GuidZP400 |
3b8d4667-813e-474c-8912-17375f62e26c
|
Biuletyn |
759832-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kościerski
|
Regon |
19167511000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościerzyna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 680 18 40
|
Zamawiajacy fax |
58 680 18 58
|
Zamawiajacy email |
zp1@powiatkoscierski.pl
|
Adres strony url |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna, w pokoju nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE: Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.44.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE:
Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie,
Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie,
Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw materiałów biurowych polegających na dostawie, potwierdzonych odpowiednimi referencjami, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował jedną dostawę materiałów biurowych za minimum 40.000,00 złotych brutto, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto) dla części I zamówienia, 500,00 złotych brutto, (słownie: pięćset złotych brutto) dla części II i III zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) wykaz dostaw materiałów biurowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 5 do SIWZ;
2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje:
a) dane podmiotu udostępniającego zasób,
b) dane podmiotu przyjmującego zasób,
c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę, której wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a. mającym wpływ na realizację umowy, dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b. zmiany siedziby Zamawiającego dokonanej w trakcie trwania Umowy.
2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
|
| |