Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760040-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155000003, 158110006, 153000001, 151100002, 152000008, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części:
Część 1 Artykuły spożywcze różne
Część 2 Nabiał i mleko
Część 3 Pieczywo
Część 4 Warzywa i owoce
Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie
Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe
Część 7 Jaja
3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest w poniższych tabelach.
4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe.
5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres odpowiadający okresowi realizacji dostaw. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie.
6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac– kuchnia).
7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb – od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°.
8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, elektronicznie na adres e-mail lub numer faks Wykonawcy wskazany w umowie. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.
9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 – dwa razy w tygodniu, dla części 2 – 3 razy w tygodniu, dla części 3 – 6 razy w tygodniu i dla części 6 – wg zapotrzebowania.
10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być:
- świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy,
- dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców),
- dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.
11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem.
12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu.
13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem.
14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia.
15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu.
17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu.
18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9aa6639a-315f-4aa3-ac94-0e0fb201c68a
Biuletyn 760040-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie
Regon 23109500700000
Zamawiajacy adres ulica Szarocin
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamienna Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-75 742 44 20
Zamawiajacy fax 0-75 742 44 20
Zamawiajacy email szarocin@post.pl
Adres strony url www.dpsszarocin.wordpress.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsszarocin.wordpress.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Numer referencyjny 1/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części: Część 1 Artykuły spożywcze różne Część 2 Nabiał i mleko Część 3 Pieczywo Część 4 Warzywa i owoce Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe Część 7 Jaja 3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest w poniższych tabelach. 4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. 5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres odpowiadający okresowi realizacji dostaw. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac– kuchnia). 7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb – od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°. 8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, elektronicznie na adres e-mail lub numer faks Wykonawcy wskazany w umowie. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 – dwa razy w tygodniu, dla części 2 – 3 razy w tygodniu, dla części 3 – 6 razy w tygodniu i dla części 6 – wg zapotrzebowania. 10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być: - świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, - dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców), - dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem. 12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu. 13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu. 18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia opisane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Makaron nitki 250 g (4 jajeczny) - 150kg, 2 Makaron świderki po 2,5 kg z mąki durum - 300kg, 3 Makaron kolanka po 2,5 kg z mąki durum - 500kg, 4 Woda mineralna gazowana - butelki 0,5 l - 600l, 5 Woda mineralna gazowana - butelki 1,5 l - 2000l, 6 Woda mineralna niegazowana - butelki 0,5 l - 600l, 7 Sól po 1 kg - 600kg, 8 Pasztet z drobiu 160g (typu prochowicki)- 400kg, 9 Pasztet z drobiu 300g (typu prochowicki) - 300kg, 10 Konserwy mięsne wieprzowe 300g - 300 kg, 11 Pasztet wieprzowy 500g - 50kg, 12 Ogórek konserwowy po 900 g - 400kg, 13 Mąka pszenna typ 500 po 1 kg - 200kg, 14 Mąka tortowa typ 450 po 1 kg - 700kg, 15 Mąka ziemniaczana po 1 kg - 50kg, 16 Kasza manna po 1 kg - 200kg, 17 Kasza jęczmienna po 1 kg - 400kg, 18 Kasza kukurydziana po 0,5 kg - 50kg, 19 Cukier - wyrób polski - Kategoria I po 1 kg - 3400kg, 20 Cukier puder po 0,5 kg - 20kg, 21 Groszek konserwowy po 400 g - 300kg, 22 Musztarda po 1 kg - 80kg, 23 Ocet po 1 l - 150l, 24 Olej roślinny (opak. 1 l) - 200l, 25 Olej roślinny (opak. 3 l) - 300l, 26 Olej słonecznikowy (opak. 1 l) - 120l, 27 Miód naturalny po 900 g- PSZCZELI - 150kg, 28 Dżemy po 280 g - 300kg, 29 Powidła śliwkowe po 300g - 120kg, 30 Marmolada wieloowocowa po 1 kg - 30kg, 31 Masa makowa po 850 g - 20kg, 32 Brzoskwinie w puszce po 850 g - 20kg, 33 Wiórki kokosowe po 100 g - 5kg, 34 Rodzynki po 500 g - 15kg, 35 Cukier waniliowy po 1 kg - 5kg, 36 Kwasek cytrynowy po 1 kg - 5kg, 37 Proszek do pieczenia po 1 kg - 5kg, 38 Żelatyna po 1 kg - 10kg, 39 Konserwa makrela w pomidorach po 170 g - 180kg, 40 Konserwa makrela w oleju po 170 g - 180kg, 41 Pieczarki marynowane po 850 g - 60kg, 42 Płatki kukurydziane po 500 g - 100kg, 43 Płatki owsiane błyskawiczne po 400 g - 80kg, 44 Płatki jęczmienne błyskawiczne po 400 g - 50kg, 45 Ananasy w puszce po 500 g - 30kg, 46 Napoje owocowe różne gazowane po 1,5 l - 180szt., 47 Napoje owocowe różne niegazowane po 1,5 l - 180szt., 48 Fasola konserwowa czerwona 400g - 70kg, 49 Cieciorka konserwowa 400g - 120kg, 50 Majonez 700 g typu Winiary - 600kg, 51 Oranżada różna po 1,5 l - 180szt., 52 Woda mineralna niegazowana – butelka po 1,5 l - 2000szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał i mleko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Ser biały półtłusty - 1400kg, 2 Ser topiony kostka kremowy 100g - 400kg, 3 Serek homogenizowany po 150 g typu Danio - 450kg, 4 Śmietana 18% po 400 g - 700kg, 5 Śmietana 30% po 200 g - 250kg, 6 Jogurt owocowy po 115 g typu Danon - 500szt., 7 Jogurt naturalny po 150 g min. 3% tłuszczu w 100g produktu - 3000szt., 8 Jogurt owocowy po 150 g typu Jogobella - 6000szt., 9 Masło extra min. 82% tłuszczu zwierzęcego (osełka po 100 g) - 200kg, 10 Masło extra min 82% tłuszczu zwierzęcego pakowane po 200 g - 250kg, 11 Masło smakowe typu smaksełko po 100 g - 60kg, 12 Margaryna z masłem do smarowania pieczywa min 5% masła - 1200kg, 13 Margaryna do smarowania pieczywa min. 60% tłuszczu - 600kg, 14 Ser żółty (typu gouda) - 150kg, 15 Ser żółty (typu salami) - 600kg, 16 Ser żółty typu dziurawiec - 200kg, 17 Ser żółty typu morski - 50kg, 18 Ser żółty EDAMSKI - 50kg, 19 Ser żółty dziurawiec typu RYCKI - 50kg, 20 Ser żółty typu rolada ustrzycka - 150kg, 21 Ser żółty wędzony - 50kg, 22 Margaryna do pieczenia typu KASIA - 350kg, 23 Margaryna mleczna - 100kg, 24 Mleko 1l 2% tłuszczu - 6000l, 25 Maślanka - 1l200l, 26 Kefir 380 g - 1500szt., 27 Serek wiejski 150 g - 1000szt., 28 Serek kanapkowy po 150 g - 200szt., 29 Serek typu mój ulubiony po 450 g - 100kg, 30 Deser ryżowy po 150 g - 300szt., 31 Deser - kaszka po 150 g - 300szt., 32 Deser - serniczek po 150 g - 300szt., 33 Ser biały mielony 1 kg - 150szt., 34 Serek kanapkowy typu Łaciaty 135 g (różne smaki) - 800szt., 35 Serek typu Almette 150 g - 240szt., 36 Mleko 3.2% - 1 l typu Łaciate - 500szt., 37 Ser biały mielony 1 kg (różne smaki) - 300szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Chleb zwykły krojony 500 g - 7000kg, 2 Chleb z orkiszem krojony 500 g - 350kg, 3 Chleb typu FITNNESS krojony 500 g - 350kg, 4 Chleb IG dla diabetyków 300 g - 350kg, 5 Chleb żytni razowy ze słonecznikiem 500 g - 350kg, 6 Chleb graham 500 g - 350kg, 7 Bułka pszenna wrocławska krojona 350 g - 5000kg, 8 Bułka duża pszenna po 90 g - 15000szt., 9 Bułka tarta - 50kg, 10 Bułka słodka z serem - 2500szt., 11 Bułka słodka z marmoladą - 1500szt., 12 Bułka słodka z jagodami - 500szt., 13 Pączki z marmoladą - 200szt., 14 Pączki z nadzieniem różanym - 200szt., 15 Rogal maślany po 50 g - 8000szt., 16 Bułka maślana 90 g - 2000szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Burak czerwony - 900kg, 2 Cebula - 600kg, 3 Marchew - 2000kg, 4 Seler - 250kg, 5 Ziemniaki młode - 5000kg, 6 Ziemniaki - 12000kg, 7 Ogórek świeży od 01.01.2021 do 30.06.2021 i od 01.11.2021 do 31.12.2021 - 400kg, 8 Ogórek świeży od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 500kg, 9 Ogórek małosolny - 250kg, 10 Ogórek kiszony - 400kg, 11 Kapusta pekińska - 150kg, 12 Kapusta kiszona - 800kg, 13 Kapusta biała młoda - 500szt., 14 Kapusta biała - 300kg, 15 Kapusta włoska - 50szt., 16 Kapusta czerwona - 100kg, 17 Sałata zielona - 1000szt., 18 Kalafior świeży - 150szt., 19 Koper świeży - 2000pęczek, 20 Pietruszka natka świeża - 1500pęczek, 21 Jabłka - 3000kg, 22 Pomidory świeże od 01.01.2021 do 30.06.2021 i od 01.11.2021 do 31.12.2021 - 900kg, 23 Pomidory świeże od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 500kg, 24 Pomidor malinowy od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 100kg, 25 Szczypior - 1500pęczek, 26 Czosnek krajowy - 400szt., 27 Pietruszka korzeń - 250kg, 28 Por - 350kg, 29 Cytryna - 500kg, 30 Groch łuskany po 5 kg - 200kg, 31 Fasola Jasiek po 500 g - 150kg, 32 Orzech włoski łuskany - 5kg, 33 Rzodkiewka - 2500pęczek, 34 Rabarbar - 30kg, 35 Botwina - 200szt., 36 Brokuł - 50szt., 37 Fasolka szparagowa żółta od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 50kg, 38 Fasolka szparagowa zielona od 01.07.2021 do 31.10.2021 - 100kg, 39 Sałata lodowa - 100szt., 40 Pieczarka świeża - 300kg
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Filet z piersi kurczaka - 300kg, 2 Uda z kurczaka z obciętym grzbietem - 1000kg, 3 Skrzydełko z kurczaka - 50kg, 4 Porcja rosołowa z kurczaka - 1200kg, 5 Kurczak świeży - 400kg, 6 Udziec z indyka b/k - 150kg, 7 Wątroba wieprzowa - 150kg, 8 Wołowina - pręga b/k - 30kg, 9 Wołowina - ligawa b/k - 80kg, 10 Wołowina b/k pieczeniowa - 50kg, 11 Wieprzowina - golonka tylna - 80kg, 12 Wieprzowina - szynka b/k - 800kg, 13 Wieprzowina - łopatka b/k i bez tłuszczu - 100kg, 14 Wieprzowina - karkówka b/k - 500kg, 15 Wieprzowina - biodrówka b/k - 50kg, 16 Wieprzowina - pachwina - 50kg, 17 Wieprzowina - nóżki - 50kg, 18 Wieprzowina - przedgolonki - 30kg, 19 Wieprzowina-schab b/k - 600kg, 20 Żeberka wieprzowe trójkąty - 60kg, 21 Wieprzowina - kości schabowe - 100kg, 22 Parówka z szynki - 70kg, 23 Polędwica drobiowa - 150kg, 24 Polędwica z warzywami - 100kg, 25 Kiełbasa parówkowa serdelki - 600kg, 26 Kiełbasa śląska - 600kg, 27 Kiełbasa szynkowa - 80kg, 28 Kiełbasa szynkowa drobiowa - 150kg, 29 Kiełbasa wiejska - 20kg, 30 Kiełbasa mielonka - 50kg, 31 Kiełbasa zwyczajna - 400kg, 32 Kiełbasa krakowska parzona - 200kg, 33 Kiełbasa mortadela - 120kg, 34 Kiełbasa piwna - 30kg, 35 Kiełbasa biała parzona - 80kg, 36 Kiełbasa biała surowa - 30kg, 37 Kiełbasa żywiecka - 150kg, 38 Kiełbasa golonkowa - 30kg, 39 Kiełbasa jałowcowa - 40kg, 40 Schab wędzony - 30kg, 41 Schab pieczony - 50kg, 42 Polędwica sopocka - 150kg, 43 Ogonówka wędzona - 60kg, 44 Baleron - 50kg, 45 Pierś wędzona z indyka - 20kg, 46 Filet z piersi indyka - 50kg, 47 Boczek surowy - 80kg, 48 Boczek wędzony parzony - 60kg, 49 Boczek faszerowany - 30kg, 50 Rolada boczkowa - 30kg, 51 Szynka gotowana - 150kg, 52 Szynka typu z pieca - 60kg, 53 Szynka typu krucha - 50kg, 54 Szynka drobiowa prasowana - 50kg, 55 Salceson drobiowy z kurczaka - 150kg, 56 Salceson drobiowy z indyka - 150kg, 57 Salceson wieprzowy włoski - 50kg, 58 Kaszanka z podrobami - 300kg, 59 Pieczeń wieprzowa - 200kg, 60 Pieczeń a’la kaczka - 120kg, 61 Pasztet zapiekany wieprzowy - 80kg, 62 Pasztetowa drobiowa - 300kg, 63 Słonina świeża bez skóry - 140kg, 64 Żołądki drobiowe świeże - 40kg, 65 Żołądki z indyka świeże - 40kg, 66 Kości wędzone wieprzowe - 250kg, 67 Kiełbasa salami - 10kg, 68 Szynka konserwowa prasowana wieprzowa - 350kg, 69 Kiełbasa ze świniobicia - 20kg, 70 Kabanosy wieprzowe - 15kg, 71 Kabanosy drobiowe - 15kg, 72 Kiełbasa biała z szynki - 30kg, 73 Parówka z fileta - 20kg, 74 Pasztet borowikowy - 100kg, 75 Pasztetowa wędzona - 50kg, 76 Kiełbasa wieprzowa z cielęciną - 20kg, 77 Kiełbasa geesowska - 20kg, 78 Kiełbasa myśliwska - 20kg, 79 Ćwiartka z kurczaka - 300kg, 80 Kurczak w galarecie - 30kg, 81 Smaczek konserwowy - 30kg, 82 Pasztetowa w naturalnym jelicie - 30kg, 83 Pasztet zapiekany drobiowy - 50kg, 84 Indyk lux w galarecie - 30kg, 85 Kiełbasa podwawelska - 30kg, 86 Mielonka tyrolska - 40kg, 87 Kiełbasa krakowska podsuszana - 20kg, 88 Schab prosto z wędzarni - 20kg, 89 Szynka prosto z wędzarni - 20kg, 90 Boczek prosto z wędzarni - 20kg
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby, mrożonki i przetwory warzywno owocowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1 Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury - 300kg, 2 Miruna mrożona - filet SHP, bez glazury - 600kg, 3 Śledź a’la Matjas - 400kg, 4 Śledź po kaszubsku – opakowanie po 2,5 kg - 50kg, 5 Śledź po wiejsku – opakowanie po 2,5 kg - 100kg, 6 Pyzy z mięsem - 320kg, 7 Pyzy ziemniaczane - 200kg, 8 Knedle z truskawkami - 240kg, 9 Mrożonka wiosenna 7 skład. - 500kg, 10 Mrożonka włoszczyzna paski - 800kg, 11 Mrożonka bukiet warzyw - 500kg, 12 Mrożonka kompotowa - 700kg, 13 Kalafior mrożony - 100kg, 14 Truskawka mrożona - 100kg, 15 Fasola mrożona szparagowa - 300kg, 16 Lody różne na patyku po 110 ml - 500szt., 17 Lody rożne rożek po 110 ml - 300szt., 18 Lody różne w kubku po 200 ml - 500szt., 19 Lody różne po 5 l - 50kg, 20 Pierogi z serem - 120kg, 21 Pierogi ruskie - 120kg, 22 Tłuszcz FRYTURA - 30kg, 23 Szczaw konserwowy po 320 g - 40kg, 24 Jabłka prażone "szarlotka" po 11 kg - 300kg, 25 Margaryna w płynie po 3,7 l - 10l, 26 Ćwiartka z kurczaka mrożona - 300kg, 27 Czarna porzeczka mrożona - 100kg, 28 Kluski śląskie z dziurą - 120kg, 29 Mrożone leczo - 150kg, 30 Malina mrożona - 50kg, 31 Szpinak rozdrobniony - 50kg, 32 Koncentrat owocowy po 5 l (Kanister) bez syntetycznych barwników i substancji słodzących - 20l, 33 Jagoda mrożona - 40kg
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: Jaja kurze L - 1335 Paletka (po 30 szt.)
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)