Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części

Data publikacji 2020-11-30
Data zakończenia 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 755363-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 152000000, 151000009, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części, w tym:
część I – dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych
część II – dostawa produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, produktów mleczarskich, świeżych warzyw i owoców
część III – dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, świeżego drobiu – schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC
część IV– dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1eaad58f-f2fe-4eb0-92c1-b839bea75b55
Biuletyn 755363-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Regon 00700346700000
Zamawiajacy adres ulica Lubomelska
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-072
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 5245108/09 w.13,
Zamawiajacy fax 081 5245108/09
Zamawiajacy email m.gering@ohp.pl,
Adres strony url www.lubelska.ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ohplublin.bip.e-zeto.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ohplublin.bip.e-zeto.eu
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części
Numer referencyjny LWK.OSIW.W.270.09.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części, w tym: część I – dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych część II – dostawa produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, produktów mleczarskich, świeżych warzyw i owoców część III – dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, świeżego drobiu – schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC część IV– dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy wykażą bezpośredni lub pośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę 2) zmiana godziny dostawy żywności 3) zmiana pierwotnie zaoferowanego produktu spożywczego, wskazanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do umowy
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, produktów mleczarskich, świeżych warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - dostawa produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, produktów mleczarskich, świeżych warzyw i owoców
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, świeżego drobiu – schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, świeżego drobiu – schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria szybkość dostawy w sytuacji nagłej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)