,,Zabudowa meblowa na wymiar”

Data publikacji 2020-12-03
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761873-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA(OPZ).
4.1. Nazwa zamówienia Zabudowa meblowa na wymiar
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy mebli opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym
4.3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze istotnymi postanowieniami umowy, stanowiącymi Załącznik nr 5 do SIWZ.
39130000-2 meble biurowe
33192000-2 meble medyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e969c77b-52a1-44f4-8632-6d8219b72665
Biuletyn 761873-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka
Regon 16292906000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Milenijna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-125
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5193391,
Zamawiajacy fax 22 5193375
Zamawiajacy email krystyna.motyl@zozbialoleka.waw.pl,
Adres strony url www.zozbialoleka.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zozbialoleka.waw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbialoleka.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres SPZOZ Warszawa Białołęka
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres SPZOZ Warszawa Białołęka 03-125 Warszawa ul. Milenijna 4
Nazwa nadana zamowieniu ,,Zabudowa meblowa na wymiar”
Numer referencyjny ZP/23/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA(OPZ). 4.1. Nazwa zamówienia Zabudowa meblowa na wymiar 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy mebli opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym 4.3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze istotnymi postanowieniami umowy, stanowiącymi Załącznik nr 5 do SIWZ. 39130000-2 meble biurowe 33192000-2 meble medyczne
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku. Informacje dodatkowe Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku. Informacje dodatkowe Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku. Informacje dodatkowe Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia zgodnie z załącznikiem nr 5do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 10. Zmiana Umowy 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą Stronę pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego; 3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron winna udokumentować; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 10) 11) w zakresie wysokości kar umownych po zawarciu ugody przez Strony, zgodnie z ustawą o finansach publicznych - z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osób wskazanych w § 3 ust. 4, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach: 1) przedłużenia terminu wykonania Umowy, w szczególności o którym mowa w § 2 ust. 1, wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 2) w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany nazwy handlowej mebli przez producenta w stosunku do określonego w opisie przedmiotu zamówienia - ofercie, której kopia stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa. 5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany, z zastrzeżeniem ust. 3.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria długość gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)