| Data publikacji |
2020-12-01 |
| Data zakończenia |
2020-12-16 00:00:00 |
| Instytucja |
Krakowski Szkolny Ośrodek Sportowy im. Szarych Szeregów |
| Miejscowość |
Kraków |
| Województwo |
małopolskie |
| Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Przetworzone owoce i warzywa,
- Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Napoje bezalkoholowe
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
759731-N-2020 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
151000009, 152000000, 158100009, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006, 159800001, 31425003, 153300000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
da974038-c305-40c0-ac0b-1e5a13c64cae
|
| Biuletyn |
759731-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Krakowski Szkolny Ośrodek Sportowy im. Szarych Szeregów
|
| Regon |
19216900000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Powstania Warszawskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-541
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
124 115 866,
|
| Zamawiajacy fax |
124 106 437
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@ksos.pl,
|
| Adres strony url |
http://centrum.ksos.pl/zamowienia-publiczne/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://centrum.ksos.pl/zamowienia-publiczne/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Baza Szkoleniowo-Wypoczynkowa "Lubogoszcz" w Kasince Małej , 34-734 Kasinka Mała
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej z podziałem na zadania – liczba zadań 10
|
| Numer referencyjny |
A.272.6.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
10
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej z podziałem na zadania – liczba zadań 10.
Zadanie nr 1 – dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30-5 – Wędliny
Zadanie nr 2 – dostawa ryb i przetworów rybnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0 – Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.10.00-3 – Ryby mrożone
Zadanie nr 3 – dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zadanie nr 4 – dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2 – Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Zadanie nr 5 – dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 – Produkty mleczarskie
Zadanie nr 6 – dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku nr 5.6 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
Zadanie nr 7 – dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku nr 5.7 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6 – Różne produkty spożywcze
Zadanie nr 8 – dostawa napojów bezalkoholowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku nr 5.8 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1 – Napoje bezalkoholowe
Zadanie nr 9 – dostawa jaj Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 zawarty jest w załączniku nr 5.9 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3 – Jaja
Zadanie nr 10 – dostawa produktów przetworzonych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 10 zawarty jest w załączniku nr 5.10 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0 – Przetworzone owoce i warzywa
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5.1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i przetworów rybnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku nr 5.2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku nr 5.3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku nr 5.4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku nr 5.5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku nr 5.6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku nr 5.7 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa napojów bezalkoholowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku nr 5.8 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 zawarty jest w załączniku nr 5.9 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów przetworzonych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 10 zawarty jest w załączniku nr 5.10 do SIWZ.
|
| | |