Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe MS Office Standard 2019 PL

Data publikacji 2020-11-30
Data zakończenia 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 754869-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie biurowe MS Office Standard 2019 PL, w tym:
1) 180 szt. licencji w ramach zamówienia podstawowego
2) 1szt. - 100 szt. licencji w ramach opcji.
Parametry oprogramowania opisane zostały w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba529cce-4cb4-456a-ac02-e1f3718771a5
Biuletyn 754869-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Regon 00102086100000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 24,26
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-333
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 36 52 403,
Zamawiajacy fax 71 36 52 781
Zamawiajacy email sekretariat2.ias.wroclaw@mf.gov.pl,
Adres strony url www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24, 26; 53-333 Wrocław w kancelarii (parter, pokój nr 5).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe MS Office Standard 2019 PL
Numer referencyjny 0201-ILZ.260.43.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie biurowe MS Office Standard 2019 PL, w tym: 1) 180 szt. licencji w ramach zamówienia podstawowego 2) 1szt. - 100 szt. licencji w ramach opcji. Parametry oprogramowania opisane zostały w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 364503,06
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Szczegółowe terminy realizacji zamówienia: 1) realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia podstawowego - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.12.2020 r. 2) realizacji przedmiotu zamówienia w ramach opcji - do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Całkowita wartość zamówienia wskazana w pkt II 6) zawiera wartość zamówienia podstawowego - 257 795,74 zł i wartość opcji - 106 707,32 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: - lit. a) i b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - lit c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania określone w pkt 3 stosuje się odpowiednio. 5. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., Poz. 1126 ze zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, gdy przedmiot umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w Opisie przedmiotu zamówieniu, c) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, a pozostałe warunki realizacji umowy pozostają bez zmian i wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, z zastrzeżeniem § 7 ust. 2 Projektu umowy . 2. Zmianę umowy stanowi każdorazowa zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Szczegółowe informacje dotyczące przewidywanych zmian umowy wskazano w SIWZ i załączniikach do niej.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający informuje, że może unieważnić przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)