Dostawa sprzętu informatycznego w modułach

Data publikacji 2020-11-30
Data zakończenia 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 756401-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w podziale na 6 modułów (gdzie za moduł rozumie się część)
2. Szczegółowe opisy dotyczące przedmiotu dostawy w ramach poszczególnych modułów znajdują się odpowiednio
w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A, 7A, 8A SIWZ, w których Zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6 , 7, 8 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 10 stanowiącym wzór umowy– dotyczy modułu I i w Formularzu nr 11 SIWZ stanowiącym wzór umowy – dotyczy modułu II, III, IV, V, VI.
3. Zamawiający nie ogranicza liczby modułów, na którą Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby modułów, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e1dd483-8f7d-48aa-a7c4-aa76d225959e
Biuletyn 756401-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Regon 15480000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-287
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2577000 w. 7108, 2577108
Zamawiajacy fax 32 257 74 99,2577108
Zamawiajacy email bzp@ue.katowice.pl
Adres strony url www.ue.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bzp.ue.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bzp.ue.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-068 Katowice, ul. Koszarowa 6, budynek N, segment C, pokój nr 01/47
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Numer referencyjny BZP/012/06002/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w podziale na 6 modułów (gdzie za moduł rozumie się część) 2. Szczegółowe opisy dotyczące przedmiotu dostawy w ramach poszczególnych modułów znajdują się odpowiednio w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A, 7A, 8A SIWZ, w których Zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6 , 7, 8 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 10 stanowiącym wzór umowy– dotyczy modułu I i w Formularzu nr 11 SIWZ stanowiącym wzór umowy – dotyczy modułu II, III, IV, V, VI. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby modułów, na którą Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby modułów, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA, WARUNKI PŁATNOŚCI 1.1. Termin dostawy zamówienia dla wszystkich modułów wynosi do 14 dni od daty podpisania umowy. 1.2. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował termin dostawy jako jedno z kryteriów oceny ofert, dopuszcza się możliwość skrócenia wskazanego powyżej okresu dostawy zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz druki kalkulacji ceny ofertowej dla poszczególnych modułów (Formularz nr 3,4, 5, 6, 7, 8 SIWZ). 1.3. Warunki płatności: Zamawiający dokona płatności za dostarczony przedmiot zamówienia przelewem na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 21 dni licząc od daty otrzymania faktury. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 2. WARUNKI GWARANCJI 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu posiadającego określoną w SIWZ, co najmniej: • 24 miesięczną gwarancję – w module I, patrz pkt 15 SIWZ. • 12 miesięczna gwarancję w module II, III, IV, V i VI, patrz pkt 15 SIWZ. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – okres gwarancji, dopuszcza się możliwość zwiększenia wskazanego powyżej okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz druki kalkulacji ceny ofertowej odpowiednio dla każdego z modułów (Formularz nr 3, 4, 5, 6, 7, 8 SIWZ) 2.2. Ogólne wymagania gwarancyjne dla wszystkich modułów: • Gwarancja musi być oparta o pakiety serwisowe producenta • Przyjmowanie zgłoszeń o wystąpieniu usterki przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 16:00. Zgłoszenia dokonane po godz. 14.00 są traktowane jako zgłoszone następnego dnia roboczego o godz. 8.00. • Rozpoczęcie działań w celu usunięcia usterki nie później niż następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. • Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach od 8:00 do 16:00), e-mail lub WWW (przez całą dobę). • Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń serwisowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. a) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.5.1.a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik – dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Formularzu nr 10 i 11 SIWZ stanowiącym wzór umowy dla poszczególnych modułów. 2.Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż: -parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ, -przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Z uwagi na zaistniałą sytuację zagrożenia epidemicznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia transmisji on-line z otwarcia ofert. Najpóźniej na dwa dni przed otwarciem ofert Zamawiający udostępni na własnej stronie internetowej w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania link do transmisji on-line.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Moduł I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Monitor LED z kamerą - 60 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Moduł II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Laptop - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Moduł III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Laptop - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Moduł IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Laptop - 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Moduł V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Laptop - 8 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Moduł VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Laptop - 6 sztuk
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji producenta
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)