Dostawa komputerów przenośnych

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760153-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 55 komputerów przenośnych. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:

1) Część nr I – zakup i dostawa 41 szt. komputerów przenośnych typu A oraz 1 szt. komputera przenośnego typu B;
2) Część nr II – zakup i dostawa 13 szt. komputerów przenośnych typu A.

Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 3.1 do SIWZ (dla części nr I) oraz załącznik nr 3.2 do SIWZ (dla części nr II), a także wzór umowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 4.1 do SIWZ (dla części nr I) oraz załącznik nr 4.2 do SIWZ (dla części nr II).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89b60362-f100-4997-aab1-667453cc53b9
Biuletyn 760153-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Regon 15725935000000
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 1/3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661 14 35,
Zamawiajacy fax 226 611 471
Zamawiajacy email zamowienia@mrpips.gov.pl ,
Adres strony url https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część I zamówienia jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (udział tych środków wynosi 84,28%), w ramach projektu Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na 2019-2020 r. na podstawie Porozumienia w sprawie dofinansowania projektu Pomocy Technicznej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza zarówno przesłanie ofert w formie pisemnej, jak i w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych
Numer referencyjny 32/DWF/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 55 komputerów przenośnych. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) Część nr I – zakup i dostawa 41 szt. komputerów przenośnych typu A oraz 1 szt. komputera przenośnego typu B; 2) Część nr II – zakup i dostawa 13 szt. komputerów przenośnych typu A. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 3.1 do SIWZ (dla części nr I) oraz załącznik nr 3.2 do SIWZ (dla części nr II), a także wzór umowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 4.1 do SIWZ (dla części nr I) oraz załącznik nr 4.2 do SIWZ (dla części nr II).
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć, odpowiednie dla danej części zamówienia oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego odpowiednio załącznik nr 5.1 do SIWZ (dla części nr I) lub załącznik nr 5.2 do SIWZ (dla części nr II). Informacje zawarte w ww. oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1., składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Mając na uwadze termin realizacji przedmiotu zamówienia, opierając się na postanowieniach art. 26 ust. 2f ustawy, zgodnie z którym, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że podmioty te nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej – odpowiednie dla danej części zamówienia – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi odpowiednio załącznik nr 6.1 do SIWZ (dla części I zamówienia) lub załącznik nr 6.2 (dla części II zamówienia). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 8.1.2 SIWZ jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.) – w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wskazać dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym. W przypadku: - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej – każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie oświadczenie i dokument, o których mowa w: pkt 8.1 oraz pkt 8.1.2; - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa odrębnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego. Termin otwarcia ofert: w dniu 09.12.2020 r. o godz. 9:30.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa 41 szt. komputerów przenośnych typu A oraz 1 szt. komputera przenośnego typu B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 41 szt. komputerów przenośnych typu A oraz 1 szt. komputera przenośnego typu B. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ, a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa 13 szt. komputerów przenośnych typu A.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 13 szt. komputerów przenośnych typu A. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.2 do SIWZ, a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji dla komputerów przenośnych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)