GuidZP400 |
40eabd7a-ed71-49c2-9508-a2ed0a8862f3
|
Biuletyn |
758989-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
|
Regon |
92539517000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pocztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tuchola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 559 20 18
|
Zamawiajacy fax |
52 559 20 18
|
Zamawiajacy email |
pcpr@tuchola.pl
|
Adres strony url |
www.bippcprtuchola.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Samodzielnie (nie samemu) – wspieranie osób z niepełnosprawnością w powiecie tucholskim” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 – Działanie 4.1 Innowacje społeczne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bippcprtuchola.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do PCW
|
Numer referencyjny |
PC.361.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:
1) Część nr 1 pn. „AGD, RTV”; 2) Część nr 2 pn. „Akcesoria kuchenne”; 3) Część nr 3 pn. „Drobne AGD”; 4) Część nr 4 pn. „Meble i sprzęt kuchenny – mieszkania”; 5) Część nr 5 pn. „Meble do części wspólnej mieszkań”; 6) Cześć nr 6 pn. „Meble – mieszkania”; 7) Część nr 7 pn. „Materiały biurowe”; 8) Część nr 8 pn. „Tekstylia”; 9) Część nr 9 pn. „Rolety”; 10) Część nr 10 pn. „Meble biurowe”; 11) Część nr 11 pn. „Meble – stabilne zatrudnienie”; 12) Cześć nr 12 pn. „Meble i sprzęt kuchenny – pomieszczenie socjalne”; 13) Część nr 13 pn. „Laptopy z oprogramowaniem”.
3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na całość, wybraną część lub części zamówienia, o których mowa w ust. 2.
4. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Samodzielnie (nie samemu) – wspieranie osób
z niepełnosprawnością w powiecie tucholskim” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 – Działanie 4.1 Innowacje społeczne – części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
5. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 30213100-6 komputery przenośne; 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; 32324600-6 telewizory cyfrowe; 39713500-8 żelazka elektryczne; 30232110-8 drukarki laserowe; 39713430-6 odkurzacze; 39711000-9 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi; 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego; 39200000-4 wyposażenie domowe; 39221000-7 sprzęt kuchenny; 39221110-1 naczynia; 39221180-2 naczynia do gotowania; 39100000-3 meble; 39140000-2 meble i wyposażenie kuchni; 39112000-0 krzesła; 39700000-9 sprzęt gospodarstwa domowego; 39711420-9 płyty grzewcze; 39711361-7 kuchenki elektryczne; 39711362-4 kuchenki mikrofalowe; 39711100-0 chłodziarki i zamrażarki; 42716120-5 pralki; 39516100-3 meble tapicerowane; 39299300-7 lustra szklane ; 39144000-3 meble łazienkowe; 31500000-1 urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne; 44115811-7 karnisze do zasłon; 39510000-0 wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym; 39531000-3 dywany; 39533000-7 dywaniki; 39500000-7 wyroby włókiennicze; 39512000-4 bielizna pościelowa; 39514100-9 ręczniki; 39515400-9 rolety; 39130000-2 meble biurowe; 39113100-8 fotele; 39713100-4 zmywarki do naczyń. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy uwzględniając wymagania Zamawiającego określone i opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami projektu umowy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami. 8. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi ul. Kościuszki 16, 89-500 Tuchola. 9. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i jego ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 11. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 12. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. 13. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ stosownie do wybranej części zamówienia, 2) formularz cenowy zgodnie z
Załącznikiem nr 4.1, Załącznikiem nr 4.2, Załącznikiem nr 4.3, Załącznikiem nr 4.4, Załącznikiem nr 4.5, Załącznikiem nr 4.6, Załącznikiem nr 4.7, Załącznikiem nr 4.8, Załącznikiem nr 4.9, Załącznikiem nr 4.10, Załącznikiem nr 4.11, Załącznikiem nr 4.12, Załącznikiem nr 4.13 do SIWZ stosownie do wybranej części zamówienia, 3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby lub osób do złożenia oferty, o ile uprawnienie tej osoby lub osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dotyczy części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części 9, części 10, części 11, części 12, części 13. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP
|
IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Tucholi przy ul. Pocztowej 7, 89-500 Tuchola; tel. 52 5592018; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Tomasz Jutrowski, kontakt: e-mail: inspektor.rodo@wp.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup wyposażenia do PCW” (nr PC.361.4.2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
AGD, RTV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania) sprzętu AGD, RTV obejmującego: komputer z oprogramowaniem – 2 szt., telewizor – 1 szt., żelazko – 1 szt., czajnik elektryczny – 2 szt., odkurzacz – 1 szt., drukarka – 1 szt., wieszak do telewizora – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.1 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad
fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub
odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik,
certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria kuchenne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszącego śladów użytkowania) akcesoriów kuchennych obejmujących: sztućce – 1 komplet, chochla – 2 szt., trzepaczka – 2 szt., komplet noży kuchennych – 1 komplet, komplet garnków kuchennych – 1 komplet, patelnia z pokrywką – 2 szt., serwis obiadowy na 6 osób – 1 komplet, deski do krojenia – 1 komplet, miski kuchenne – 1 komplet. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.2 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Drobne AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania) sprzętu AGD obejmującego: mop z wiadrem – 1 szt., kosz na bieliznę/pranie – 3 szt., miotła z szufelką – 1 komplet, kosz na śmieci – 1 szt., miska łazienkowa – 3 szt., deska do prasowania – 1 szt., suszarka na pranie – 2 szt., komplet łazienkowy – 3 komplety. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.3 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Meble i sprzęt kuchenny-mieszkania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli kuchennych i sprzętu kuchennego wraz z montażem obejmującego: zlewozmywak z baterią – 1 szt., szafka dolna zabudowa zlewozmywaka 90 cm – 1 szt., szafka dolna 50 cm – 2 szt., szafka dolna, trzy szuflady, zabudowa płyty elektrycznej 60 cm – 1 szt., szafka dolna, słupek o szerokości 60 cm – 1 szt., maskownica – 1 szt., szafka górna nad lodówkę – 1 szt., szafka górna o szerokości 60 cm – 1 szt., szafka górna z ociekarką 80 cm – 1 szt., szafka górna o szerokości 50 cm – 2 szt., szafka górna o szerokości 60 cm – 1 szt., blat – 2 szt., cokół – 1 szt., stół – 1 szt., krzesło – 4 szt., lodówka – 1 szt., piekarnik elektryczny do zabudowy – 1 szt., pralka – 1 szt., kuchenka mikrofalowa – 1 szt., płyta indukcyjna – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.4 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble do części wspólnej mieszkań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli do części wspólnej mieszkania wraz z montażem obejmującego: fotel – 3 szt., narożnik – 1 szt., regał nr 1 – 1 szt., regał nr 2 – 1 szt., komoda – 1 szt., półka wisząca – 3 szt., ława – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.5 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Meble-mieszkania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli wraz z montażem do mieszkań obejmujących: kanapa rozkładana bez boków – 3 szt., karnisz – 3 szt., fotel – 3 szt., wieszak – 1 szt., lustro – 1 szt., stolik nocny – 3 szt., szafa ubraniowa – 3 szt., stolik/biurko – 3 szt., krzesło – 3 szt., lampka nocna – 3 szt., szafka łazienkowa z lustrem – 3 szt., szafa do korytarza – 1 szt., szafka na buty – 2 szt., półka wisząca – 3 szt., szafka do łazienki – 3 szt., antyrama na zdjęcia – 6 szt., obraz – 4 szt., tablica korkowa – 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.6 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) materiałów biurowych obejmujących: komplet długopis z ołówkiem – 9 kompletów, papier ksero – 15 ryz, kołonotatnik – 6 szt., organizer na biurko – 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.7 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik,
certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Tekstylia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) tekstyli obejmujących: poduszka antyalergiczna – 3 szt., pościel – 6 szt., kołdra – 3 szt., koc – 3 szt., prześcieradło – 6 szt., komplet ręczników frotte – 6 kompletów, firana – 3 szt., dywan – 1 szt., dywanik – 3 szt., dywaniki łazienkowe – 3 komplety, wycieraczka – 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.8 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Rolety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) rolet wraz z montażem obejmujących: roleta wolnowisząca – 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.9 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli biurowych wraz
z montażem obejmujących: biurko narożne nr 1 – 1 szt., szafa na dokumenty nr 1 – 1 szt., biurko narożne nr 2 – 1 szt., komoda nr 1 – 1 szt., szafka – 1 szt., komoda nr 2 – 1 szt., szafa na dokumenty nr 2 – 1 szt., stół konferencyjny – 2 szt., biurko narożne nr 4 – 2 szt., szafa na dokumenty nr 3 – 1 szt., szafa na dokumenty nr 4 – 1 szt., szafa ubraniowa – 1 szt., szafa na dokumenty nr 5 – 1 szt., komoda nr 3 – 1 szt., krzesła konferencyjne – 15 szt., fotel obrotowy nr 1 – 1 szt., fotel obrotowy nr 2 – 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.10 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik,
certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Meble-stabilne zatrudnienie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli obejmujących: biurko – 1 szt., krzesło biurowe – 1 szt., szafa ognioodporna – 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.11 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Meble i sprzęt kuchenny-pomieszczenie socjalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli i sprzętu kuchennego wraz z montażem obejmujących: szafka dolna o szerokości 60 cm – 1 szt., front dolny mocowany do zmywarki o szerokości 60 cm – 1 szt., szafka dolna, zabudowa płyty indukcyjnej – 1 szt., szafka dolna (3 szuflady) o szerokości 60 cm – 1 szt., szafka dolna wysoka o szerokości 50 cm – 1 szt., szafka dolna, wysoka o szerokości 50 cm – 1 szt., szafka górna, wisząca o szerokości 60 cm – 4 szt., blat – 1 szt., cokół – 1 szt., stół – 2 szt., krzesło – 8 szt., okap podszafkowy – 1 szt., zmywarka – 1 szt., płyta indukcyjna – 1 szt., lodówka – 1 szt., kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.12 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Laptopy z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) laptopów z oprogramowaniem obejmujących: laptop z oprogramowaniem – 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.13 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne do nabycia przez zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
|
| |