| GuidZP400 |
6f6fd8c3-5e81-41b8-9a4a-de2ab58a39c0
|
| Biuletyn |
758990-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
| Regon |
28884000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Polna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
60-535
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
618 419 294
|
| Zamawiajacy fax |
618 419 620
|
| Zamawiajacy email |
jjaworska@gpsk.ump.edu.pl
|
| Adres strony url |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33 , w pokoju nr 317 – Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku D Szpitala, lub drogą pocztową
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Polna 33, 60-535 Poznań
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
|
| Numer referencyjny |
PN-42/20
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ, szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
1.2 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia licencji, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania do siedziby zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 15 dni od dnia podpisania umowy.
1.3 Wykonawca zobowiązany jest podczas sesji otwarcia ofert do przedstawienia oferowanego oprogramowania w taki sposób, iż wykaże zamawiającemu spełnienie wszystkich wymogów opisanych w przedmiocie zamówienia – załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie przedstawionych przez zamawiającego wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia pociąga za sobą rygor odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 1. Niniejsza prezentacja zostanie utrwalona przez zamawiającego, na co poprzez złożenie oferty wykonawca wyraża zgodę. W trakcie prezentacji zamawiający ma prawo zadawania pytań oraz żądania , aby wykonawcy zaprezentowali sposoby realizacji zadań opisanych w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie, iż w trakcie prezentacji będzie on dopuszczony do samodzielnego zweryfikowania funkcjonalności oprogramowania.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72263000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-11T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2022-01-10T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać wykonawca, który:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum:
• trzy zamówienia polegające na wykonaniu usług analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w podmiotach leczniczych z kontraktem z NFZ minimum 110 mln zł rocznie każda. Zamawiający w związku z długoterminowym związaniem się z Wykonawcą, wymaga, aby wszystkie z realizowanych usług analiz, były wykonywane przez okres minimum 6 miesięcy,
• trzy zamówienia polegające na przygotowywaniu dla podmiotu leczniczego zautomatyzowanych arkuszy Excel z użyciem kodu VBA dla działów kontrolingu, ruchu chorych i rozliczeń z NFZ,
• jedno zamówienie związane z cyklicznym dostarczaniem raportów gotowych do wydrukowania dla podmiotu leczniczego,
• jedno zamówienie związane z prognozowaniem poziomu wykonania świadczeń w przyszłych okresach dla podmiotu leczniczego,
• jedno zamówienie , w ramach którego Wykonawca opracowywał zewnętrzne narzędzia informatyczne do pozyskiwania danych bezpośrednio z systemu Eskulap
• jedno zamówienie związane z wsparciem konsultingowym dla podmiotu leczniczego,
• jedno zamówienie polegające na dostarczeniu programu do automatycznego pobierania danych z SZOI w zakresie kontraktu,
• jedno zamówienie polegające na dostarczeniu programu do automatycznego pobierania danych z SZOI w zakresie wniosków o zmianę umowy, personelu i zasobów
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
2.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta w danej części zamówienia zostanie oceniona najwyżej do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
2.1.1 Wykazu usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ
1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, który winien być złożony w formie oryginału.
1.2 Formularz asortymentowo-cenowy – odpowiednio załącznik Nr 2 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału.
1.3 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
1.5 Zamawiający żąda wobec wykonawcy który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, aby w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
1.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
- ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
- ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1.3 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów;
a. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
c. aneks w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
|
| IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|