| GuidZP400 |
8ae45551-31e4-4576-ac9e-dd218c54e78b
|
| Biuletyn |
759023-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
|
| Regon |
00028897500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Banacha
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-097
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48225991701,
|
| Zamawiajacy fax |
+48225991714
|
| Zamawiajacy email |
zp@spcsk.pl,
|
| Adres strony url |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Dział Zamówień Publicznych, ul. Banacha 1a, 02- 097 Warszawa, blok A
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
|
| Numer referencyjny |
DZPUCK.262.126.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
w podziale na 3 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 2.1 – 2.3. do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, zobowiązany jest do złożenia
dokumentów i oświadczeń, aktualnych na dzień ich złożenia (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy): 1) w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt 1 ustawy,
może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec
Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o
udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym,
zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu
faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych,
organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego (https://dzp.spcsk.pl), o
której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt
23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu
zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. W sytuacji, gdy
Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający,
wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w zakresie określonym w § 9 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
w podziale na 3 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 2.1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
w podziale na 3 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 2.2. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
w podziale na 3 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 2.3. do SIWZ.
|
| | |