GuidZP400 |
79a6231a-9031-44f5-89b3-5403c56fd100
|
Biuletyn |
759566-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 20
|
Regon |
27151001800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gustawa Morcinka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 285 48 71
|
Zamawiajacy fax |
32 285 48 71
|
Zamawiajacy email |
przedszkoletg20@interia.pl
|
Adres strony url |
https://przedszkole20tg.edupage.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Pełnomocnik Zamawiającego, wyznaczony na mocy art. 15ust.2-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. ZESPÓŁ OBSŁUGIPLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42-612 Tarnowskie Góry, ul.Wincentego Janasa 11
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zopo.tarnowskiegory.nv.pl/zopo,m,2532,2020.htm
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście na poniższy adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42-612Tarnowskie Góry, ul. Wincentego Janasa 11 (wejście z lewej strony budynku, piętro II, pokój nr 2-Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 r. na potrzeby Przedszkola Nr 20 w Tarnowskich Górach – Różne produkty spożywcze
|
Numer referencyjny |
ZOPO.2610.5a.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do jednostki organizacyjnej Gminy Tarnowskie Góry tj. Przedszkola Nr 20 mającego siedzibę w Tarnowskich Górach przy ul. Morcinka 7. Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2.1 SIWZ – w dokumencie Exel i pdf.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
• Załączniki nr 2.1 do SIWZ – Formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
47286,65
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na tym, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawy artykułów spożywczych do placówek/obiektów świadczących wyżywienie (w stołówce, i/lub w sali jadalni, i/lub w innym miejscu spożywania posiłków w danej placówce).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Warunek wiedzy i doświadczenia będzie oceniany na podstawie wstępnego oświadczenia Wykonawcy złożonego do oferty wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów(aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): aktualnego odpisu z właściwego rejestr ulub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Pełnomocnik Zamawiającego pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wskazuje dostępność oświadczeń lub dokumentów przez zaznaczenie odpowiedniej strony internetowej w oświadczeniu na Formularzu oferty
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp(w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Pełnomocnika Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy (zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy) lubwprowadzenie nowych postanowień umowy na zasadach opisanych poniżej: a) wnioskowanie Stron ozmianę: - wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawcaprzedłożył propozycje, - wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany. b) opis zmiany: - zmiany stronyumowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; - zmianywynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto w przypadku zmiany przepisówobowiązujących dot. podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowydopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić pozaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; - zmiana zakresu ilościowegowskazanych w załączniku nr 2 produktów spowodowana zwiększeniem liczby wydawanych posiłków; -zmiana zakresu rzeczowego umowy - w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiotumowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktemrównoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od cenyprzyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne: zaprzestanie produkcji danego asortymentuprzez producenta, zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych; - zmiany danych podmiotowychZamawiającego i Wykonawcy. - zmiany teleadresowe Stron, - zmiany przepisów obowiązujących w dniuzawarcia umowy, - siła wyższa, - inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. - zmiany umowy korzystne dlaZamawiającego, w tym szczególności obniżenie cen za realizację usługi; c) procedura wprowadzaniazmian przez Wnioskodawcę; - opis proponowanej zmiany, - wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, - termin wprowadzenia zmian, d) wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musiwpłynąć do Zamawiającego w terminie 10 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie dosekretariatu Zamawiającego. Wnioski wniesione z niezachowaniem terminu oraz wnioski nie zawierająceelementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowieńumowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksudo umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 08.12.2020 r. o godz. 13:30 w siedzibie ZOPO w Tarnowskich Górach, ul. Wincentego Janasa 11 (II piętro). Na ofertę wykonawcy winny składać się następując edokumenty: 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ. 3. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenia z art. 25austawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
|