Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759397-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181430003, 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonych wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
a) Część 1 – Rękawice
b) Część 2 – Fartuchy ochronne
c) Część 3 – Kombinezony ochronne w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL

Termin realizacji zamówienia:
Część 1:
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Część 2:
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ.
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Część 3:
Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 01023418-fc44-4bca-8ca7-7f2b7515b756
Biuletyn 759397-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Regon 50622576000000
Zamawiajacy adres ulica Poleska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 66 37 344, 85 66 37 345,
Zamawiajacy fax 85 66 37 302
Zamawiajacy email przetargi@wspr.bialystok.pl ,
Adres strony url www.pogotowie.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Podniesienie jakości działań SP ZOZ WSPR w Białymstoku związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych poprzez zakup 3 ambulansów medycznych z wyposażeniem”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie Strategicznej Infrastruktury Ochrony Zdrowia, Działanie 9.1 „Infrastruktura Ratownictwa Medycznego”, Działanie 9.2 „Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych” numer Projektu POIS.09.01.00-00-0399/20
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne http://mini.portal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą polską, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poleska 89, 15-874 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów
Numer referencyjny EOP.332.31.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Liczba części, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonych wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a) Część 1 – Rękawice b) Część 2 – Fartuchy ochronne c) Część 3 – Kombinezony ochronne w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL Termin realizacji zamówienia: Część 1: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. Część 2: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ. Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. Część 3: Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Część 1: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. Część 2: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ. Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. Część 3: Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1.1 W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.4 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.).
Inne dokumenty niewymienione POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ a.Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ b.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; c.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; d.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (w przypadku działania pełnomocnika). WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryteria oceny ofert wskazano powyżej jako Cena -60 Termin dostawy- 40. Jednocześnie Zamawiający wskazuje iż kryteria do poszczególnych części określono w Załączniku I- Informacje dotyczące ofert częściowych. Kryterium Termin dostawy w Części 1 określono jako: TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof) - waga 20% = 20 pkt i TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt. Kryterium Termin dostawy w Części 2 określono jako: TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt Kryterium Termin dostawy w Części 3 określono jako: TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert: CCENA OFERTOWA (Cof)– waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof) bad x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof) - waga 20% = 20 pkt (Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 28.12.2020 r. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu - dokładną wielkość pierwszej dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy) Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt (Sukcesywne dostawy do dnia 31.03.2021 r. w terminie maksymalnym do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia) Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej– 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 3 dni roboczych – 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni roboczych – 0 pkt Termin liczony od dnia przesłania zamówienia. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof + Tof Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, mankiet rolowany, w kolorze jasno-niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców, grubość rękawic w palcach min. 0,13 -0,15 mm, na dłoni min. 0,08 – 0,09 mm, mankietu 0,07 mm – 0,08 mm, AQL maks. 1,5. Długość min. 240 mm. Siła rozerwania przed starzeniem min. 9N, wytrzymałość na rozciąganie przez starzeniem min. 60%. Zgodne z PN/EN 455-1, 2, 3 lub równoważną potwierdzone przez raport z badań producenta. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374-3 lub równoważną i cytostatyków, przenikanie krwi syntetycznej zgodnie z normą ASTM F 1670 lub równoważną. Przebadane na wirusy zgodnie z normą ASTM F 1671. Zarejestrowane oraz oznakowane fabrycznie jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. 2000 op.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fartuchy ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert: CENA OFERTOWA (Cof)– waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof) bad x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt (Sukcesywne dostawy do 31.03.2021 r. w terminie maksymalnym 4 dni robocze od dnia przesłania zamówienia) Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 40 pkt - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ. Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Fartuch ochronny - wykonany z tkaniny sms o gramaturze min. 35 g, posiadający ściągacze na końcu rękawów, pakowany pojedynczo, wiązany, Zgodny z normą PN-EN ISO 22612:2006 lub równoważną - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo posiadający deklarację zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, oznakowanie znakiem CE długość za kolana, rozmiary L,XL,XXL. Zamawiający dopuszcza aby fartuch ochronny był uszyty z tkaniny, która jest zgodna z powyższymi normami i w tym wypadku wymaga certyfikatów dla tkaniny, a nie na gotowy wyrób. 23 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kombinezony ochronne w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert: CENA OFERTOWA (Cof)– waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof) bad x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt (Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 28.12.2020 r.) Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 40 pkt - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Kombinezon ochronny w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL - Kombinezon ochronny lekki; jednorazowy, niejałowy; bezlateksowy; wykonany z włókniny; paroprzepuszczalny, antystatyczny i niepylący; posiadający trzyczęściowy kaptur dopasowujący się do różnego typu masek twarzowych i okularów ochronnych; zamek błyskawiczny z blokadą; patka zakrywająca zamek błyskawiczny; elastyczne wykończenie otworu kaptura, mankietów rękawów i nogawek; rękaw długi, nieopadający podczas unoszenia rąk; gumka w talii zapewniająca dopasowanie kombinezonu do ciała; klin w kroczu umożliwiający swobodne poruszanie się; wytrzymałe i szczelne szwy podklejone taśmą; osłony na buty w komplecie. Konieczne jest spełnienie normy PN-EN 14126:2005 lub równoważna- Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) lub równoważna. Wymagana jest także deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 oraz oznakowanie CE. Rozmiary: L, XL, XXL, XXXL 3000 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)