Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Sieradza

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Sieradz
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760010-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego 4 szt. komputerów stacjonarnych oraz 10 szt. tabletów o wymaganych minimalnych parametrach technicznych, które zostały szczegółowo określone w szczegółowych wymaganiach technicznych (dalej jako SWT), stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania
i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum.
3. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, zgodnie ze sztuką, zaleceniami producenta i najlepszymi praktykami koniecznych, by dostarczone urządzenia poprawnie funkcjonowały w środowisku sieciowym Zamawiającego i zapewniały bezawaryjną pracę użytkownikom Zamawiającego.
4. Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej
z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym.
5. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w SWT.
6. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia SWT obejmujących opis minimalnych parametrów technicznych sprzętu komputerowego wraz ze wskazaniem producenta oraz modelu oferowanego sprzętu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e54a1417-3f70-4f00-ac26-a0e2c930b45c
Biuletyn 760010-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Sieradz
Regon 73093433500000
Zamawiajacy adres ulica plac Wojewódzki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 826 61 28
Zamawiajacy fax 43 822 30 05
Zamawiajacy email zamowienia@umsieradz.pl
Adres strony url www.sieradz.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.umsieradz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.umsieradz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Sieradza
Numer referencyjny WOR-Z.271.51.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego 4 szt. komputerów stacjonarnych oraz 10 szt. tabletów o wymaganych minimalnych parametrach technicznych, które zostały szczegółowo określone w szczegółowych wymaganiach technicznych (dalej jako SWT), stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum. 3. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, zgodnie ze sztuką, zaleceniami producenta i najlepszymi praktykami koniecznych, by dostarczone urządzenia poprawnie funkcjonowały w środowisku sieciowym Zamawiającego i zapewniały bezawaryjną pracę użytkownikom Zamawiającego. 4. Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym. 5. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w SWT. 6. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia SWT obejmujących opis minimalnych parametrów technicznych sprzętu komputerowego wraz ze wskazaniem producenta oraz modelu oferowanego sprzętu
Cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ: 2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych lub w przypadku wystąpienia siły wyższej.. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona, 6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)