GuidZP400 |
923330c2-2fc9-454a-b677-aecfd890347a
|
Biuletyn |
760355-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
INNEKO Spółka z o.o.
|
Regon |
21052365200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Teatralna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 7225385 w. 36
|
Zamawiajacy fax |
95 7225385
|
Zamawiajacy email |
ksiegowisc@inneko.pl
|
Adres strony url |
http://bip.inneko.pl/index.php?id=14&id2=13
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.inneko.pl/index.php?id=14&id2=13
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.inneko.pl/index.php?id=14&id2=13
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
INNEKO Sp. z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretraiat- Biuro Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy - noży do urządzeń Vecoplan i Weima będących w posiadaniu INNEKO Sp. z o.o.”.
|
Numer referencyjny |
PZP.281/22.2020-PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
SPECYFIKACJA ELEMENTÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ROZDRABNIACZY URZĄDZEŃ WEIMA I VECOPLAN
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy - noży do urządzeń Vecoplan i Weima będących w posiadaniu Zamawiającego”.
Zamawiający dopuszcza wykonanie opomiarowania elementów tnących w Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp.
1. NÓŻ TOROIDALNY
MATERIAŁ: stale narzędziowe do pracy na zimno , stabilne wymiarowo po hartowaniu, odporna na nadmierne ścieranie i o dużej udarności.
SYMBOL W. nr 1.2063 lub lepsza (atest materiałowy)
WYKONANIE :
- obróbka mechaniczna z kęsa min. 2 mm zdjęcia materiału,
- odchyłki wymiarowe gabarytowe ±0,2 mm,
- obróbka cieplna wg zastosowanego materiału (świadectwo jakości),
- twardość 60-63HRC
WIELKOŚCI NOŻY I PRZEWIDYWANA DO ZAMÓWIENIA ILOŚĆ W OKRESIE UMOWY:
Do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego:
60x60x30 mm – 30 kompletów (60 sztuk w komplecie)
Do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego:
80x80x35 mm – 18 kompletów (108 sztuk w komplecie)
2. NÓŻ LISTWOWY
MATERIAŁ: stale narzędziowe do pracy na zimno, stabilne wymiarowo po hartowaniu, odporna na nadmierne ścieranie i o dużej udarności.
SYMBOL W. nr 1.2063 lub lepsza (atest materiałowy)
WYKONANIE :
- obróbka mechaniczna z kęsa min. 2 mm zdjęcia materiału,
- odchyłki wymiarowe gabarytowe ±0,2 mm,
- obróbka cieplna wg zastosowanego materiału (świadectwo jakości),
- twardość 57-59HRC
Każdorazowo wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia świadectwa jakości dostarczonych produktów
WIELKOŚCI NOŻY I PRZEWIDYWANA DO ZAMÓWIENIA ILOŚĆ W OKRESIE UMOWY:
Do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego:
575,5x131x25 mm – 30 kompletów (2 sztuki w komplecie)
637,5x131x25 – 30 kompletów (1 sztuka w komplecie)
Do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego:
127x399x45 mm – 18 kompletów (10 sztuk w komplecie)
127x457,5x45 mm – 18 kompletów ( 4 sztuki w komplecie)
Zamawiający przewiduje, iż noże do poszczególnych urządzeń zamawiane będą w kompletach, jednakże, w sytuacji awarii, Zamawiający dopuszcza również możliwość zamówienia pojedynczych egzemplarzy z kompletu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39241130-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum jedną dostawę noży o parametrach zgodnych z przedmiotem zamówienia do urządzeń Weima i Vecoplan na kwotę, co najmniej 50 000,00 zł netto. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach umowy/ów z Zamawiającym lub realizowaną obecnie, z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 50 000,00 zł netto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA! W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( za datę wszczęcia zamawiający uznaje datę publikacji ogłoszenia o zamówieniu). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz:
- dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, - sporządzony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
wraz z załączeniem dowodów:
- określających czy te dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26 ust. 6 Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.
d) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
UWAGA: wyżej wymienione dokumenty w punktach a) – i) składa:
każdy wykonawca, składający samodzielnie ofertę;
każdy z wykonawców występujących wspólnie ;
inny podmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tego podmiotu;
także każdy podwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza się powierzyć wykonanie części zamówienia. (można ale nie trzeba – §9 ust.2 i 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów(…)”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca samodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
24.8 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:
1) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
2) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy,
3) w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4) z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem Umowy,
5) w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu Umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia Umowy
6) w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
7) w przypadku gdy zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy,
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|