GuidZP400 |
8dfb289f-e890-45e5-a37b-14a139f608c7
|
Biuletyn |
759307-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
|
Regon |
00051434800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-959
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 867 12 28
|
Zamawiajacy fax |
17 867 17 53
|
Zamawiajacy email |
oa@rzeszow.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
https://rzeszow.uw.gov.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/zamowienia-publiczne-profil-nabywcy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/zamowienia-publiczne-profil-nabywcy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/zamowienia-publiczne-profil-nabywcy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, Kancelaria Ogólna pok. 27 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
|
Numer referencyjny |
OA-XVI.272.27.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i prenumerata prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych, w formie papierowej i elektronicznej, dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu w ilościach określonych w części B SIWZ. 2) Warunki realizacji zamówienia zostały opisane w części B i C SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od dostawy lub części dostawy w każdej pozycji prasowej(tytule). Zakres przedmiotu zamówienia może być pomniejszony o maksimum 30% ogólnej wartości zamówienia (zrealizowany w 70%). 4) Zamawiający, zgodnie z art. 108a ust. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020, poz. 106 z późn. zm.) przy dokonywaniu płatności kwoty należności wynikających z faktur będzie stosował mechanizm podzielonej płatności.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie: a) przynajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dostawę prasy krajowej papierowej na kwotę nie mniejszą niż o wartości min. 150 000,00 zł brutto – załącznik nr 3 do SIWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert), b) przynajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dostawę prasy krajowej w formie elektronicznej na kwotę nie mniejszą niż o wartości min. 15 000,00 zł brutto – załącznik nr 3 do SIWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ (niewymagany na etapie składania ofert); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24
ust. 5 pkt 1 ustawy (niewymagany na etapie składania ofert) Jeżeli Wykonawca wskaże, gdzie Zamawiający może uzyskać ww. odpis za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.3 - załącznik nr 3 do SIWZ (niewymagany na etapie składania ofert); Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) dowód wniesienia wadium (§ 9 SIWZ); 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w § 11 ust. 12 SIWZ, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w § 11 ust. 10 SIWZ, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1) Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2) Wadium może być
wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3) Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Rzeszowie Nr 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4) Warunkiem uznania wniesienia wadium (załącznik do oferty) będzie: a) wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, b) musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5) Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia
wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał
dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak
aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6) Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub który
wniósł wadium w sposób nieprawidłowy, podlega odrzuceniu. 7) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 12. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający
zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku
bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na
rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę
przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12) Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Działając w oparciu o art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty poprzez:
a) rezygnację z zakupu poszczególnych tytułów prasowych – w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy faktycznie wypłacanego;
b) zmiany liczby pakietów prasy lub zmiany liczby egzemplarzy w poszczególnych tytułach prasowych w okresie obowiązywania umowy – w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
2) W przypadku zmiany, o których mowa w pkt 1, Zamawiający zgłaszać będzie zmiany, dotyczące zmniejszenia lub zwiększenia ilości egzemplarzy w poszczególnych tytułach, pocztą elektroniczną. Zmiany dla prasy codziennej i tygodników powinny być wprowadzone jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie do 3 dni roboczych dla miesięczników zmiany mogą być realizowane z początkiem miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający poinformował Wykonawcę, ale nie później niż 10 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić na piśmie w formie elektronicznej otrzymanie informacji dotyczących zmian ilościowych lub likwidacji/utworzenia poszczególnych pakietów.
3) Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt
2-6 ustawy Pzp.
4) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy.
5). Wszelkie zmiany wyłącznie zawarte w treści umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności oraz mogą być dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowiązującymi przepisami z wyłączeniem § 4 ust. 3 i 6 ogólnych warunków umowy - część C SIWZ.
6) Zamawiający dopuszcza taką możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:
a) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
b) zmian sposobu wykonywania usługi w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów;
c) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawcy;
7) Zamawiający może odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym w przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków niniejszej umowy po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o naruszeniu i nieusunięciu naruszenia w terminie 3 dni.
8) W przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys uwzględniający zmiany przepisów i ich wpływ na wysokość wynagrodzenia
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|