GuidZP400 |
857eee63-c3fa-4072-a845-44cc8fffa26e
|
Biuletyn |
759709-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ekonomicznych
|
Regon |
14185170000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
49-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 162 794,
|
Zamawiajacy fax |
774 162 130
|
Zamawiajacy email |
zse_brzeg@wodip.opole.pl,
|
Adres strony url |
http://zsebrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowany w ramach projektu nr RPOP.09.02.01-16-0006/19 pn. „Nasza jakość – Twoja szansa. Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zsebrzeg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych w Brzegu, ul. Jana Pawła II 28, 49-300 Brzeg., w sekretariacie szkoły
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń peryferyjnych do siedmiu pracowni w Zespole Szkół Ekonomicznych w Brzegu w ramach projektu „Nasza jakość – Twoja szansa. Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu"
|
Numer referencyjny |
2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń peryferyjnych do siedmiu pracowni w Zespole Szkół Ekonomicznych w Brzegu w ramach projektu „Nasza jakość – Twoja szansa. Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu". Projekt dofinansowany w ramach projektu nr RPOP.09.02.01-16-0006/19 pn. „Nasza jakość – Twoja szansa. Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Ekonomicznych w Brzegu, ul. Jana Pawła II 28, 49-300 Brzeg, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: A. dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń peryferyjnych do siedmiu pracowni w Zespole Szkół Ekonomicznych w Brzegu, tj.: 1. Pracowni ekonomiczno-rachunkowa, 2. Pracowni j. obcy, 3. Pracowni rachunkowości, 4. Pracowni logistyki, 5. Pracowni środków transportu, 6. Pracownia poligraficzna, 7. Pracownia grafiki i poligrafii cyfrowej. Szczegółowy opis i ilości sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. B. montaż; C. uruchomienie; D. oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; E. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, które wymaga serwisowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać: 1. wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ; OFERTA musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony dokument WYCENA DOSTAWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ (będzie stanowić jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy). 3. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, 4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5. dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz), 6. oświadczenia na podstawie wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, 7. zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy), ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 43 8870 0005 2001 0031 1022 0005.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez aneksy sporządzone w formie pisemnej i podpisane przez Strony Umowy, pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w następnym punkcie.
2) W przypadku, gdy sprzęt lub oprogramowanie przedstawione w ofercie w momencie dostawy:
a) nie będą dostępne na rynku,
b) będą wycofane ze sprzedaży przez producenta,
c) producent wprowadzi nowszy model lub wersję oprogramowania,
przewiduje się dopuszczenie nowszego lub lepszego modelu lub wersji oprogramowania pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie
2. Zmiana terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy w okresie realizacji umowy, w wyniku okoliczności wynikających z rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 (w szczególności braku dostępności lub opóźnienia w dostawach materiałów lub urządzeń bądź sprzętu koniecznych do realizacji umowy, braku personelu w ilości koniecznej do terminowej realizacji prac, ograniczeń w przemieszczaniu się, ograniczeń lub zakazów obrotu konkretnymi towarami, ograniczenia funkcjonowania określonych zakładów pracy lub instytucji, itp.), dojdzie do opóźnienia w realizacji prac.
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|