Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760122-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy.

Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.

4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Worki foliowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości (LDPE):
Lp. kolor pojemność [L] wymiar [mm] grubość [mm] waga 100 szt. [kg] ilość maksymalna [szt.]
1 żółty 120 520(+2x90)/1100 0,06 8,5 84000
2 żółty 120 520(+2x90)/1100 0,05 7,1 252000
3 zielony 60 400(+2x100)/800 0,06 5,3 48000
4 zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 144000
5 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,06 8,5 48000
6 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,05 7,1 144000
7 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,06 8,5 120000
8 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 168000
9 brązowy 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 48000
10 czarny 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 48000
11 popiół 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 24000
RAZEM [ szt.] 1128000

a) Worki mają posiadać nadruk flexo: 1-kolorowy (czarny lub biały), 1-stronny, potrójny (raport co 35 cm), przewidziany dla poszczególnych obszarów, zgodny ze wzorem i wymiarami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona matryce na własny koszt.
b) Worki mają być wykonane bez perforacji.

c) Worki zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 100 szt. każde. Opakowanie zbiorcze powinno być wyraźnie oznaczone rodzajem worka (wielkość, kolor), łącznie z podaniem nazwy gminy na jaką są przeznaczone oraz umożliwiać identyfikacje daty produkcji.

d) Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające wzrokową ocenę ich zawartości po wypełnieniu.

e) Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem worków do siedziby Zamawiającego.

4.3 Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia.

Lp. gmina kolor pojemność [L] wymiar [mm] grubość [mm] waga 100 szt. [kg] ilość miesięczna [szt.] ilość maksymalna w okresie realizacji umowy [szt.]
1. miasto Puławy żółty 120 520(+2x90)/1100 0,060 8,5 7000 84000
zielony 60 400(+2x100)/800 0,060 5,3 4000 48000
niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,060 8,5 4000 48000
brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,060 8,5 10000 120000
2. gmina Puławy żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 6000 72000
zielone 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 3000 36000
niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000
brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 5000 60000
3. gmina Końskowola żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 5000 60000
zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000
niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 2000 24000
brązowy 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 4000 48000
4. gmina Janowiec żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000
zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000
niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 2000 24000
brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 2000 24000
5. gmina Gniewoszów żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000
zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000
niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 2000 24000
brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 3000 36000
czarny 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 4000 48000
6. gmina Żyrzyn żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 4000 48000
zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 3000 36000
niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000
brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 4000 48000
popiół 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000
RAZEM [szt.] 94000 1128000

4.4 Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie miesięcznych partii na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o terminie dostawy. Dostawa miesięcznego zamówienia winna odbywać się jednym transportem.

4.5 Zamawiający określa maksymalny czas realizacji dostawy jednej miesięcznej partii na 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub e-mailem.

4.6 Waga 100 sztuk worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych określona w pkt. 4.3 jest wartością minimalną i jest zależna od parametru grubości worków.
4.7 Wykonawca musi zaoferować 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d2a1fc4-4535-430f-aa21-2b6bdf4b4721
Biuletyn 760122-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
Regon 43084068400000
Zamawiajacy adres ulica Dęblińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 886 87 68,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@zuk.pulawy.pl,
Adres strony url http://zuk.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% Gmina Miasto Puławy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zukpulawy.bip.lubelskie.pl/index.php?id=57
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer referencyjny ZP/ZUK/20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania. 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Worki foliowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości (LDPE): Lp. kolor pojemność [L] wymiar [mm] grubość [mm] waga 100 szt. [kg] ilość maksymalna [szt.] 1 żółty 120 520(+2x90)/1100 0,06 8,5 84000 2 żółty 120 520(+2x90)/1100 0,05 7,1 252000 3 zielony 60 400(+2x100)/800 0,06 5,3 48000 4 zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 144000 5 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,06 8,5 48000 6 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,05 7,1 144000 7 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,06 8,5 120000 8 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 168000 9 brązowy 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 48000 10 czarny 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 48000 11 popiół 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 24000 RAZEM [ szt.] 1128000 a) Worki mają posiadać nadruk flexo: 1-kolorowy (czarny lub biały), 1-stronny, potrójny (raport co 35 cm), przewidziany dla poszczególnych obszarów, zgodny ze wzorem i wymiarami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona matryce na własny koszt. b) Worki mają być wykonane bez perforacji. c) Worki zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 100 szt. każde. Opakowanie zbiorcze powinno być wyraźnie oznaczone rodzajem worka (wielkość, kolor), łącznie z podaniem nazwy gminy na jaką są przeznaczone oraz umożliwiać identyfikacje daty produkcji. d) Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające wzrokową ocenę ich zawartości po wypełnieniu. e) Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem worków do siedziby Zamawiającego. 4.3 Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia. Lp. gmina kolor pojemność [L] wymiar [mm] grubość [mm] waga 100 szt. [kg] ilość miesięczna [szt.] ilość maksymalna w okresie realizacji umowy [szt.] 1. miasto Puławy żółty 120 520(+2x90)/1100 0,060 8,5 7000 84000 zielony 60 400(+2x100)/800 0,060 5,3 4000 48000 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,060 8,5 4000 48000 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,060 8,5 10000 120000 2. gmina Puławy żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 6000 72000 zielone 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 3000 36000 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 5000 60000 3. gmina Końskowola żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 5000 60000 zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 2000 24000 brązowy 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 4000 48000 4. gmina Janowiec żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000 zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 2000 24000 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 2000 24000 5. gmina Gniewoszów żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000 zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 2000 24000 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 3000 36000 czarny 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 4000 48000 6. gmina Żyrzyn żółty 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 4000 48000 zielony 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 3000 36000 niebieski 120 520(+2x90)/1100 0,050 7,1 3000 36000 brązowy 120 520(+2x90)/1100 0,075 10,6 4000 48000 popiół 60 400(+2x100)/800 0,075 6,6 2000 24000 RAZEM [szt.] 94000 1128000 4.4 Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie miesięcznych partii na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o terminie dostawy. Dostawa miesięcznego zamówienia winna odbywać się jednym transportem. 4.5 Zamawiający określa maksymalny czas realizacji dostawy jednej miesięcznej partii na 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub e-mailem. 4.6 Waga 100 sztuk worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych określona w pkt. 4.3 jest wartością minimalną i jest zależna od parametru grubości worków. 4.7 Wykonawca musi zaoferować 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia Zamawiający określa od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. lub do czasu dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości maksymalnej określonej w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zależności, która z powyższych okoliczności nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). 2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazanie dostępności powyższego dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Wszelkie oświadczenia Stron umowy będą składane na piśmie pod rygorem nieważności listem poleconym lub za potwierdzeniem ich złożenia 3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana wykonania terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, stan zagrożenia epidemicznego lub epidemii itp.), o okres trwania okoliczności wywołanych siłą wyższą udokumentowanych w sposób właściwy przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana wynagrodzenia: - łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia, - zmiany stawki podatku VAT, c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub też w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z jedynie tytułu wykonanej części umowy.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. 1) kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej IDW-SIWZ, b) Oświadczenie wstępne Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej IDW- SIWZ c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezezntacji ujawnionych w stosownym rejestrze, II. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej:- składa wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. III. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Dęblińska 2 24-100 Puławy 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. jest Pan Krzysztof Głażewski, kontakt: e-mail: glazewski@zuk.pulawy.pl, tel. 81 886 87 68 wew. 110 3) dane osobowe zawarte w ofercie i dokumentach Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny ZP/ZUK/20/2020 na: „Sukcesywną dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych” 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawcy przysługuje prawo do: − na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych Jego dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO do sprostowania danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)