GuidZP400 |
182eb72a-d47c-46a0-9e8a-14ee96681a43
|
Biuletyn |
761561-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
38014910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krótka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 123 077
|
Zamawiajacy fax |
943 123 077
|
Zamawiajacy email |
mopsbialogard@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mops.bialogard.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.mops.bialogard.info/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mops.bialogard.info/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 78-200 Białogard,ul. Krótka 1, Biuro Obsługi Interesanta - parter.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOGARDZIE W ROKU 2021
|
Numer referencyjny |
SAO.271.4.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. artykułów spożywczych, nabiału, mrożonych warzyw, mięsa i wędlin, świeżych warzyw i jaj oraz pieczywa, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU CENOWYM, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 6 zadań:
1) zadanie nr 1 artykuły spożywcze
2) zadanie nr 2 nabiał
3) zadanie nr 3 mrożone warzywa
4) zadanie nr 4 mięso i wędliny
5) zadanie nr 5 świeże warzywa i jaja
6) zadanie nr 6 pieczywo
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat prze upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumentami potwierdzającymi powyższe warunku są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych. Za jedno zamówienie Zamawiający uważa dostawę art. żywnościowych przez okres co najmniej 3 miesięcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub CEiIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
2. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego wskazanych wyżej , w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postepowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.
4. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym , chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1 – 6.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane ( wg wzoru Zamawiającego, zał. nr 4), z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały lub są wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca mnie ma obowiązku przekładania dowodów – Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do wykazu).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu wykonawcy (jeżeli dotyczy).
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu, a także musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając i załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy) .
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru Zamawiającego, w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zapisy dotyczące zmiany postanowień umowy zawarte są w § 9 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ.
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2.
2. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a. w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy;
b. zamiana ilości szt. w poszczególnych pozycjach, określonych w zestawieniu kosztów zadania z zastrzeżeniem, że cena jednostkowa i maksymalna kwota umowy nie ulegną zmianie.
2) inne:
a. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
b. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
c. zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych artykułów żywnościowych, nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania zmian w zakresie jadłospisu klientów Ośrodka;
d. jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako „typ równoważny” nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 5, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do przedmiotowego przetargu;
3) w zakresie realizacji umowy:
a. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy – jeśli dotyczy
b. w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej zmiana rozpoczęcia terminu realizacji umowy/dostaw.
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno -organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców, NIP, REGON);
b. zmiany danych teleadresowych.
3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach normowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086).
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg Załącznika Nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mrożone warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika Nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Świeże warzywa i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika Nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika Nr 5 do SIWZ
|
| |