GuidZP400 |
f0c9a749-8cfd-4f27-9f26-4015e6ab434e
|
Biuletyn |
756130-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
|
Regon |
89004744600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 489 742
|
Zamawiajacy fax |
746 489 746
|
Zamawiajacy email |
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: Sprzęt gospodarczy, mopy, środki czystości i konserwacji podłóg
|
Numer referencyjny |
Zp/71/PN-68/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Pakiet nr 1 - Wózki do sprzątania
Pakiet nr 2 - Uchwyt do mopa, kij
Pakiet nr 3 - Kosz pedałowy, wiadra, pojemniki plastikowe
Pakiet nr 4 - Szczoteczki do szorowania ręcznego
Pakiet nr 5 - Rękawice gospodarcze, termometr, miska
Pakiet nr 6 - Mop do sprzątania dwustronny
Pakiet nr 7 - Mopy do sprzątania
Pakiet nr 8 - Pad ręczny
Pakiet nr 9 - Pad do maszyny
Pakiet nr 10 - Środki do czyszczenia i konserwacji wykładzin
Pakiet nr 11 - Środki do mycia wykładzin
|
Cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju ( dotyczy pakietów nr : 1,2,4,5,6,7,8,9), Środki czyszczące ( dotyczy pakietów nr : 10,11 ), Wiadra ( dotyczy pakietu nr 3) :
dla pakietu nr: 1 – 2 500,00 zł,
dla pakietu nr: 2 – 1 400,00 zł,
dla pakietu nr: 3 – 5 300,00 zł,
dla pakietu nr: 4 – 1 800,00 zł,
dla pakietu nr: 5 – 2 900,00 zł,
dla pakietu nr: 6 – 190,00 zł,
dla pakietu nr: 7 – 43 900,00 zł,
dla pakietu nr: 8 – 30,00 zł,
dla pakietu nr: 9 – 600,00 zł,
dla pakietu nr: 10 – 13 200,00 zł,
dla pakietu nr: 11 – 10 500,00 zł,
każda z dostaw;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju ( dotyczy pakietów nr : 1,2,4,5,6,7,8,9), Środki czyszczące ( dotyczy pakietów nr : 10,11 ), Wiadra ( dotyczy pakietu nr 3) :
dla pakietu nr: 1 – 2 500,00 zł,
dla pakietu nr: 2 – 1 400,00 zł,
dla pakietu nr: 3 – 5 300,00 zł,
dla pakietu nr: 4 – 1 800,00 zł,
dla pakietu nr: 5 – 2 900,00 zł,
dla pakietu nr: 6 – 190,00 zł,
dla pakietu nr: 7 – 43 900,00 zł,
dla pakietu nr: 8 – 30,00 zł,
dla pakietu nr: 9 – 600,00 zł,
dla pakietu nr: 10 – 13 200,00 zł,
dla pakietu nr: 11 – 10 500,00 zł,
każda z dostaw;
2.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie
z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186).
3.Opisy, fotografie (katalogi), karta charakterystyki przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
4.W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
|
IV 4 4 data |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania ze standardami akredytacyjnymi Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia oraz standardami ISO 9001:2015 dotyczącymi przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do realizowania umowy z zachowaniem tych standardów. Treść standardów dot. przedmiotu zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.zdrowie.walbrzych.pl – BIP w zakładce « System Zarządzania Jakością ».
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
• inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696;
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : „Dostawa: Sprzęt gospodarczy, mopy, środki czystości i koserwacji podłóg” nr Zp/71/PN-68/20.
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
• Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wózki do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1. Wózki do sprzątania na mokro ( dwa wiadra poj. 25l. kolor niebieski i czerwony, koszyczek na rączkę, wyciskarka ). Stelaż chromowany.
Szt.22
2. Wiadra do wózków czerwone i niebieskie poj. 25l, wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego.
Szt. 10
3.Wyciskarka do wózka, z metalowym uchwytem i plastikową rączką.
Szt. 5
Wymagania:
1. Wiadra do wózków z pozycji 2 mają być kompatybilne z pozycją 1.
2. Wyciskarka do wózka z pozycji 3 ma być kompatybilna z pozycją 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Uchwyt do mopa, kij
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1. Kij aluminiowy do mopa zwykły, dł. 140 cm.
Szt.41
2. Kij aluminiowy do mopa, teleskopowy, dł. 2,40 cm. Profilowany, przeznaczony do pracy na dużych wysokościach.
Szt. 48
3. Uchwyt do mopa plastikowy ( 40 cm) szerokość 10 cm ( +/- 2-5 mm ), wyposażony w kieszeniowy system mocowania. Wkłady mocowane są, poprzez umieszczenie końców uchwytu w kieszeniach mopa, posiadający przycisk nożny koloru żółteko umożliwiający ich wymianę. Stelaż wykonany z polipropylenu.
Szt. 68
Wymagania:
1. Uchwyt do mopa z pozycji 1 ma być kompatybilny z pozycją 3.
2. Kij aluminiowy do mopa z poz.2 ma być kompatybilny z pozycją 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kosz pedałowy, wiadra, pojemniki plastikowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1. Kosz pedałowy na śmieci 25l., wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. Zbiornik ma otwierać się nogą za pomocą specjalnego pedału, natomiast konstrukcja pokrywy ma pozostawiać zawartość kosza zamkniętą.
Szt. 220
2. Wiadro plastikowe 5l kolorowe, z nakładaną pokrywką ( nie wciskaną ), wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego.
Szt. 170
3. Wiadro kolorowe plastikowe 10l z podziałką, z nakładaną pokrywką ( nie wciskaną ), wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego.
Szt. 100
4. Wiadro plastikowe 12l z podziałką i wylewką, wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego.
Szt. 8
5. Pojemniki plastikowe okrągłe 90l. z nakładaną pokrywką ( nie wciskaną )
Szt. 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Szczoteczki do szorowania ręcznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1.Zmiotka + szufelka
Kpl. 70
2. Szczotka do zamiatania plastikowa na wkręcany kij
Szt. 62
3. Szczoteczka do rąk plastikowa z uchwytem
Szt. 380
4. Szczotka do szorowania na kij wkręcany, plastikowa
Szt. 180
5. Szczotka do szorowania ręcznego, plastikowa z uchwytem typ żelazko.
Szt. 200
6. Szczotka WC bez pojemnika
Szt. 470
7. Kij drewniany z gwintem ( min. 140 cm )
Szt. 60
Wymagania:
1. Szczotka z pozycji 2,4 ma być kompatybilna z pozycją 7.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice gospodarcze, termometr, miska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1.Rękawice gospodarcze roz. L,M,S wykonane z lateksu, wewnętrzna powierzchnia rękawic pokryta jest flokiem co ułatwia łatwe wkładanie i zdejmowanie oraz zapobiega poceniu się rąk w czasie użytkowania. Na części chwytnej chropowate. Odporne na rozciąganie, nie pękające i wysokiej odporności na detergenty, kwasy i środki chemiczne używane w szpitalu. Każda para pakowana osobno – wysoka odporność chemiczna zgodna z normą EN374-2.
Pary. 2600
2. Termometr lodówkowy
Szt. 35
3. Miska okrągła – kolor pastelowy o wymiarach: średnica – 35 cm, Wysokość 15 cm.
Szt. 90
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mop do sprzątania dwustronny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1.Mop do sprzatania
dwustronny – 40 cm
Szt. 6
Wymagania:
1. Mop dwustronny do mycia na mokro
2. Temperatura prania min. 95 °C
3. Mop 40 cm pasujący do systemu TWIXTER
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mopy do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1.Mopy do sprzatania
Szt. 2800
2. Uchwyt mały
Szt. 30
3. Mop mały
Szt. 205
4. Kij teleskopowy
Szt. 41
Parametry:
Punkt 1
• Mikrowłókno – min 85 % , bawełna min 15%.
• Mop wykonany z materiału syntetycznego, całkowicie odporny na przecieranie.
• Mop szyty, pętelka zamknięta, skręcona: wysokośc pętelek 2 rzędy min. 10mm, 6 rzędów min. 20 mm, 2 rzędy min. 30 mm.
• Rozmiar mopa min. 44 cm x min. 13 cm.
• Rozmiar po obwodzie frędzli min. 50 cm x min. 19 cm.
• Ciężar min 140 g.
• Ilość prań min. 500.
• Temperatura prania min. 95 stopni.
• Kurczliwośc ok 3%.
• Chłonność min.280 ml.
• Barwa ciemnoniebieska i czerwona.
• Kodowanie stref sprzątania – 4 kolory pasków.
• Mop przeznaczony do mycia na mokro I wilgotno.
• Certyfikat najniższej emisji mikrodrobin plastiku – KLASA A.
Punkt 2
• Stelaż do mopów rozmiar min. 23 cm.
• Stelaż wykonany z anodowanego aluminium o całkowitej gładkiej powierzchni uniemożliwiające osadzanie się zanieczyszczeń.
• Uchwyt wykonany polipropylenu posiadający blokadę ruchową pozycji ustawienia uchwytu.
• Uchwyt zawiera dwa rzedy tasmy z rzepem o szerokości 23 cm ( rzepy wymienne ).
• Rozmiar uchwytu min. 23 cm x 21 cm x min. 8 cm.
• Waga min. 165 g.
Punkt 3
• Mop 100 % mikrowłókna ( mikrofibra, mikrofaza ).
• Mop o barwie granatowej lub czerwonej na rzepy, szyty, pętelka zamknięta o wysokości min. 2 mm o podwójnej warstwie mikrowłókna ;
rozmiar min.30cm x min. 12,5 cm.
• Temperatura prania min 95°C.
• Ilość prań min. 500.
• Waga mopa min. 45 g.
• Kurczliwośc ok 2%.
• Chłonność 55 ml.
• Mop musi pochodzić od tego samego producenta I pasować do uchwytu z pozycji 2.
Punkt 4
• Kij teleskopowy zbudowany z aluminium cienkościennego – 1 mm powleczonego antypoślizgową powłoką z polipropylenu z ergonomicznym uchwytem i blokadą o mocnej konstrukcji.
• Gumowy pierścień umożliwia oparcie trzonka o ścianę bez groźby jego upadku na podłogę.
• Rozmiar min. 100 cm – po rozłożeniu min. 180 cm.
• Ciężar min. 510 g.
• Kij musi być kompatybilny ze stelażem z pozycji 2 I pochodzić od tego samego producenta.
Zamawiający wymaga dostarczenia ulotek pochodzących od producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pad ręczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1.Pad ręczny czarny
Szt. 25
Parametry :
• Pad ręczny do mocno zabrudzonych powierzchni, koloru czarnego przeznaczony do usuwania powłok polimerowych z zastosowaniem na mokro.
Parametry pada : 25 cm x 11,5 cm x 2,5 cm.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pad do maszyny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1. Pad do maszyny szorującej, kolor rdzawoczerwony
Szt. 40
2. Pad do maszyny szorującej biały
Szt. 40
Parametry:
Ad. 1.
Pad do zdzierania starych powłok, posiadające w składzie wysokiej jakości włókna nylonowe, którymi powleczona jest cała powierzchnia pada. Grubość min. 7,6 mm, kolor rdzawoczerwony, włókno nietkane, posiada otwór centralny ok . 8,5 mm, srednica ok. 432 mm, do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.
Ad.2.
Pad biały przeznaczony do polerowania na sucho o srednicy 432 mm (17”); zawierający w swoim składzie mieszankę włókien poliestrowych różnych wielkości w tym nie mniej niz 33% minerałów naturalnych; o grubości nie mniejszej niż 25 mm; o wadze nie mniejszej niż 1200 g/mkw; z otworem centralnym o wielkości 85 mm. Idealnie nadający się do posadzek wykonanych z płytek ceramicznych, gresowych, kamienia naturalnego i sztucznego, betonu, drewna, posadzek przemysłowych i żywicznych; do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Środki do czyszczenia i konserwacji wykładzin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
LPN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1.Zdzieracz do podłóg poj. 10L.
Szt. 121
2. Emulsja nabłyszczająca do podłóg poj. 10L.
Szt. 55
3. Polimer do często uczęszczanych obszarów. Poj. 5L.
Szt. 20
Parametry:
Ad.1.
Koncentrat do gruntownego czyszczenia oraz usuwania powłok , mocno zasadowych o wysokich właściwościach nawilżajacych , przyjemnym zapachu, ph 14, koloru żółtego, nadający się do zastosowania w automatach myjących. Sklad : fenylometanol, fenylokarbinol 5 - < 10%,alkohol benzylowy, 2-butoksyetanol,wodorotlenek potasu 1- -<5%,eter monobutylowy glikolu etylenowego. Można czyścic ręcznie lub za pomocą maszyny jednotarczowej.
Ad.2.
Powłoka samonabłyszczajaca, o własciwościach antypoślizgowych do podłóg wodoodpornych, o przyjemnym zapachu posiadająca substancje pielęgnującą, dużą zdolność wypełniania w powierzni nierówności, zacierająca granice pomiędzy obszarem pierwotnym a poddanym renowacji. Produkt powinien zapewnić dużą odporność na alkohole i środki dezynfekcyjne stosowane w szpitalu. Skład: ph.min.7,3 – 8.00, środek gotowy do użycia. Można polerować za pomocą maszyny szybkoobrotowej.
Ad.3.
Polimer ochronny o właściwościach antypoślizgowych w często uczęszczanych obszarach. Wysoka odporność na środki dezynfekcyjne do rąk i powierzchni stosowanych w szpitalu. Zastosowanie do wszystkich elastycznych nadających sie do powlekania I wodoodpornych wykładzin podłogowych. Właściwości: ph min 7.00 – 8.00; gęstość względna ( przy tem. 25 °C) min. 1,03 g/cm. Produkt o łagodnych środkach zapachowych, nie zawierajacy soli metali, gotowy do użycia. Można polerować za pomocą maszyny szybkoobrotowej.
W/w środki muszą być od jednego producenta co zapewni kompatybilność poszczególnych preparatów ze sobą.
Zamawiający wymaga ulotkę informacyjną I kartę charakterystyki poz. 1,2,3.
Zamawiający wymaga nieodpłatnego przeszkolenia personelu w prawidłowym wykonaniu czynności położenia na powierzchni środków do czyszczenia i konserwacji podłóg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Środki do mycia wykładzin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CE
1.Środek czyszcząco-pilęgnujący.
Poj. 10L.
Szt. 150
2. Środek do codziennego mycia wykładzin poj. 10L.
Szt. 70
Parametry:
Ad.1.
Srodek czyszcząco pielegnujacy do codziennego zastosowania na baize polimerów rozpuszczalnych w wodzie o właściwościach zwilżajacych powierzchnię i samonabłyszczajacych, nie tworzy warstw. Chroni powierzchnię przed zabrudzeniami. Działanie antypoślizgowe. Do wodoodpornych wykładzin podłogowych np. Kauczuku, meganitu.
Skład : <5% niejonowe środki powierzchniowo-czynne, pH.8-8,5, łagodny zapach, środki konserwujące (np.benzisothiazolinone, metthylisothazolinone). Zastosowanie: maszyna jednotarczowa lub manualnie.
Ad.2.
Środek do bieżącego mycia mocno zabrudzonych powierzchni, posadzek winilowych, o przyjemnym zapachu, dużej zdolności wiązania brudu, działajacy w roztworze 0,2%.
Skład : ph.10,5, bez zawartości fosforanów, natomiast z:2-butoksynetanol, węglan sodu,węglan disodu 1-<5%, alkiobenzenosulfonian sodowy 1- <5%.
Można myć ręcznie lub za pomocą maszyny jednotarczowej.
.
W/w środki powinny być od jednego producenta co zapewni kompatybilność poszczególnych preparatów ze sobą.
Zamawiający wymaga ulotkę informacyjną i kartę charakterystyki poz. 1,2.
Zamawiajacy wymaga nieodpłatnego przeszkolenia personelu w prawidłowym wykonaniu czynnosci położenia na powierzchni środków do mycia wykładzin.
Do środka z pozycji 2 zamawiajacy wymaga użyczenia nieodpłatnie na czas trwania umowy 5 szt. urządzeń dozujących. Predkość przepływu 14l/min, z precyzyjnym dozowaniem za pomocą dysz dozujących. Zamawiajacy zastrzega sobie w przypadku uszkodzenia urządzenia naprawy na koszt firmy.
|
| |