GuidZP400 |
cba2f8d1-422b-4f7b-8dda-f64de946cd25
|
Biuletyn |
760067-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku
|
Regon |
20001850200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ciepła
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-472
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
856 515 855,
|
Zamawiajacy fax |
856 515 855
|
Zamawiajacy email |
przetargi@ckubialystok.pl ,
|
Adres strony url |
www.ckubialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt.: „Akademia rozwoju kompetencji zawodowych słuchaczy Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III: Kompetencje i Kwalifikacje. Działania 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałania 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki,
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ckubialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ckubialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku, ul. Ciepła 32, 15-472 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
26- 5/I/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwany dalej sprzętem) na potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie trzech części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać sprzęt komputerowy i oprogramowanie Zamawiający określił w specyfikacji technicznej sprzętu w kolumnie nr II „wymagana jakość, parametry”, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę: na jedną, dwie, trzy części zamówienia; 5. Oferta musi obejmować wykonanie całości dostaw w zakresie poszczególnych części zamówienia. 6. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi, zgodnie z zasadami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji. (gwarancja może być dłuższa - długość gwarancji stanowi jedno z ocenianych kryterium);
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy opisany w SIWZ w terminie do 21 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie: 1) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ (odpis z właściwego rejestru) – składa każdy z Wykonawców – na wezwanie Zamawiającego; 2. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanego Sprzętu na Sprzęt równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany Sprzęt został wycofany z produkcji. Parametry nowego Sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zmiana Sprzętu wymaga uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, o okres trwania przyczyn, których następstwem będzie zagrożenie dotrzymania terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy te przyczyny, będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, a w szczególności: a) będą następstwem obiektywnego braku dostępności produktu lub jego komponentów na rynku z powodu przerwania istniejącego łańcucha dostaw; b) będą następstwem braku możliwości sprowadzenia produktów na rynek polski spowodowanego ograniczeniami w handlu międzynarodowym w zakresie, w jakim ww. okoliczności mają wpływ na dotrzymanie terminu realizacji umowy; c) będą następstwem braku możliwości wykonania dostaw z powodu niedopuszczenia do ich realizacji przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ;
d) z powodu wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, w sytuacjach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842).
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w dniu 9 grudnia 2020 r. o godz. 10:15 (Aula) 2. Podczas otwarcia ofert podaje się imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty oraz pozostałych kryteriów oceny ofert. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w pkt 2 oraz informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku. 2. Część 1 obejmuje dostawę nw. sprzętu komputerowego: Część 1 – Sprzęt komputerowy: 1) Zestaw komputerowy (komputer stacjonarny, klawiatura, mysz, monitor, system operacyjny) – 41 szt., 2) Monitor interaktywny 65” zintegrowany z komputerem – 1 szt., 3) Komputer All-In-One – 1 szt., 4) Przełącznik zarządzany LAN – 1 szt., 5) Sieciowy Serwer – 1 szt., 6) Pakiet oprogramowania biurowego do komputerów – 42 szt., 7) Zasilacz awaryjny (UPS) – 1 szt., 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać sprzęt komputerowy i oprogramowanie Zamawiający określił w specyfikacji technicznej sprzętu w kolumnie nr II „wymagana jakość, parametry”, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Komputerowe urządzenie peryferyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku. 2. Część 2 obejmuje dostawę nw. sprzętu: 1) Ploter tnący ze stojakiem – 1 szt., 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać sprzęt komputerowy i oprogramowanie Zamawiający określił w specyfikacji technicznej sprzętu w kolumnie nr II „wymagana jakość, parametry”, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia współpracujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42940000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku. 2. Część 3 obejmuje dostawę nw. sprzętu: 1) Drukarka 3D – 1 szt., 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać sprzęt komputerowy i oprogramowanie Zamawiający określił w specyfikacji technicznej sprzętu w kolumnie nr II „wymagana jakość, parametry”, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |