1. Przedmiot zamówienia – druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Wspólny słownik zamówień (CPV)
22000000-0 – Druki i produkty podobne
22160000-9 – Informatory
22461000-9 - Katalogi
22462000-6 - Materiały reklamowe
22900000-9 - Różne druki
22140000-3 - Ulotki
22110000-4 – Drukowane książki
79810000-5 - Usługi drukowania
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 16 pozycji.
3. W zakresie zamówienia jest druk książek, katalogów, pocztówek, folderów, wizytówek, plakatów, notesów, zakładek, papieru pakowego .
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
5. W zakresie zamówienia są: druk offsetowy, druk typograficzny, stalodruk, druk cyfrowy, introligatornia, wydruki kontraktowe (proofy, match-printy, cromaliny), impozycje pakowanie i dostawa.
6. Zamawiający będzie udzielał zleceń częściowych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem z określeniem terminu wykonania zlecenia.
7. Proces tworzenia naszych wydawnictw nie jest procesem ściśle produkcyjno-technicznym, ponieważ w zdecydowanej większości jest to praca twórcza, dlatego też wymaga się, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu możliwość bezpośredniego, stałego kontaktu na każdym etapie tworzenia wydawnictw w celu merytorycznego nadzoru i akceptacji kolejnych etapów produkcji: próbnych wydruków reprodukcji — tzw. wydruków kontraktowych, wydruków z gotowych montaży — wydruku impozycyjnego, wydrukowanych arkuszy plano (również w trakcie druku), wykończenia okładki (Hot Stamping, tłoczenie), oprawy introligatorskiej (również w trakcie jej wykonywania).
8. Zamawiający wymaga zapewnienia, w cenie oferty, transportu do siedziby Zamawiającego efektów pośrednich poszczególnych etapów procesu poligraficznego w celu monitorowania procesu tworzenia wydawnictw. Zachęta jest galerią narodową i poziom wydawanych przez Zamawiającego druków tym bardziej musi być wysoki, niezbędny jest więc stały nadzór osób upoważnionych przez Zamawiającego w trakcie całego procesu świadczenia usług .
W ok. 90% wydawnictwa zwarte i ulotne będące przedmiotem zamówienia są przygotowywane w siedzibie galerii Zachęta we współpracy z ich projektantem (np. książki) lub wg stałego projektu
(ulotki, plakaty), a w fazie końcowej z Zachęty zostaje dostarczony plik PDF drukarski.
Druk, ze względu na specyfikę (odwzorowujemy dzieła sztuki np. malarstwo, fotografię artystyczną) wymaga obecności koordynatora wydawnictwa ze strony Zachęty lub osoby odpowiedzialnej za przygotowanie materiału ilustracyjnego do druku, a czasami projektanta, a także często porównania z oryginałem, który jest w gmachu Zachęty.
To, czego nie można osiągnąć na etapie przygotowania wydawnictwa, jest możliwe do korekty na etapie druku. Tu również konieczna jest obecność koordynatora wydawnictwa lub/i innej, ww. osoby merytorycznej.
9. Wymaganie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie sposobu kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje za niespełnianie wymagań oraz czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania:
1 Zamawiający stawia wymagania w tym zakresie w następujący sposób:
1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby minimum siedem osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na: druku wydawnictw zwartych i druków ulotnych określonych w specyfikacji rodzajowo-ilościowej, było zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający pod pojęciem czynności druku rozumie wszelkie prace związane z procesami przygotowania do druku, samego druku oraz prace introligatorskie między innymi takich jak: krojenie, falcowanie, zbieranie, szycie i oprawę.
2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu (kierowniczce działu wydawnictw) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 1) oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych tych osób. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego
oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dot. zatrudniania ww. osób. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów o których mowa w pkt. 2).
4) Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 2) i 3) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, o którym mowa w pkt. 1).
5) W przypadku niewykonania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, obowiązków określonych w pkt. 3) Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 500 zł, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
Ponadto Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy.
10. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy muszą być zobowiązani do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r., poz. 1167).
11. Wymagania realizacyjne stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie
zamówienia w okresie wykonywania umowy.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby
Zachęty, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa (wejście z tyłu gmachu od ul. Burschego).
4) Wykonawca musi zapewnić następujące warunki techniczne:
• możliwość wykonywania druków w technice druku offsetowego i cyfrowego, stalodruku;
• możliwość wykonywania książek i katalogów, folderów z ilustracjami czarno-białymi i kolorowymi;
• uzyskiwanie oczekiwanych nasyceń kolorów plików graficznych;
• stosowanie odpowiednich papierów wskazanych w specyfikacji rodzajowo-ilościowej przez Zamawiającego do zachowania wymaganych parametrów technicznych w celu zapewnienia jakości. Tu Zamawiający podkreśla, że książki wydawane przez Zachętę uzyskują prestiżowe nagrody i dla Zachęty jakość wydawanych publikacji jest nadrzędna. Wymóg stosowania odpowiednich wskazanych papierów nie stanowi ograniczenia konkurencji lecz jest podyktowany utrzymaniem jakości wydawanych publikacji z zastosowaniem techniki jak najmniej inwazyjnej dla środowiska – w przypadku braku dostępności danego papieru Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne.
Wskazanie w SIWZ określonych papierów określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego.
Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub lepszych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać cechy i parametry nie gorsze niż parametry wskazane jako minimalne w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
• możliwość wykonania oprawy miękkiej i twardej dla książek z zastosowaniem metod gwarantujących trwałość;
• możliwość wykonania na oczekiwanym poziomie indywidualnych, niestandardowych projektów poligraficznych;
• wszelkie materiały i środki czystości używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia powinny być wysokiej jakości, bezpieczne i jak najmniej inwazyjne dla środowiska;
• wykonawca powinien być dyspozycyjny względem Zamawiającego oraz przedstawiać wyniki swoich prac na każde żądanie Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
5ec5a2aa-a76a-4e1e-b621-860d53ce5b49
|
Biuletyn |
760128-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
|
Regon |
27594900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Małachowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-916
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 556 96 01
|
Zamawiajacy fax |
228 277 886
|
Zamawiajacy email |
a.sokolska@zacheta.art.pl
|
Adres strony url |
www.zacheta.art.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zacheta.art.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zacheta.art.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty naley składać pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zacheta - Narodowa Galeria Sztuki, pl. Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
ZP/10/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia – druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Wspólny słownik zamówień (CPV)
22000000-0 – Druki i produkty podobne
22160000-9 – Informatory
22461000-9 - Katalogi
22462000-6 - Materiały reklamowe
22900000-9 - Różne druki
22140000-3 - Ulotki
22110000-4 – Drukowane książki
79810000-5 - Usługi drukowania
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 16 pozycji.
3. W zakresie zamówienia jest druk książek, katalogów, pocztówek, folderów, wizytówek, plakatów, notesów, zakładek, papieru pakowego .
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
5. W zakresie zamówienia są: druk offsetowy, druk typograficzny, stalodruk, druk cyfrowy, introligatornia, wydruki kontraktowe (proofy, match-printy, cromaliny), impozycje pakowanie i dostawa.
6. Zamawiający będzie udzielał zleceń częściowych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem z określeniem terminu wykonania zlecenia.
7. Proces tworzenia naszych wydawnictw nie jest procesem ściśle produkcyjno-technicznym, ponieważ w zdecydowanej większości jest to praca twórcza, dlatego też wymaga się, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu możliwość bezpośredniego, stałego kontaktu na każdym etapie tworzenia wydawnictw w celu merytorycznego nadzoru i akceptacji kolejnych etapów produkcji: próbnych wydruków reprodukcji — tzw. wydruków kontraktowych, wydruków z gotowych montaży — wydruku impozycyjnego, wydrukowanych arkuszy plano (również w trakcie druku), wykończenia okładki (Hot Stamping, tłoczenie), oprawy introligatorskiej (również w trakcie jej wykonywania).
8. Zamawiający wymaga zapewnienia, w cenie oferty, transportu do siedziby Zamawiającego efektów pośrednich poszczególnych etapów procesu poligraficznego w celu monitorowania procesu tworzenia wydawnictw. Zachęta jest galerią narodową i poziom wydawanych przez Zamawiającego druków tym bardziej musi być wysoki, niezbędny jest więc stały nadzór osób upoważnionych przez Zamawiającego w trakcie całego procesu świadczenia usług .
W ok. 90% wydawnictwa zwarte i ulotne będące przedmiotem zamówienia są przygotowywane w siedzibie galerii Zachęta we współpracy z ich projektantem (np. książki) lub wg stałego projektu
(ulotki, plakaty), a w fazie końcowej z Zachęty zostaje dostarczony plik PDF drukarski.
Druk, ze względu na specyfikę (odwzorowujemy dzieła sztuki np. malarstwo, fotografię artystyczną) wymaga obecności koordynatora wydawnictwa ze strony Zachęty lub osoby odpowiedzialnej za przygotowanie materiału ilustracyjnego do druku, a czasami projektanta, a także często porównania z oryginałem, który jest w gmachu Zachęty.
To, czego nie można osiągnąć na etapie przygotowania wydawnictwa, jest możliwe do korekty na etapie druku. Tu również konieczna jest obecność koordynatora wydawnictwa lub/i innej, ww. osoby merytorycznej.
9. Wymaganie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie sposobu kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje za niespełnianie wymagań oraz czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania:
1 Zamawiający stawia wymagania w tym zakresie w następujący sposób:
1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby minimum siedem osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na: druku wydawnictw zwartych i druków ulotnych określonych w specyfikacji rodzajowo-ilościowej, było zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający pod pojęciem czynności druku rozumie wszelkie prace związane z procesami przygotowania do druku, samego druku oraz prace introligatorskie między innymi takich jak: krojenie, falcowanie, zbieranie, szycie i oprawę.
2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu (kierowniczce działu wydawnictw) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 1) oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych tych osób. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego
oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dot. zatrudniania ww. osób. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów o których mowa w pkt. 2).
4) Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 2) i 3) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, o którym mowa w pkt. 1).
5) W przypadku niewykonania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, obowiązków określonych w pkt. 3) Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 500 zł, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
Ponadto Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy.
10. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy muszą być zobowiązani do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r., poz. 1167).
11. Wymagania realizacyjne stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie
zamówienia w okresie wykonywania umowy.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby
Zachęty, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa (wejście z tyłu gmachu od ul. Burschego).
4) Wykonawca musi zapewnić następujące warunki techniczne:
• możliwość wykonywania druków w technice druku offsetowego i cyfrowego, stalodruku;
• możliwość wykonywania książek i katalogów, folderów z ilustracjami czarno-białymi i kolorowymi;
• uzyskiwanie oczekiwanych nasyceń kolorów plików graficznych;
• stosowanie odpowiednich papierów wskazanych w specyfikacji rodzajowo-ilościowej przez Zamawiającego do zachowania wymaganych parametrów technicznych w celu zapewnienia jakości. Tu Zamawiający podkreśla, że książki wydawane przez Zachętę uzyskują prestiżowe nagrody i dla Zachęty jakość wydawanych publikacji jest nadrzędna. Wymóg stosowania odpowiednich wskazanych papierów nie stanowi ograniczenia konkurencji lecz jest podyktowany utrzymaniem jakości wydawanych publikacji z zastosowaniem techniki jak najmniej inwazyjnej dla środowiska – w przypadku braku dostępności danego papieru Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne.
Wskazanie w SIWZ określonych papierów określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego.
Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub lepszych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać cechy i parametry nie gorsze niż parametry wskazane jako minimalne w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
• możliwość wykonania oprawy miękkiej i twardej dla książek z zastosowaniem metod gwarantujących trwałość;
• możliwość wykonania na oczekiwanym poziomie indywidualnych, niestandardowych projektów poligraficznych;
• wszelkie materiały i środki czystości używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia powinny być wysokiej jakości, bezpieczne i jak najmniej inwazyjne dla środowiska;
• wykonawca powinien być dyspozycyjny względem Zamawiającego oraz przedstawiać wyniki swoich prac na każde żądanie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt. 7 ustawy PZP do 25% wartości zamówienia podstawowego, realizowanych na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz dodatkowe dostawy, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający wymaga by:
w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na druku wydawnictw zwartych i druków ulotnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz załączeniem dowodów stwierdzających należyte wykonanie zamówienia . Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w zakresie realizacji usług będą się zawierały realizacje druków zwartych i ulotnych (w tym książki, foldery pocztówki, plakaty).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na wezwanie Zamawiającego, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu wykazania spełniania warunków udziału postępowania, określonych w niniejszej SIWZ w rozdziale VII pkt 1 b.iii w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał złożenia przez Wykonawcę wykazu co najmniej 3 usług polegających na druku wydawnictw zwartych i druków ulotnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto oraz załączeniem dowodów stwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia. Wykonawca przedstawi Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
14. Inne dokumenty składane wraz z ofertą
a) Formularz ofertowy – załącznik Nr 2 do SIWZ
b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
c) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów
e) Kalkulację kosztów zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ.
f) Próbki publikacji
g) Opis dot. zastosowanych rozwiązań w zakresie kryterium środowiskowego
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
2. Dopuszczalne formy wadium:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 60b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego:
nr rachunku w Banku Gospodarstwa Krajowego 33 1130 1017 0020 1460 8920 000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania na druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie – ZP/10/2020.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, w art. 46 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we: wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
b) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
c) Zmiany papierów, po uzgodnieniu z Zamawiającym, w przypadku braku dostępności lub uzasadnionych trudności pozyskania papieru , wskazanego w specyfikacji rodzajowo-ilościowej
d) ograniczenia przedmiotu umowy w przypadku zmian w planie wystaw lub zmniejszenia środków finansowych w budżetach wystaw
e) Zamawiający zastrzega sobie zmianę założeń technicznych poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, pierwotnie określonych w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie projektowania wydawnictw i których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia .
f) zmiany terminów realizacji w sytuacji gdy zmianę taką określi Zleceniodawca z poszczególnym zleceniu realizacyjnym (wyznaczenie dłuższego terminu realizacji w taki sposób, nie wymaga zmiany niniejszej umowy).
g) Zwiększenia wynagrodzenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpią niezależne od wykonawcy zdarzenia, mające wpływ na koszty produkcji (np. zmiana parametrów technicznych zlecenia, znacząca podwyżka materiałów koniecznych do realizacji zamówienia).
4. Poza przypadkami wymienionymi w ust. 3 dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy:
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości określonej pierwotnie w umowie,
3) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 145 ust. 1 e ustawy,
5. Zmiana umowy wymaga oświadczenia wykonawcy w przypadku określonym w ust.3 pkt.a). , zmiany umowy w stosunku do treści oferty dla sytuacji określonych w ust.3 pkt. c,e,f będą zawierały się w zleceniu realizacyjnym po porozumieniu stron, zmiana określona w ust.3 pkt. g) i ust. 4 pkt. 1,2 wymaga podpisania Aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Państwa danych osobowych jest Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
2. z inspektorem ochrony danych osobowych możecie się Państwo kontaktować pod adresem: iodo@zacheta.art.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/10/2020 pn. druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych prowadzonym w trybie przetargu publicznego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
9. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
10. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
11. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
12. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
13. nie przysługuje Pani/Panu:
14. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|