GuidZP400 |
c884d7cb-14b2-4617-8320-7770d9999f4b
|
Biuletyn |
754021-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
Regon |
65061400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 w Rzeszowie.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej, w postaci papierowej, osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności do stołówki ZSO nr 4 w Rzeszowie
|
Numer referencyjny |
CZ-D.271.98.263.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówki ZSO Nr 4 w Rzeszowie w 2021 r. - zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego podzielona na 7 części.
2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).
3.Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
4.Przedmiotem zamówienia został podzielony na 7 części:
1) Opis, zakres i przedmiot części:
a) Część 1: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2A do SIWZ – OPZ dla cz.1.
b) Część 2: Produkty mleczarskie oraz jaja
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2B do SIWZ – OPZ dla cz.2.
c) Część 3: Pieczywo
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2C do SIWZ – OPZ dla cz.3.
d) Część 4: Ryby i mrożonki
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2D do SIWZ – OPZ dla cz.4
e) Część 5: Wyroby garmażeryjne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2E do SIWZ – OPZ dla cz.5
f) Część 6: Owoce i warzywa oraz jaja
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz jaj w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do nr 2F SIWZ – OPZ dla cz.6
g) Część 7: Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz miód i inne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów ogólnospożywczych oraz miód i inne w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2G do SIWZ – OPZ dla cz.7
5.Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
6.Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla poszczególnych części stanowiący Załączniki od nr 2A do 2G do SIWZ dostępne w oddzielnych plikach tj.:
a) dla Części 1: OPZ dla cz. 1 – Załącznik nr 2A do SIWZ;
b) dla Części 2: OPZ dla cz. 2 – Załącznik nr 2B do SIWZ;
c) dla Części 3: OPZ dla cz. 3 – Załącznik nr 2C do SIWZ;
d) dla Części 4: OPZ dla cz. 4 – Załącznik nr 2D do SIWZ;
e) dla Części 5: OPZ dla cz. 5 – Załącznik nr 2E do SIWZ;
f) dla Części 6: OPZ dla cz. 6 – Załącznik nr 2F do SIWZ;
g) dla Części 7: OPZ dla cz. 7 – Załącznik nr 2G do SIWZ;
2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji
1) Zakres zamówienia objętego prawem opcji:
Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć:
a) Część 1: 39 163,14 zł netto;
b) Część 2: 19 426,06 zł netto;
c) Część 3: 5 788,66 zł netto;
d) Część 4: 28 219,40 zł netto;
e) Część 5: 12 378,24 zł netto;
f) Część 6: 36 211,52 zł netto;
g) Część 7: 32 442,63 zł netto
oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji:
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający
udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3
dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w
art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do
reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b)
Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo
winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3.
Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że
Zamawiającym pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności
Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku
oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i
bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na
uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do
oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złozyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy
ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert
wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
:1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem
opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w
ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym
wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji
nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne
wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć:39 163,14 zł
netto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak
ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do
skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
Zalacznik krotki opis |
:1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędlin
w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2A do SIWZ – OPZ dla cz.1. 1) Przedmiot zamówienia
realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw
sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą
elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy
złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia
zamówienia). 2) Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku
zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze
złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie
spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten
może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach
kryterium pozacenowego – czas reakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla
Części 1: OPZ dla cz. 1 – Załącznik nr 2A do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie oraz jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
:1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem
opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w
ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym
wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji
nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne
wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 19 426,06 zł
netto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak
ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do
skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
Zalacznik krotki opis |
:1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w
załączniku nr 2B do SIWZ – OPZ dla cz.2. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,
partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od
6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od
złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec
skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium
pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga
dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż
jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest
wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub
pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia
artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z
oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas
reakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 2: OPZ dla cz. 2 –
Załącznik nr 2B do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
:1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem
opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w
ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym
wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji
nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne
wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 5 788,66 zł
netto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak
ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do
skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
Zalacznik krotki opis |
:1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr
2C do SIWZ – OPZ dla cz.3.. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg
zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30.
Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia
zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu
zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego –
termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga dostarczania towaru
wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość
dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany
jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub
telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów
właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem
Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 3: OPZ dla cz. 3 – Załącznik nr 2C do
SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
:1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem
opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w
ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym
wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji
nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne
wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 28 219,40 zł
netto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak
ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do
skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
Zalacznik krotki opis |
:1.Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2D
do SIWZ – OPZ dla cz.4. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg
zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30.
Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia
zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu
zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego –
termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga dostarczania towaru
wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość
dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany
jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub
telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów
właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem
Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 4: OPZ dla cz. 4 – Załącznik nr 2D do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
:1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem
opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w
ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym
wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji
nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne
wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 12 378,24 zł
netto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak
ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do
skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
Zalacznik krotki opis |
:1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w
załączniku nr 2E do SIWZ – OPZ dla cz.5. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,
partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od
6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od
złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec
skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium
pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga
dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż
jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest
wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub
pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia
artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z
oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas
reakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 5: OPZ dla cz. 5 –
Załącznik nr 2E do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
:1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem
opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w
ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym
wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji
nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne
wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 36 211,52 zł
netto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak
ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do
skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
Zalacznik krotki opis |
:1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz jaj w ilości i o jakości wskazanej
w załączniku do nr 2F SIWZ – OPZ dla cz.6. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,
partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od
6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od
złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec
skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium
pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga
dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż
jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest
wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub
pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia
artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z
oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 6: OPZ dla cz. 6 –
Załącznik nr 2F do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz miód i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
:1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia
podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem
opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w
ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym
wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji
nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne
wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 32 442,63 zł
netto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak
ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do
skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
Zalacznik krotki opis |
:1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów ogólnospożywczych oraz miód i inne w ilości i o jakości wskazanej w
załączniku nr 2G do SIWZ – OPZ dla cz.7. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,
partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od
6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od
złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec
skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium
pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga
dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż
jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest
wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub
pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia
artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z
oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas
reakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 7: OPZ dla cz. 7 –
Załącznik nr 2G do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |