GuidZP400 |
5931ba5d-b268-4b88-a5da-7cc66ac02946
|
Biuletyn |
761510-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
|
Regon |
97039103800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bolesława Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-043
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
261648381, 261648388,261648308
|
Zamawiajacy fax |
261648479
|
Zamawiajacy email |
rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://rzizielonagora.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert (zgodnie z rozdziałem XV SIWZ) również za pomocą operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1441 t. j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca .
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, kancelaria jawna I piętro pokój 104-105
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego oraz odzieży specjalnej dla strażaków z zastosowaniem prawa opcji
|
Numer referencyjny |
2/PN/SSp/2021
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU POŻARNICZEGO ORAZ ODZIEŻY SPECJALNEJ DLA STRAŻAKÓW 2/PN/SSp/2021
część 1 – Armatura i osprzęt pożarniczy
część 2 – Kurtyny wodne
część 3 – Sprzęt oświetleniowy i sygnalizacyjny
część 4 – Środek pianotwórczy i zestaw do usuwania rozlewisk olejowych
część 5 – Gaśnice
część 6 – Sprzęt ratowniczy
część 7 – Zasysacze liniowe
część 8 – Pozostały sprzęt ppoż.
część 9 – Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaków
część 10 – Toporki strażackie
część 11 – Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaków z zastosowaniem prawa opcji
część 12 – Ubrania specjalne dla strażaków z zastosowaniem prawa opcji
część 13 – Węże hydrantowe H-25 BOXMET
część 14 – Węże hydrantowe H-25 GRAS
część 15 – Węże hydrantowe H-25 SUPRON 3
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
380219,51
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartej w ofercie tj.: minimalny termin wykonania zamówienia to 20 dni, maksymalny termin wykonania zamówienia to 40 dni od daty podpisania umowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający żąda, aby Wykonawca oświadczył, ze znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (oświadczenie w treści oferty).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów
(z wyłączeniem pkt 4):
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub informacje o możliwości jego uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.
z 2019 r. poz. 700 z póź zm.) bądź podanie linku do powszechnej i bezpłatnej bazy danych gdzie wskazany dokument jest dostępny w formie elektronicznej.
2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – oświadczenie w treści zał. nr 3 SIWZ
3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – oświadczenie w treści zał. nr 3 SIWZ
4. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w przedmiotowym postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w tym postępowaniu – zał. nr 4
UWAGA! Powyższy dokument Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp z wyjątkiem sytuacji, w której wykonawca
nie należy do żadnej grupy kapitałowej, wówczas oświadczenie dołącza do oferty.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w pkt 1 tego rozdziału
– składa dokumenty lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 tego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt 5 tego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6 stosuje się
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Wraz z ofertą oświadczenie, że oferowane w dostawie wyroby posiadają Świadectwa dopuszczenia Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania eksploatacyjno- techniczne zgodnie z normą określoną w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002 z późn. zm.).
b) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni kopie świadectw dopuszczenia Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP) aktualne na dzień złożenia.
Świadectwa dopuszczenia mają być wystawione na wykonawcę lub wykonawca musi uzyskać zgodę na posługiwanie się świadectwem wystawionym na inną instytucję. Zgoda musi być przedstawiona na piśmie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie:
Część 11: 3.100,00 zł;
Część 12: 6.000,00 zł;
Dla pozostałych części wadium nie jest wymagane
2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
pieniądza,
poręczeniach bankowych,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 )
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego:
NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000,
Tytułem: wadium Spr nr 2/PN/SSp/2021.
Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XIII SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień do zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z zapisami rozdziału XXXII SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Kryteria dla wszystkich 15 części postępowania są identyczne jak w rozdziale IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
|