Usługa utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich oraz integracji CMS z innymi usługami zewnętrznymi z wykorzystaniem technologii PHP, React, JavaScript/Typescript, HTML/CSS oraz Rest API

Data publikacji 2020-12-03
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761313-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich powiązanych wspólnym systemem zarządzania treścią CMS (komunikacja dwukierunkowa) oraz innych produktów w tym m. in. stronę Gdyńskiego Centrum Kontaktu wykonanych w ramach usługi rozwoju (4180 roboczogodzin) przez okres wskazany w umowie liczony od dnia podpisania umowy. Wykonawca zagwarantuje opiekę nad portalami, hosting oraz zasilanie danymi. Aplikacje webowe w skład których wchodzi również CMS wymagają przeniesienia na serwery Wykonawcy.
W ramach usługi rozwoju Wykonawca będzie musiał przygotować na podstawie dostarczonych przez zamawiającego makiet oraz opisów funkcjonalności m.in. nowe moduły dla aplikacji gdynia.pl, wdrożyć nową odsłonę Biuletynu Informacji Publicznej działającego w oparciu o istniejący system CMS, wykonać portal Gdyńskiego Centrum Kontaktu wraz z integracją z istniejącym systemem CMS. Katalog prac wykonanych w ramach usługi rozwoju może ulec rozszerzeniu. Usługi będą zlecane przez Zamawiającego po negocjacjach z Wykonawcą, w wyniku których ustalona zostanie liczba roboczogodzin koniecznych do zrealizowania danego zadania oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia prac. Usługi rozwoju będą wykonywane na podstawie makiet graficznych (High-Fidelity Wireframes) oraz opisów funkcjonalności przygotowanych przez Zamawiającego. Produkty wykonane w ramach usługi rozwoju muszą korzystać ze wspólnej bazy danych i być zintegrowane w ramach jednego systemu zarządzania treścią. Zamawiający nie dopuszcza zmiany obecnego systemu zarządzania treścią na inny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 acb5da52-1bb8-4554-8189-5364b0baf3ce
Biuletyn 761313-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdyni
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy email umgdynia@gdynia.pl
Adres strony url www.gdynia.pl
Adres strony internetowej https://bip.um.gdynia.pl/profil-nabywcy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.um.gdynia.pl/uslugi,6435/usluga-utrzymania-oraz-rozwoju-aplikacji-miejskich-oraz-integracji-cms-z-innymi-uslugami-zewnetrznymi-z-wykorzystaniem-technologii-php-react-javascript-typescript-html-css-oraz-rest-api,558572
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Gdyni, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Usługa utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich oraz integracji CMS z innymi usługami zewnętrznymi z wykorzystaniem technologii PHP, React, JavaScript/Typescript, HTML/CSS oraz Rest API
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich powiązanych wspólnym systemem zarządzania treścią CMS (komunikacja dwukierunkowa) oraz innych produktów w tym m. in. stronę Gdyńskiego Centrum Kontaktu wykonanych w ramach usługi rozwoju (4180 roboczogodzin) przez okres wskazany w umowie liczony od dnia podpisania umowy. Wykonawca zagwarantuje opiekę nad portalami, hosting oraz zasilanie danymi. Aplikacje webowe w skład których wchodzi również CMS wymagają przeniesienia na serwery Wykonawcy. W ramach usługi rozwoju Wykonawca będzie musiał przygotować na podstawie dostarczonych przez zamawiającego makiet oraz opisów funkcjonalności m.in. nowe moduły dla aplikacji gdynia.pl, wdrożyć nową odsłonę Biuletynu Informacji Publicznej działającego w oparciu o istniejący system CMS, wykonać portal Gdyńskiego Centrum Kontaktu wraz z integracją z istniejącym systemem CMS. Katalog prac wykonanych w ramach usługi rozwoju może ulec rozszerzeniu. Usługi będą zlecane przez Zamawiającego po negocjacjach z Wykonawcą, w wyniku których ustalona zostanie liczba roboczogodzin koniecznych do zrealizowania danego zadania oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia prac. Usługi rozwoju będą wykonywane na podstawie makiet graficznych (High-Fidelity Wireframes) oraz opisów funkcjonalności przygotowanych przez Zamawiającego. Produkty wykonane w ramach usługi rozwoju muszą korzystać ze wspólnej bazy danych i być zintegrowane w ramach jednego systemu zarządzania treścią. Zamawiający nie dopuszcza zmiany obecnego systemu zarządzania treścią na inny.
Cpv glowny przedmiot 72212000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. dotychczasowemu Wykonawcy w zakresie powtórzeń podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia, dla każdej części zamówienia polegających na świadczeniu usług programistycznych w wymiarze nie większym niż 2090 roboczogodzin.
Data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • wykonał minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu aplikacji mobilnej zintegrowanej poprzez REST API z co najmniej 5 różnymi usługami zewnętrznymi np. prognozą pogody, czujnikami jakości powietrza, przedszkolami, elektronicznym dziennikiem, portalem informacyjnym. Aplikacja powinna prezentować konto użytkownika, zniżki/rabaty przyznawane, w ramach karty mieszkańca lub karty lojalnościowej oraz powinna być zintegrowana z systemem zarządzania treścią. Aplikacja musi być wykonana w technologii React i być dostępna na systemach Android oraz iOS, o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto. Wymagana jest co najmniej jedna aktualizacja. • Wykonał lub wykonuje usługę utrzymania o wartości usługi co najmniej 100 000,00 zł brutto w skali roku. • Wykonał minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu portalu zintegrowanego komunikacją dwukierunkową z aplikacją mobilną dla partnerów oraz użytkowników końcowych do obsługi kart mieszkańców/kart lojalnościowych wraz z zaawansowanym systemem zarządzania treścią z przeznaczeniem dla min. 250 000 użytkowników (CMS musi być systemem autorskim, nie dopuszcza się systemów opartych na rozwiązaniach bezpłatnych typu open source, opartych na licencji GNU/GPU takich jak np. Word Press czy Joomla), o wartości usługi co najmniej 140.000,00 zł brutto. • Wykonał 1 usługę polegającą na wykonaniu systemu rezerwacji wizyt zintegrowanego z usługami zewnętrznymi poprzez API - bramką sms, serwerem poczty email, Voicebotem oraz dostarczył system zarządzania rezerwacjami. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia publicznego: Programiści – dwie osoby, z których każda: a. posiada wykształcenie wyższe informatyczne; b. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę Programisty w co najmniej w dwóch projektach informatycznych związanych z budową serwisów internetowych opartych na autorskim CMSie oraz aplikacji dla systemów Android i iOS przy założeniu, że strona i aplikacja korzystają z jednej bazy danych, a wartość każdego projektu była nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu dotyczący: a. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy – spełniają łącznie (w sumie); b. zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego – spełniają łącznie (w sumie). Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt od 8.2.5, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 7.2.1.1, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego odpowiednio do warunku określonego w pkt 7.2.1.2, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (wzór formularza oferty został określony został w załączniku nr 1 do SIWZ) 2) formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1A; 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SIWZ). 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2B do SIWZ) 5) Dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków (Załącznik nr 6); 6) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy. 7) Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 8) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 9) Dowód wniesienia wadium; 10) W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 61 1440 1026 0000 0000 0040 6228 z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu na usługę utrzymania oraz rozwoju aplikacji miejskich oraz integracji CMS z innymi usługami zewnętrznymi z wykorzystaniem technologii PHP, React, JavaScript/Typescript, HTML/CSS oraz Rest API.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2020r. godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Gdyni, Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia w pok. 105a. Otwarcie jest jawne Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert tylko i wyłącznie za pośrednictwem transmisji on-line pod adresem: https://linkd.pl/2df2, adres alternatywny: https://www.youtube.com/channel/UCd86_uZPf1oyAfdTMTWp0Wg/live.

Criterion

Kryteria czas naprawy błędu niekrytycznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria łączna cena usługi utrzymania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria czas naprawy błędu krytycznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena usługi rozwoju
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)