GuidZP400 |
7e8cf660-7b2d-4b04-b770-a04d30b0a1ed
|
Biuletyn |
760107-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policji w Słupsku
|
Regon |
77070295800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 47 74 37 201,
|
Zamawiajacy fax |
+48 47 74 37 372
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@spslupsk.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Policji w Słupsku
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w kancelarii Jawnej Szkoły Policji w Słupsku , za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy jaj oraz innych artykułów spożywczych, przetworów owocowych (zaprawy kompotowej), pieczywa świeżego, pieczywa cukierniczego, ciast oraz wyrobów piekarskich.
|
Numer referencyjny |
RZP-25/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj – w ilości 20 000 szt., warzyw i owoców przetworzonych w słoikach i puszkach – w ilości 4 550 kg., przetworów owocowych (zaprawy kompotowej) w ilości 3 000 kg., dżemu owocowego, miodu naturalnego, kremu czekoladowo – orzechowego – w ilości 940 kg. ,oleju, cukru, kawy naturalnej rozpuszczalnej, herbaty ekspresowej czarnej, kakao, makaronu, mąki pszennej i ziemniaczanej, płatków kukurydzianych, kulek zbożowych czekoladowych, kaszy gryczanej, perłowej , ryżu, fasoli grubej, grochu – w ilości 4 880 kg., 1000 l., przypraw, sosów – w ilości 600 l., 2755 kg., pieczywa świeżego, pieczywa cukierniczego, ciast oraz wyrobów piekarskich – w ilości 10 900 kg., 45 000 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 02.01.2021 r. do 31.12.2021
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021) posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub zgodnie z art. 21 ust.4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1753) posiada decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym oraz stosownie do art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia wdraża lub posiada wdrożony system HACCP z zastrzeżeniem art. 63 ust. 2 ww. ustawy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
– wykonał (oddzielnie dla każdej z części), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę,
– dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym niezbędne warunki określone w przepisach, wskazując markę, model oraz czy środek transportu jest własny czy dzierżawiony.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021)
wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (Dz. U. z 2007 r. nr 106 poz. 730) lub decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu wydaną przez Powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1753). Z ww. decyzji winno wynikać, iż przedsiębiorstwo wykonawcy jest dopuszczone do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia lub posiada zezwolenie na produkcję artykułów spożywczych stanowiących przedmiot zamówienia,
b) dokumentu potwierdzającego wdrażanie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP tj.: certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji o sprawowaniu nadzoru nad wdrażaniem lub stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP,
c) wykazu dostaw (oddzielnie dla każdej z części), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór przedmiotowego oświadczenia zamawiający prześle wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów.
d) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednego środka transportu spełniającego niezbędne warunki określone w przepisach. Wzór przedmiotowego oświadczenia zamawiający prześle wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór przedmiotowego oświadczenia zamawiający zamieści na stronie internetowej wraz z informacją dotyczącą złożonych ofert niezwłocznie po otwarciu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego i opisanego w załączniku do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na inny asortyment przy zachowaniu jego parametrów zgodnych z opisem zawartym w załączniku do umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie:
1) iż realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie stosownie do potrzeb wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego,
2) możliwość ograniczenia ilości przedmiotu umowy, o którym mowa w załączniku do umowy i zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa § 7 ust. 1 pkt 1 i 2 umowy,
3) prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 30 dni, do czasu skutecznego wyboru Wykonawcy w następnym przetargu na dostawy artykułów żywnościowych po terminie określonym w umowie, na warunkach określonych w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych.
3. W przypadku zmiany okoliczności związanych z zawartą umową, Zamawiający powiadomi niezwłocznie w formie pisemnej Wykonawcę o przyczynie zmiany warunków umowy.
4. Niezrealizowanie części umowy nie może stanowić podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
5. Zmiany do niniejszej umowy mogą być wniesione tylko pisemnie w formie aneksu, pod rygorem nieważności z wyłączeniem zapisów § 10 ust. 2.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
jaja oraz inne artykuły spożywcze, przetwory owocowe (zaprawy kompotowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy jaj – w ilości 20 000 szt., warzyw i owoców przetworzonych w słoikach i puszkach – w ilości 4 550 kg., przetworów owocowych (zaprawy kompotowej) w ilości 3 000 kg., dżemu owocowego, miodu naturalnego, kremu czekoladowo – orzechowego – w ilości 940 kg. ,oleju, cukru, kawy naturalnej rozpuszczalnej, herbaty ekspresowej czarnej, kakao, makaronu, mąki pszennej i ziemniaczanej, płatków kukurydzianych, kulek zbożowych czekoladowych, kaszy gryczanej, perłowej , ryżu, fasoli grubej, grochu – w ilości 4 880 kg., 1000 l., przypraw, sosów – w ilości 600 l., 2755 kg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo świeże, pieczywo cukiernicze, ciasto oraz wyroby piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy pieczywa świeżego, pieczywa cukierniczego, ciast oraz wyrobów piekarskich – w ilości 10 900 kg., 45 000 szt.
|
| |