GuidZP400 |
01023418-fc44-4bca-8ca7-7f2b7515b756
|
Biuletyn |
759397-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
|
Regon |
50622576000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poleska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-874
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 66 37 344, 85 66 37 345,
|
Zamawiajacy fax |
85 66 37 302
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wspr.bialystok.pl ,
|
Adres strony url |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Podniesienie jakości działań SP ZOZ WSPR w Białymstoku związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych poprzez zakup 3 ambulansów medycznych z wyposażeniem”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie Strategicznej Infrastruktury Ochrony Zdrowia, Działanie 9.1 „Infrastruktura Ratownictwa Medycznego”, Działanie 9.2 „Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych” numer Projektu POIS.09.01.00-00-0399/20
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
http://mini.portal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą polską, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poleska 89, 15-874 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów
|
Numer referencyjny |
EOP.332.31.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Liczba części, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonych wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
a) Część 1 – Rękawice
b) Część 2 – Fartuchy ochronne
c) Część 3 – Kombinezony ochronne w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL
Termin realizacji zamówienia:
Część 1:
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Część 2:
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ.
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Część 3:
Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Część 1:
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Część 2:
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ.
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Część 3:
Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
5 pkt 1 Pzp;
1.1 W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1.
1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
1.4 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.).
|
Inne dokumenty niewymienione |
POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ
a.Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
b.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ];
c.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];
d.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (w przypadku działania pełnomocnika).
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP
a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kryteria oceny ofert wskazano powyżej jako Cena -60 Termin dostawy- 40. Jednocześnie Zamawiający wskazuje iż kryteria do poszczególnych części określono w Załączniku I- Informacje dotyczące ofert częściowych.
Kryterium Termin dostawy w Części 1 określono jako: TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof) - waga 20% = 20 pkt i TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt.
Kryterium Termin dostawy w Części 2 określono jako: TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt
Kryterium Termin dostawy w Części 3 określono jako: TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert:
CCENA OFERTOWA (Cof)– waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof) bad x
100] x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena
ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof) - waga 20% = 20 pkt
(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 28.12.2020 r. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu - dokładną wielkość pierwszej dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy)
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt
Termin liczony od daty zawarcia umowy.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt
(Sukcesywne dostawy do dnia 31.03.2021 r. w terminie maksymalnym do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia)
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej– 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni roboczych – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni roboczych – 0 pkt
Termin liczony od dnia przesłania zamówienia.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:
SUMA = Cof + Dof + Tof
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, mankiet rolowany, w kolorze jasno-niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców, grubość rękawic w palcach min. 0,13 -0,15 mm, na dłoni min. 0,08 – 0,09 mm, mankietu 0,07 mm – 0,08 mm, AQL maks. 1,5. Długość min. 240 mm. Siła rozerwania przed starzeniem min. 9N, wytrzymałość na rozciąganie przez starzeniem min. 60%. Zgodne z PN/EN 455-1, 2, 3 lub równoważną potwierdzone przez raport z badań producenta. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374-3 lub równoważną i cytostatyków, przenikanie krwi syntetycznej zgodnie z normą ASTM F 1670 lub równoważną. Przebadane na wirusy zgodnie z normą ASTM F 1671. Zarejestrowane oraz oznakowane fabrycznie jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. 2000 op.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Fartuchy ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert:
CENA OFERTOWA (Cof)– waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof) bad x
100] x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena
ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt
(Sukcesywne dostawy do 31.03.2021 r. w terminie maksymalnym 4 dni robocze od dnia przesłania zamówienia)
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt
Termin liczony od daty zawarcia umowy.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:
SUMA = Cof + Dof
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ.
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r.
Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch ochronny - wykonany z tkaniny sms o gramaturze min. 35 g, posiadający ściągacze na końcu rękawów, pakowany pojedynczo, wiązany, Zgodny z normą PN-EN ISO 22612:2006 lub równoważną - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo posiadający deklarację zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, oznakowanie znakiem CE długość za kolana, rozmiary L,XL,XXL.
Zamawiający dopuszcza aby fartuch ochronny był uszyty z tkaniny, która jest zgodna z powyższymi normami i w tym wypadku wymaga certyfikatów dla tkaniny, a nie na gotowy wyrób. 23 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kombinezony ochronne w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert: CENA OFERTOWA (Cof)– waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof) bad x
100] x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena
ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt
(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 28.12.2020 r.)
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt
Termin liczony od daty zawarcia umowy.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:
SUMA = Cof + Dof
Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.
Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Kombinezon ochronny w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL - Kombinezon ochronny lekki; jednorazowy, niejałowy; bezlateksowy; wykonany z włókniny; paroprzepuszczalny, antystatyczny i niepylący; posiadający trzyczęściowy kaptur dopasowujący się do różnego typu masek twarzowych i okularów ochronnych; zamek błyskawiczny z blokadą; patka zakrywająca zamek błyskawiczny; elastyczne wykończenie otworu kaptura, mankietów rękawów i nogawek; rękaw długi, nieopadający podczas unoszenia rąk; gumka w talii zapewniająca dopasowanie kombinezonu do ciała; klin w kroczu umożliwiający swobodne poruszanie się; wytrzymałe i szczelne szwy podklejone taśmą; osłony na buty w komplecie. Konieczne jest spełnienie normy PN-EN 14126:2005 lub równoważna- Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) lub równoważna. Wymagana jest także deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 oraz oznakowanie CE.
Rozmiary: L, XL, XXL, XXXL 3000 szt.
|
| |