1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu:
a) sieć LAN/ WLAN złożona z 21 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym , dostępem do internetu oraz przełącznikiem sieciowym / switch sieciowy;
b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej+ szafa RACK 19``;
c) kompletny zestaw serwerowy;
d) reflektometr OTDR;
e) spawarka światłowodowa;
f) koncentrator ADSL;
g) tester parametrów sieci telekomunikacyjnych z funkcją TDR lub dwa oddzielne urządzenia - tester sieci telekomunikacyjnych i reflektometr TDR;
h) projektor multimedialny; ekran projekcyjny elektryczny; sufitowy uchwyt z pełną regulacją; odtwarzacz multimedialny.
2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
4. Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany
z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym
z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
5. Przedmiot umowy należy zrealizować w terminie nie późniejszym niż do dnia 22 stycznia 2021 roku. Termin rozpoczęcia dostawy ustala się nie wcześniej niż w dniu 4 stycznia 2021 roku.
6. Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych
w Lublińcu, dokona zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku
z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania preferencyjnej stawki VAT 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, o ile spełnione będą warunki do zastosowania przedmiotowej stawki. Ustalenie prawidłowego obowiązku podatkowego ciąży na Wykonawcy. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę preferencyjnej stawki VAT 0%, Zamawiający wymaga wskazania tej stawki już na etapie składania ofert.
8. Zamawiający wymaga, aby komputery wyprodukowano nie wcześniej niż w 2020 roku. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone wyposażenie musi posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami.
9. Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych,
w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu
do internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone
do użytku w szkołach w powyższych celach.
10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny - posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
11. Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem.
12. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu dokumentację dostawy zawierającą co najmniej:
a) kartę gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy,
b) instrukcje techniczne,
c) atesty, aprobaty techniczne, ewentualne deklaracje zgodności wraz z ich spisem przyporządkowującym ww. dokumenty do określonych elementów dostawy,
d) protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów – w przypadku sprzętów wymagających podłączenia i uruchomienia.
13. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy powinne być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza.
14. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty katalogowe z poświadczeniem autentyczności, na której będzie przedstawiony proponowany sprzęt. Karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, oznaczenie modelu, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry.
15. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych
w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność
w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
16. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
|
GuidZP400 |
7da3c116-7d75-436a-a407-c5c925c7eb7a
|
Biuletyn |
761578-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
15139906000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 510 514,
|
Zamawiajacy fax |
343 510 511
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801&r=r
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801&r=r
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42 – 700 Lubliniec.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
|
Numer referencyjny |
RZP.272.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu:
a) sieć LAN/ WLAN złożona z 21 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym , dostępem do internetu oraz przełącznikiem sieciowym / switch sieciowy;
b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej+ szafa RACK 19``;
c) kompletny zestaw serwerowy;
d) reflektometr OTDR;
e) spawarka światłowodowa;
f) koncentrator ADSL;
g) tester parametrów sieci telekomunikacyjnych z funkcją TDR lub dwa oddzielne urządzenia - tester sieci telekomunikacyjnych i reflektometr TDR;
h) projektor multimedialny; ekran projekcyjny elektryczny; sufitowy uchwyt z pełną regulacją; odtwarzacz multimedialny.
2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
4. Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany
z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym
z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
5. Przedmiot umowy należy zrealizować w terminie nie późniejszym niż do dnia 22 stycznia 2021 roku. Termin rozpoczęcia dostawy ustala się nie wcześniej niż w dniu 4 stycznia 2021 roku.
6. Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych
w Lublińcu, dokona zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku
z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania preferencyjnej stawki VAT 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, o ile spełnione będą warunki do zastosowania przedmiotowej stawki. Ustalenie prawidłowego obowiązku podatkowego ciąży na Wykonawcy. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę preferencyjnej stawki VAT 0%, Zamawiający wymaga wskazania tej stawki już na etapie składania ofert.
8. Zamawiający wymaga, aby komputery wyprodukowano nie wcześniej niż w 2020 roku. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone wyposażenie musi posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami.
9. Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych,
w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu
do internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone
do użytku w szkołach w powyższych celach.
10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny - posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
11. Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem.
12. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu dokumentację dostawy zawierającą co najmniej:
a) kartę gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy,
b) instrukcje techniczne,
c) atesty, aprobaty techniczne, ewentualne deklaracje zgodności wraz z ich spisem przyporządkowującym ww. dokumenty do określonych elementów dostawy,
d) protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów – w przypadku sprzętów wymagających podłączenia i uruchomienia.
13. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy powinne być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza.
14. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty katalogowe z poświadczeniem autentyczności, na której będzie przedstawiony proponowany sprzęt. Karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, oznaczenie modelu, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry.
15. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych
w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność
w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
16. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA!
Dostawa przedmiotu zamówienia będzie możliwa po 4 stycznia 2021 roku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/ lub jego elementów o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy i/lub jego elementy rozumie się komputer (stacjonarny lub mobilny) i/lub współpracujące z nim urządzenia takie jak: monitor, drukarka, rzutnik, urządzenie wielofunkcyjne itp.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia
lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału
w postępowaniu:
1) Wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ), z którego wynika, że Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/ lub jego elementów
o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy i/lub jego elementy rozumie się komputer (stacjonarny lub mobilny) i/lub współpracujące z nim urządzenia takie jak: monitor, drukarka, rzutnik, urządzenie wielofunkcyjne itp.
2) Dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących doświadczenia w zakresie realizacji usług, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składa się:
1) dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców:
a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ;
e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy
f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami § 10 projektu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W przypadku, gdy w dniu 11 grudnia 2020r. z uwagi na panującą pandemię dostęp do budynku Starostwa Powiatowego w Lublińcu będzie ograniczony, ofertę należy złożyć do oznaczonej skrzynki odbiorczej, znajdującej się przed wejściem do Starostwa. W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań dotyczących formy składania ofert, należy skontaktować się z Referatem ds. Zamówień Publicznych, pod numerem tel. 34/ 35 10 514.
2. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11 grudnia 2020 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Starostwie Powiatowym w Lublińcu przy ul. Paderewskiego 7 (pok.28). W przypadku, gdy w dniu 11 grudnia 2020r., z uwagi na panującą epidemię dostęp do budynku Starostwa Powiatowego będzie ograniczony, otwarcie ofert odbędzie się bez udziału osobistego Wykonawców w miejscu otwarcia ofert i będzie transmitowane online. Link do transmisji online: https://join.skype.com/pvqDoSNdxcRv
|