Świadczenie usług dostępu do nowych wersji programu SIMPLE.ERP, do nowych wersji programu Grafiki oraz pomoc serwisową i konsultacje w zakresie eksploatacji programów

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-09 00:00:00
Instytucja NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
Miejscowość Słubice
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759831-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do nowych wersji programu SIMPLE.ERP, do nowych wersji programu Grafiki oraz pomoc serwisową i konsultacje w zakresie eksploatacji programów przez okres 12 miesięcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załączniku nr 1 do oferty). Załącznik nr 1 do oferty, stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy.
Podane w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

UWAGA:
Zamawiający jest jednocześnie Użytkownikiem.
Na dzień wszczęcia procedury użytkownik posiada licencję programu SIMPLE.ERP na 8 stanowisk w zakresie następujących modułów:
 Finanse i księgowość,
 Info,
 Majątek trwały,
 Obrót towarowy,
 Personel.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf83cb7b-d9ca-4c92-b3b5-a9ea8e227166
Biuletyn 759831-N-2020
Zamawiajacy nazwa NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
Regon 80445872000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nadodrzańska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Słubice
Zamawiajacy kod pocztowy 69-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 758 20 71 wew.305
Zamawiajacy fax 95 750 14 12
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalslubice.pl
Adres strony url www.szpitalslubice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalslubice.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalslubice
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalslubice.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalslubice
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalslubice
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca może złożyć ofertę w jednej z wybranych form: W formie pisemnej – na adres siedziby Zamawiającego: NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o., ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice (Sekretariat) albo w formie elektronicznej – za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalslubice (jak wskazano powyżej)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług dostępu do nowych wersji programu SIMPLE.ERP, do nowych wersji programu Grafiki oraz pomoc serwisową i konsultacje w zakresie eksploatacji programów
Numer referencyjny ZP/N/15/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do nowych wersji programu SIMPLE.ERP, do nowych wersji programu Grafiki oraz pomoc serwisową i konsultacje w zakresie eksploatacji programów przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załączniku nr 1 do oferty). Załącznik nr 1 do oferty, stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. Podane w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający jest jednocześnie Użytkownikiem. Na dzień wszczęcia procedury użytkownik posiada licencję programu SIMPLE.ERP na 8 stanowisk w zakresie następujących modułów:  Finanse i księgowość,  Info,  Majątek trwały,  Obrót towarowy,  Personel.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – należy przedstawić w formie oryginału (w przypadku oferty w formie pisemnej) albo należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazać w oryginale (w przypadku oferty w formie elektronicznej).
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (zgodnie z dodatkiem nr 5) – należy przedstawić w formie oryginału (w przypadku oferty w formie pisemnej) albo należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazać w oryginale (w przypadku oferty w formie elektronicznej). 2. A. W PRZYPADKU WYBORU PRZEZ WYKONAWCÓW PISEMNEJ FORMY SKŁADANIA OFERT:Jeśli dotyczy – Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (zaproponowany przez Zamawiającego wzór, stanowi dodatek nr 4 do SIWZ), B. W PRZYPADKU WYBORU PRZEZ WYKONAWCÓW ELEKTRONICZNEJ FORMY SKŁADANIA OFERT: Jeśli dotyczy – Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (zaproponowany przez Zamawiającego wzór, stanowi dodatek nr 4 do SIWZ). Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, musi zostać dołączone do oferty.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Wykonawca może złożyć ofertę w jednej z wybranych form: W formie pisemnej – na adres siedziby Zamawiającego: NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o., ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice (Sekretariat) albo w formie elektronicznej – za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalslubice
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmian określono w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 6 do siwz.
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)