| GuidZP400 |
09f728ce-53a6-4008-97f8-d6476670a30d
|
| Biuletyn |
759350-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
|
| Regon |
16137494000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Bryły
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pruszków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 7582063, 7582067
|
| Zamawiajacy fax |
022 7582063, 7582057
|
| Zamawiajacy email |
dyrektor@mzo.pl
|
| Adres strony url |
www.mzo.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzo.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą/przesyłką kurierską/osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów”
|
| Numer referencyjny |
MZO/56/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów, o następujących parametrach:
- Kolor jasno brązowy (BIO - odpady ogrodowe) pojemność 120 l., wym.700x1100x0,05mm – 250 000 szt.
- Kolor zielony (szkło), pojemność 60 l., wym. 500x800x0,05mm – 70 000 szt.
- Kolor żółty (metale, tworzywa sztuczne), pojemność 120 l., wym. 700x1100x0,05mm – 210 000 szt.
- Kolor niebieski (papier i tektura), pojemność 120 l., wym. 700x1100x0,05mm – 140 000 szt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 40 % wartości zamówienia:
1) polegających na powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności zakupu większej ilości worków nie ujętych w zamówieniu podstawowym,
2) w przypadku wyczerpania się ilości związanych z przedmiotem zamówienia,
3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w wzorze umowy
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykazanie posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej oraz informacji o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowe na minimum 100 000 zł
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz min. 2 dostaw potwierdzonych stosownymi referencjami.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - zał. nr 3
5. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - zał. nr 3
6. oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy - zał. nr 3
7. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy - zał. nr 3
8. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - zał. nr 3
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw potwierdzonych stosownymi referencjami.
Wykazania posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej, oraz informacji o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowe na minimum 100 000 zł
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1000,00 zł
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|