GuidZP400 |
253c0f1f-f7a6-4c8a-b36e-7dfa336940e6
|
Biuletyn |
761143-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
|
Regon |
16122452000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-002
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 224 232,
|
Zamawiajacy fax |
226 224 732
|
Zamawiajacy email |
przetargi@mcps.com.pl,
|
Adres strony url |
www.mcps.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcps.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/ ID 402415
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/ ID 402415
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostarczenie 13 rodzajów materiałów promocyjnych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
|
Numer referencyjny |
MCPS/ZP/KM/351-14/2020/D
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej 13 rodzajów materiałów promocyjnych.
Zamówienie obejmuje:
1) Parasol-300 sztuk,
2) Portfel damski-100 sztuk,
3) Portfel męski- 100 sztuk,
4) Zestawu konfitur- 200 sztuk,
5) Kompresy reklamowe (1000 ciepłych, 1000 zimnych) - 2000 sztuk,
6) Brulion ekologiczny- 1000 sztuk,
7) Ski pass z wysuwaną linką- 500 sztuk,
8) Teczka na dokumenty z miejscem na laptopa- 200 sztuk,
9) Multi tool / narzędzie wielofunkcyjne- 500 sztuk,
10) Klucz higieniczny- 500 sztuk,
11) Zaślepka na kamerkę laptopa- 500 sztuk,
12) Bambusowe pudełko śniadaniowe ze sztućcami- 300 sztuk,
13) Wodoodporny plecak- 50 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
104495,66
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 p.z.p. Wykonawca składa: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2)w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.
1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przesłanki zmiany treści umowy określa Wzór ogólnych warunków umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
IV 6 6 |
1.Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, przygotowaną w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. 2.Zamawiający zaleca, aby w odniesieniu do kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosować niniejsze zasady:
1)ofertę należy sporządzić w języku polskim, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne Zamawiający zaleca przede wszystkim stosowanie formatu danych .pdf,
2)dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się, w miarę możliwości, konwertować do formatu .pdf,
3)ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis w formacie PAdES,
4)w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż .pdf (np. .doc, .docx), zaleca się stosować podpis w formacie XAdES o typie ZEWNĘTRZNYM. W takim wypadku należy przekazać Zamawiającemu plik z podpisywaną treścią oraz plik z rozszerzeniem XAdES o tej samej nazwie (2 pliki),
5) UWAGA: artykuł 3 pkt 12 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS): "kwalifikowany podpis elektroniczny” oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego" – w świetle powyższej definicji ePUAP nie jest certyfikowanym podpisem kwalifikowanym.
3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
4.Wraz z ofertą Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego przesyła aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w § 7 ust. 1 specyfikacji.
5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- oświadczenia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z Wykonawców w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 6.Dla skutecznego złożenia oświadczenia, dokument muszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo upoważnione na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 7.Ofertę z załącznikami, w tym oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do specyfikacji, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.). 8.Obowiązek złożenia oświadczenia, będącego załącznikiem nr 4 do specyfikacji w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób określony powyżej dotyczy również oświadczenia składanego na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.
6. Próbki materiałów promocyjnych stanowiące integralną część oferty, Wykonawca składa w Kancelarii Zamawiającego, (ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, pok. 312, III piętro) do terminu składania ofert wskazanego w SIWZ.
|