GuidZP400 |
02c93383-f894-4761-af29-70a358dfc956
|
Biuletyn |
761828-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Badań Jądrowych
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Andrzeja Sołtana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 273 16 04
|
Zamawiajacy fax |
22 273 16 53
|
Zamawiajacy email |
ncbj@ncbj.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ncbj.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ncbj.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ncbj.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock - Świerk, Biuro Przepustek NCBJ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa klastra obliczeniowego HPC (high performance computing) wraz z instalacją i rozbudową infrastruktury technicznej
|
Numer referencyjny |
IZP.270.127.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest rozbudowa klastra obliczeniowego HPC (high performance computing), wraz z instalacją i rozbudową infrastruktury technicznej.
2. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje dostawę nowych serwerów obliczeniowych i dyskowych oraz instalację infrastruktury technicznej dla tych systemów, a także zapewnienie uaktualnienia oprogramowania w okresie gwarancji.
3. Wymagania szczegółowe i warunki odbioru określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia (w formie stacjonarnej lub zdalnej) w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, w miejscu jego instalacji, w wymiarze 2 godzin dla 8 osób. Tematyka szkolenia musi obejmować wszelkie czynności niezbędne do poprawnej eksploatacji dostarczonego sprzętu, w tym modyfikacje typologii połączeń , wymiany komponentów sprzętowych oraz obsługę interfejsów zarządzających (zarówno poprzez konsolę graficzną jak i tekstową). Program oraz tematyka szkolenia muszą zostać skonsultowane z Zamawiającym oraz zaakceptowane przez niego.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt wraz z oprogramowaniem na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, od podpisania protokołu obioru.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż wymagane w dokumentacji technicznej oraz ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez Zamawiającego.
7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał lub wyrób jest zgodny z wymogami SIWZ podejmie Zamawiający na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę informacji o materiałach lub wyrobach (np. katalogi, certyfikaty).
8. W przypadku, gdy Zamawiający powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty do nich równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do dnia 28 grudnia 2020, a zapewnienie uaktualnienia oprogramowania w okresie trwania gwarancji zgodnie z wybrana jako najkorzystniejsza ofertą
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw klastra serwerów o mocy obliczeniowej przynajmniej 50 TFLOPS o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
1 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie określonym w SEKCJA III.1.3, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 5 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Nr konta PKO BP XII O/W-wa
58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy IZP.270.127.2020”
4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty).
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia o których mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
a) zmiana wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiana w obowiązujących przepisach prawa, powodująca konieczność dokonania zmian
w Umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|