GuidZP400 |
c179e7c1-2ad9-4233-aa09-56ab538870f2
|
Biuletyn |
760117-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sławków
|
Regon |
27625755800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2931552 w. 41,
|
Zamawiajacy fax |
322 931 233
|
Zamawiajacy email |
sod@slawkow.pl,
|
Adres strony url |
www.slawkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dofinansowane w ramach projektu Gminy Sławków pn.: „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Sławków” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://e-zp.slawkow.pl oraz: bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://e-zp.slawkow.pl oraz: bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sławkowa ul. Rynek 1, 41-260 Sławków w Sekretariacie (1 piętro). W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej należy złożyć poprzez System E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków https://e-zp.slawkow.pl - zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1, 41-260 Sławków; https://e-zp.slawkow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie treści multimedialnych i merytorycznych do Centrum Edukacji Ekologicznej w Sławkowie w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków”
|
Numer referencyjny |
ZP-I.271.31.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Wykonanie treści multimedialnych i merytorycznych do Centrum Edukacji Ekologicznej w Sławkowie w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są treści multimedialne i merytoryczne, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie i przekazanie na 2 szt. nośników cyfrowych 14 gier multimedialnych, kompatybilnych z podanym przez Zamawiającego sprzętem wraz z zainstalowaniem i przeszkoleniem obsługi. 2) wykonanie i przekazanie na 2 szt. nośników cyfrowych typu dysk zewnętrzny 8 filmów, kompatybilnych z podanym przez Zamawiającego sprzętem wraz z zainstalowaniem i przeszkoleniem obsługi. 3) wykonanie i przekazanie na 2 szt. nośników cyfrowych 8 „kolaży” dźwiękowych do stanowisk odsłuchowych, kompatybilnych z podanym przez Zamawiającego sprzętem wraz z zainstalowaniem i przeszkoleniem obsługi, 4) przygotowanie i przekazanie na 2 szt. nośników cyfrowych opisów najważniejszych elementów środowiska przyrodniczego obszaru realizacji projektu pn.: „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków” ze szczególnym uwzględnieniem zasobów przyrodniczych doliny rzeki Białej Przemszy w Sławkowie i kanału „Walcownia”. 5) wykonanie projektu, druk i montaż 10 szt. tablic edukacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował w celu instalacji powyższych komponentów stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga: Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a, tj. wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72212520-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin wykonania zamówienia to 15 kwietnia 2021 roku, przy czym zakres opisany w SIWZ w Rozdziale III punkt 2 ppkt 4 należy wykonać do 26 lutego 2021 roku. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej co najmniej jedną usługę (w ramach jednej umowy) polegającą na opracowaniu treści multimedialnych lub/i merytorycznych dla interaktywnej wystawy o charakterze edukacyjnym lub muzealnym lub ,kulturalnym obejmującą co najmniej dwa z wymienionych elementów: projekcja filmowa, nagranie dźwiękowe, prezentacja multimedialna, gra edukacyjna, tablica edukacyjna. Wartość brutto ww. usługi ma być nie mniejsza niż 200.000,00 zł
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej/w Systemie E-ZP informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: proszę nie załączać oświadczenia do oferty. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących oświadczeń lub dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, opisanych w SIWZ rozdziale XII pkt 3 podpunkt 3.3 - dot. zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu i braku podstaw wykluczenia), 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku ofert składanych w formie pisemnej: pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku ofert składanych w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-ZP opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. Powyższe zasady dot. także dokumentu, z którego wynika umocowania do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do specyfikacji wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku 7 do SIWZ – Wzór umowy. 3. Zamawiający zawrze z Wykonawcą Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do specyfikacji wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa we wzorach oraz w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zamieszcza wymagane informacje w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Ograniczenia stosowania RODO : 1) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3) W zakresie protokołu z postępowania, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
|