ma wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.1. a). (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 8).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7). Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 3 ust. 1, ust. 3 i ust. 12 Umowy Wszelkie zmiany Umowy dokonywane będą z uwzględnieniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: (i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; (ii) z powodu przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu Umowy; (iii) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu realizacji zamówienia lub jego wydłużenia - o uzgodniony okres; b) zmiana miejsca dostaw, c) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy i ich konsekwencji, d) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa , e) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania Umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie jej realizacji, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, f) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, g) zmiana parametrów Sprzętu lub Oprogramowania w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Sprzętu lub wycofania z rynku danego rodzaju Oprogramowania i/lub wprowadzenia Sprzętu lub Oprogramowania nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w załącznikach do Umowy, SIWZ oraz Ofercie Wykonawcy lub je przewyższać, z tym zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu cen i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianego w ten sposób Sprzętu muszą być tożsame z liczbą wynikającą z Umowy. h) w przypadku zmiany numerów katalogowych sprzętu przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony sprzęt musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w załącznikach do Umowy, SIWZ i ofercie Wykonawcy lub je przewyższać, i) pojawienia się na rynku urządzeń, sprzętu, oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. j) wydłużenia terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji Umowy lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji.
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Parametr jakościowy – wydajność procesora dla zestawów komputerowych PRO
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)