GuidZP400 |
7c0dd5de-f7d7-4eed-a639-8768b26500cc
|
Biuletyn |
755791-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
|
Regon |
11260740000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-094
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 854 304
|
Zamawiajacy fax |
525 854 076
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@jurasza.pl
|
Adres strony url |
www.jurasza.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.jurasza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.jurasza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.jurasza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów gospodarczych, gablot ogłoszeniowych, artykułów laboratoryjnych i woreczków do transportu materiału biologicznego
|
Numer referencyjny |
NLZ.2020.271.117
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów gospodarczych, gablot ogłoszeniowych, artykułów laboratoryjnych i woreczków do transportu materiału biologicznego” określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 6 niepodzielnych części, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin dostawy:
• dotyczy części nr 1-4, 6 sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
• dotyczy części nr 5: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni minimalne warunki dotyczące kwalifikacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną, lecz nie więcej niż trzy dostawy tożsame lub podobne do przedmiotu zamówienia:
Nr. Części Przedmiot zamówienia
1 Art. gospodarcze
2 Apteczki
3 Kuwety laboratoryjne
4 Akcesoria do elektrod
5 Gabloty ogłoszeniowe
6 Woreczki do transportu materiału biologicznego
o łącznej wartości nie mniejszej niż:
Nr części zamówienia Wartość ( w PLN)
1. 570,00
2. 653,00
3. 1 679,00
4. 1 024,00
5. 5 366,00
6. 24 720,00
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 a) SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego powyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ;
2) w przypadku podmiotów zagranicznych:
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.3 W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w punkcie 6.2) SIWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawienia następujących dokumentów:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.2 c) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
7.5 Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ).
c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.
e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu,
o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
• zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
• zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się
o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ.
i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
j) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
k) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy ze wspólników/ uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłożyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby.
l) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę.
m) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
n) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (Oświadczenie należy złożyć
w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.3 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości:
Nr części Kwota wadium
1. 19,84 PLN
2. 22,75 PLN
3. 58,49 PLN
4. 35,68 PLN
5. 186,95 PLN
6. 861,30 PLN
W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
w jednej z niżej wymienionych form:
a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć „Przetarg na dostawę artykułów gospodarczych (…)NLZ.2020.271.117.” oraz w tytule przelewu podać nr NIP.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ.
9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa
w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert.
9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego.
9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
9.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 9.1 a) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
9.7 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo poręczenia), koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ, poczynając od dnia składania ofert.
9.8 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy.
9.9 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego.
9.10 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 3 ust. 4. Strony dopuszczają obniżenie cen z przyczyn leżących po stronie producenta lub Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne). § 3 ust 22. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Zleceniobiorcę
§ 7
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie
z postanowieniami niniejszej umowy, część dostaw.
3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iż wobec zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
4. Odstąpienie od umowy zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i będzie zawierać uzasadnienie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach
i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających
z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Art. gospodarcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1983,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Art. gospodarcze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Apteczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38430000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2274,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Apteczki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kuwety laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38430000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5848,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin dostawy sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Kuwety laboratoryjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do elektrod
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3567,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do elektrod
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Gabloty ogłoszeniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192170-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18695,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Gabloty ogłoszeniowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Woreczki do transportu materiału biologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38430000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
86130,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Woreczki do transportu materiału biologicznego
|
| |